@babebabe: gefeliciteerd voor je mannetje! @marjand: vervelend van je vader, hoop dat hij snel aan de beurt is. Sterkte voor jullie!
die van mij is er nu helemaal klaar mee Van hem mag het nu wel beginnen. Al hoewel hij wel zenuwachtig is (en het niet probeert te laten merken) Drinken doet hij sporarisch.
Babe gefeli voor je mannetje! Mannen mijne is nog relaxed... wel errug errug errug lief! ** ZUCHT ** Ik denk dat bij ons de stress pas komt als ik met verlof ben... ik ben ook echt nog niet bezig met bed opdekken, klossen, kleertjes wassen, huis poetsen en dat soort geneuzel, ga nu eerst mijn werk netjes afmaken en dan ... een volgende stap in het leven zetten! Nooit meer fulltime werken ! (voorlopig dan) mega raar idee....
mannen: Die vanmij begin al zenuwachtig worden. Wil er eigenlijk zo min mogelijk van zie hoe het geboren wordt Kan niet tegen bloed
@Tinkerbel: mijn mannetje vindt het opnieuw erg spannend. Maar is ook wel een beetje gestressd denk ik want er moet nog veel gebeuren in huisje + de opleiding die hij doet is erg zwaar (moet ie erg veel verslagen voor maken) en de examens komen dus ook in zicht.
IJs, wil ik straks ook!! haha, Manlief hier is wel beetje zenuwachtig over wanneer we nou moeten bellen en naar het ziekenhuis moeten hahahaha
@linnie: de mijne is net omgekeerd die wil alles gezien hebben. Zelf kan ik ook niet tegen bloed maar bij de bevalling geen last gehad. Grrr, stop met die ijsjes :x:x
wel grappig om te lezen dat mannen in dat soort dingen toch heel erg verschillen Bij Jordy stond jeroen naast mijn hoofd en werd naar mijn benen getrokken om te kijken hoe het hoofdje geboren werd, maar hij ging toch snel weer naast mij staan en mijn hand vast houden. Hij was er lief en bezorgd en er kwam een traantje toen Jordy op mijn buik lag, Was zo lief omte zien.
Ik ben ook wel benieuwd hoe die van mij reageert... Hij zegt nu wel steeds: ga wel kijken hoor! Maar loopt wel weg als ik getoucheerd wordt ofzo (of hij draait zijn hoofd weg). Dat vind die maar niets.. Dus ik ben benieuwd..
babe van harte hoor met je mannetje! super fijn dat hij geslaagd is!!! manlief is erg nuchter hierin... we zien het wel als de bevalling begint maar denk dat hij het stiekem ook wel mega spannend vind! het drankverbod geldt al even maar niet alle weekenden denkt hij er goed bij na maar ja als het nog rustig is in de buik vind ik het best dat hij een biertje extra neemt......
Sven vind het reuze interessant. Ook bij Annemijn, hij heeft alles gezien. Hij nu wel wat gespannen, maar dat is meer vanwege het onverwachte van de bevalling!! Wil niet meer ver weg op de moutainbike met zijn vrienden enzo. Errug schattig
zelf vind ik het ook wel lastig om een grens te bepalen hoor hoe ver ga je nog de deur uit? zondag hebben we een verjaardag in dalfsen ( uurtje rijden vanaf ons... ) ouders die een uur ver weg wonen...... tja dat wordt nu toch wel beetje lastig.......