Marjon heb er totaal geen verstand van maar idd goed uitkijken je moet nu egt niet vallen voel je het aankomen als je niet goed word? dat je nog wel op tijd kunt gaan zitten? Ik ga ff douche zal zo wel mega veel bij moeten leze haha
moggel, nog geen beebs?? he jammer.. Marjan: Jij ben echt zooo blond . Marion: En wat willen ze nu dan, nu je niet kan ophogen? Loran: Goed nieuws Tjonge ben het kwijt
Ja maar je zou toch zeggen, ik heb mijn hele zwangerschap eigenlijk niets gedaan dus je verbrand ook niets. En dan zou je juist aan moeten komen, maar hier niet hoor. Zei het van de week tegen de gyno en die stond me aan te kijken of ze zegge wilde waar maak je je druk om, lekker toch. Wordt ook helemaal niet gewogen in zh. Nou 10 weken geleden was het zeker nog een ander verhaal, jeetje. En toch had en hab ik het gevoel dat ze toch niet echt veel vroeger gaat komen hoor. Maar je het is afwachten, spannend.
Tsja hoe zal ik t zeggen... Darren is nu 5 en ik leer hem zelf te sparen als hij iets wilt hebben. Bijv de rolschaatsen heeft hij helemaal zelf gekocht. Als ik hem daarna kan trakteren op bijv een milkshake zijn we alle twee blij. Kereltje heeft de afgelopen 2 jaar echt een zwaar leven gehad, en nu wil ik hem laten zien dat het ook goed en fijn kan zijn. We gaan nooit naar de Efteling, of op vakantie, of wat dan ook. Maar als we een rondje gaan lopen, op zoek naar steentjes of lieveheersbeestjes (gelukkig zonder nachtmerrie's) dan mag er af en toe wel even wat lekkers vanaf!! Die 3 kan ik dan wel missen hoor! Zie het niet als een aanval, maar begrijp wel dat ik ontzettend veel moet laten door m'n schulden. Ik heb geen nieuwe babykamer of kinderwagen kunnen kopen, als ik m'n moeder niet had gehad had ik waarschijnlijk alleen maar een bedje gehad! Shoppen kan ook goedkoop, en als je spaart voor spullen is het minder erg voor je portomonee.
Hey krengetje.....als of jou dat niet had kunnen gebeuren.... Zeg gewoon net als die reclame 12 euro was goed toch?
Goodmorning!!! goed nieuws van Loran verder heb ik alles bijgelezen, maar weet ff niet of ik alles heb onthouden... Slaap, ik heb KUT geslapen vannacht... kan niet langer dan half uur/ drie kwartier op 1 zij liggen dan vergaat mijn heup/bekken van de pijn... dus dat is mooi ruk, en blijkbaar snurk ik want manlief doet anders niet dan in m'n neus knijpen Tevens constant pijn in m'n onderbuik gehad en wat harde buiken, die pijn is trouwens een constante zeurderige pijn dus denk niet dat dit voorweeen waren ofzo, maar dat alles is nu weer over gelukkig Aszz, waterpokken, dat is balen... als jij het nu krijgt terwijl je beebje nog in je zit is het juist goed toch? dan is beeb ook gelijk immuun! maar beeb moet nu dus wel nog ff 2 a 3 weken blijven zitten Marjon, echt balen dat die suiker niet onder controle te krijgen is... maar zoals je zegt, het einde is gelukkig in zicht! Marjan, ben erg benieuwd naar je echo, en dat van MP... hihi muts zorg je toch gewoon dat je genoeg bij je hebt en als je daar aan de deur staat zeg je "wat hadden we ook alweer afgesproken" ofzo, komt vast goed!! IJshockey, das wel lagguh! mijn man is in Canada ooit naar een wedstrijd geweest vond het ook erg gaaf! Kleuren, vind ik ook nog steeds leuk hihi, als ik met m'n nichtje ging kleuren maakte ik zelf ook altijd nog een volledige plaat whahaha, eeh.... verder weet ik et ff niet
T spijt mij wel, maar als ik soms zie wat je koopt en hoevaak je gaat shoppen. Dan denk ik huh ... Begrijp me niet verkeerd, maar wij hebben een keihoge zw uitkering + aanvulling van hubbie plus daarbij komt mijn studiefinanciering, maar wij kunnen echt niet 3x per week gaan shoppen. We hebben maar een hypo van 250 dus ook daar zal het niet aanliggen.. Maar we moeten er echt wel opletten, goed we kunnnen zo een dag weg gaan en wat leuks doen. Maar zo vaak shoppen zit er niet in.
