Ik kom even het huisje spammen die ik voor JOrdy heb gemaakt van de doos van pip Ben er best wel trots op wat ik in 10 minuten tijd heb gemaakt
Jeetje die Pip, die heeft nogal een doos Maar hij is leuk geworden meis! Slapen in de kinderwagenbak: Waarom niet? Gewoon doen hoor! Acunpunctuur: Ik moet vanavond pas, daarna horen jullie het YenD: Niet meer getoucheerd dus? Vaag, je zou toch zeggen dat ze willen weten of je nu al verder bent.. Nou ja lekker doorwaggelen dus Lunch: Zo heb net maar weer tosti gegeten, jummie Met een groot glas melk, goed tegen het maagzuur. Fenna ligt op bed en blijft daar meestal ook wel een uurtje of 3, dus ik ga de zon in met een boek EN mijn glas bitter lemon (en mijn pak Rennies gok ik hahaha). Liefs!
laiv, eer jou beeb zich omdraait, ligt die al heerlijk te tukken in zijn eigen bedje. En wat betreft strakheid: als de beeb erin ligt krijg je em wel straks. Believe me
Arka, Ik heb ook in het ziekenhuis paar dagen bruin verlies gehad. Dat was niet erg. Roze ook niet.. Zolang je maar geen bloed gaat verliezen. Dan moet je nl. meteen aan de bel hangen..
@YenD: fijn dat je nu thuis mag bevallen en natuurlijk ook dat het vol te houden is. @Linnie: wat een leuk idee dat huisje!
Lijkt wel of die lieve man je heeft gestript!! ik had toen ook last van bruinverlies. zolang het niet helderrood is niet te druk ommaken
Yend: Vreemd dat ze je niet getoucheerd hebben. Zou toch wel willen weten of die weeen nou wat doen :S En thuis bevallen. Lekker hoor als je weet dat dat mag.
Mooi nieuws zeg Yend!!! Ik zie je www op hyves ook alweer vrolijker worden. Heerlijk dat het nu weer wat rustiger is en lekker thuis bevallen, helemaal top!
HAllo Dames ben er weer van shop avontuur met me kerel egt super leuke voedings bh van noppies gekocht en mega sgattige oranje speen met hup holland erop
Hallo schatjes!!!! Hier ff een berichtje van mij.... Vind het een goed idee dingen in het rood neer te zetten wanneer ze belangrijk zijn. En over gaan naar het mama gedeelte lijkt mij ook veel leuker als alle baby's geboren zijn. Lekker met z'n allen over. @Aszz: Ben benieuwd hoe het vandaag gaat bij jou op het werk....Laat je niet gek maken en hoop voor je dat ze vandaag melden of je mag blijven ja of nee.... @Linnie: Mooie doos heb jij gemaakt hoor....wel gek de doos van pip zo verbouwen.... de rest weer aardig kwijt solly... Hmmm nu ff ego: Mijn moeder belde net: Mijn vader wordt waarschijnlijk binnen nu en 6 weken geopereerd. Hij krijgt sowieso 1 nieuwe klep (rechter hart klep want die lekt ernstig) En sowieso 2 omleidingen, die andere 2 vernauwingen gaan ze nog eens goed bekijken. Volgende week moet hij nog naar de KNO en de kaakchirurg om te kijken of er nergens een ontsteking zit en dan is het afwachten wanneer hij aan de beurt is.... Als ik het zo typ is het net of het over een ander gaat en ben ik heerlijk rustig....Hopelijk blijf ik dat want hoe ik zaterdag was, was niet grappig.... Maar gelukkig heb ik hier genoeg schatjes op het forum bij wie ik mijn hart kan luchten...Bedankt!
Je kunt ook de waterdichte molton van de action kopen! Voor een 1 persoons matras is die 8 euro..... ik gebruik het ook voor mijn dochtersbed... voor eventueel bedplassen.. maar er staat ook op dat het uitermate geschikt is voor zwangerschap, incontinentie en kinderbedden......
Pip nee niet gelezen:O sorry Marjand oke jeetje nou ja blij dat ze het in elk geval kunnen opereren allemaal togh Maaar wel mega vervelend want dit wil je natuurlijk niet. Veel sterkte meid
Ja nou het is beter dat ze het doen maar er zitten gewoon zoveel enge risico's aan dat ik daar een beetje nerveus van word.... Bedoel wil mijn vader echt nog lang niet kwijt....(wie wel?)