Ik heb alles gelezen. Maar ben niet echt in de mood. Even te veel aan mijn hoofd! Maar Marjand en Aszz: hopelijk komt er snel een oplossing want dit soort stress is niet lollig! En dag gefeliciteerd met je neefje!!! Truste iedereen en tot morgen
Ja goed idee...denk dat ze ons alleen al een beetje eng vinden....Hmmm moeten ze deze 2 heksen samen eens tegen komen..... Wanneer op jou werk? Gaan we dinsdag gewoon naar die van mij of komt het niet gelegen dan?
Maakt mij niks uit! Hij wil dinsdag ( op mijn laatste officiële werkdag ) nog met mij in gesprek om het e.e.a. toe te lichten. Nou doe maar niet, sta niet voor mezelf in momenteel. Maar ik heb er wel zin in hoor, even mijn frustratie kwijt op iemand z'n rotkop.
Acupunctuur had ik ook graag willen doen, maar dat zijn beste prijzen! En ben er niet voor vergoed ik ga lekker slapen, en in m'n dromen m'n weeën oproepen whahaha! knuff voor pip!
gnagnagna..... hier wil ze dus dinsdag ook nog om de tafel want je het zou voor mij toch veeeeel fijner zijn als we het voor mijn bevalling af gehandeld hebben..... Ik heb er ook wel zin in...nog ff een keertje los voor de bevalling...GRRRRR