wat een lekker weertje he het zonnetje schijnt heerlijk hier wil ook graag me ramen lappen maar mag niks doen mannetje zo maar ff lief aankijken als die zn bed uit is t is dat ze van de T.M komen (weet nie hoe laat) anders deed ik het mooi zelf. heb ook al gauw voor half negen gestofzogen zodat ze me niet betrappen beetje dom van me ik weet het maar kan zo niet tegen de troep. maar goed doe vandaag dan ook niets meer behalve van t zonnetje genieten
Tja Babe denk ook dat ik zo iets ga doen...Zo van wat was het ook al weer 25 euro toch. Als het dan 30 was zegt ze het heust wel.... En ja ijshochey is erik helemaal gek van en het nederlands team moet spelen. Het is wk dus helemaal leuk we gaan maandag en volgende week zondag.... Echo ik ben ook heel benieuwd zal me zo eens aankleden en dan kunnen we zo gaan. Moet er om kwart voor 11 zijn....
misschien is het iets wat al een beetje bij me hoort , een lage bloedsuiker op bepaalde tijden en wat nu door insuline versterkt wordt , zou dat kunnen Pip ?
Ik heb een klein en groot zeil. Wel van die leuke natuurlijk. Als we ook met z'n drieen eten, kan zo dat kleine zeil er op. En klieder en maar op los. En dat kan dan ook met tekenen. De pennen slingeren hier ook door het huis, moet er echt op letten. Maar ze weet ook dat het alleen aan de tafel mag. maar ja proberen is altijd leuk!
Ik snap ook wel waar het vandaan komt, want vorige week had je nog rolschaatsen gekocht voor D.... en je hebt natuurlijk al een aantal keren gezegd dat je ging shoppen in de stad en andere keren dat je naar de ikea ging... laatste dingetjes kopen en meubels kopen.. etc... dan komt dat op andere mensen wel apart over misschien....
Wat is dat toch altijd met pennen en kinderen he?! Die van mijn zus is 2 en een half en die wil ook heeeeel graag met pennen....
Ga ik 3 keer per week shoppen? Vaak koop ik niet eens wat hoor. En daarbij ik heb per maand wel 400 dus ik kan niet eens iets uitgeven. Het is dat ik nu soms wat voor de baby of de bevalling moet hebben, maar dan geef ik ook t minimale uit. Ik heb zaterdag gewinkeld, moest spullen hebben die jullie waarschijnlijk allemaal allang in huis hebben, maar waar ik geen geld voor had. Dat was de eerst x sinds weken dat ik weer wat kocht! Vaak ga ik winkelen met m'n moeder ja, maar wie zegt dat ik dan wat koop?? Sorry hoor, maar jullie weten echt niet wat jullie zeggen, niemand hier kan in mijn portomonee kijken, en zien of ik veel uitgeef of niet. Je zou versteld staan als je ziet hoe weinig dat is!!!!
Jacob roept de cola moet op.. Maar van de week had ik zo een glaasje op gedronken, en toen had de beeb een hartslag van 197-203. De vpk zei dat t aan cola kon liggen. Maar wist niet dat 1 zo een glaasje zo aansloeg... Dus ik zeg tegen hem, dacht het niet. Dalijk weer een beeb die de supersneltrein heeft genomen.