Dag gefeliciteerd Zag heel mooi huis voorbij komen Tante hhmmzz idd wel heel groot verschil dan vraag je je af of het wel klopt. Nou ga nu maar ff in de yoga stand want al die stress niet goed *KNuff*
hier word het hoofd buik en boven been gemeten. Maar het hoofd mag kleiner zijn (ivm open en dichtgaande fontonel) het beentje mag ook weer wat kleiner zijn, maar het buikje moet weer precies goed zijn.. En die is nu ook gewoon weer te klein.. Ach, lekker in de rust en chillllllllllll.. Jullie zijn lief. Dikke Kus
ja die drie dingen hebben ze bij mij ook gemeten inderdaad alleen kregen wij niet echt de 'afmetingen' goed mee........
Kimonootje sorry lees t nu pas. Als je nou eens wat later door de sluis komt... Uurtje of half 7 dan red ik het wel! Moet om 8 uur nog ff weg, maar zat met een oververmoeide darren. En hij moet mee, heb geen oppas. Dus moest hij verplicht een uurtje slapen van mij. Eerst piepen dat hij dat niet kon blablabla maar hij is mooi vertrokken naar dromenland!! Hihi. Zal Miss vanaaf ff foto plaatsen.
goh en die van ons afgelopen maandag op 2400 gram...dat was geen probleem verder zeiden ze........ gewoon een kleine beeb.....
Tante Mars, als je gevoel echt NIET goed is dan zou ik vanavond nog bellen. Je voelt je meisje sowieso al niet, dus je hebt geen flauw idee als ze ineens niet meer beweegt. Godver(*#*&^$%()@)()(*$^$&*(&*(#$#*() Wordt net gebeld, de auto die we zaterdag zouden ophalen hebben ze gewoon verkocht?!?!?!?! Wat een pokkedag zeg! Bah! Maar goed dat we onze eigen auto nog niet verkocht hebben. Oh, heb trouwens gezegd dat mijn manager me morgen maar moet bellen. Ik ga weer de zw in, toedels.
inderdaad Aszz, laat ze het maar uitzoeken!! Huh, hadden ze die auto niet al aan jullie verkocht dan??
daarom snap ik er ook helemaal niks meer van. dinsdag was ze tussen de 1900 en 2100 gr. en nu ineens '' zoveel '' .. Vind het ook allemaal wel erg vaag worden nu.
mama2010 leuk huis! sanitair enzo ziet er ook gelikt uit! Zo'n huis zou hier in het dorp minimaal 400.000 kosten... maar 't is ook wel extreem duur hier! Tante Mars wat balen dat je zo'n rotgevoel hebt... het is ook wel vaag allemaal! Dag gefeliciteerd met de nieuwe telg! Hoe heet ie...? Aszz wat balen allemaal! Hoop voor jou dat het snel morgen is...
ja das idd wel gek ja....... gewoon navragen dan hoor! maar neem ook even je rust he! volgens mij zou je off gaan toch?! hihi aszzzz het zit je niet mee idd vandaag! knufff
ja die naam hebben wij zelf ook meerdere malen op ons lijstje gehad. maar is het niet geworden hoor.......