YenD, hoop voor je dat je snel je kleine man in je armen hebt! Ik denk zelf dat je voor 14.00uur bevalt!! Heel veel succes meid!! Enne, je hebt je aan de afspraak gehouden! Bevallen vanaf week 37
Oef, ik ga even onder de douche.. Hier ook al continu harde buiken (willen moeilijk weg). Mijn vriend is nu nog thuis, dus die kan me helpen Enne, die masseertips, die ga ik proberen straks!!! Waar zat dat plekje bij de grote teen ook alweer? voor weeën opwekken?? hier nl. eerder nodig
De vk. is vanmorgen geweest, en ze heeft nu 4cm. ontsluiting. Dus YenD is nu aan het echte werk toe Dus die gata bevallen Ze had enorme weeën
Even een vriendinnetje op bezoek gehad en meteen weer 6-7 bladzijden die ik terug moet lezen. Verder geen nieuws meer van YenD? Wel heel spannend hoor...
Nou wij gaan auto shoppen, hoop dat we er uit komen. En dat ik zo lees dat er een baby is als ik terug kom
yend...spannend. Zet hem op meid. Ik ben net terug van vk alles gaat goed. Kindje weegt nu ongeveer 6 pond en ligt ingedaald. Alleen in 2 weken 3 kg aangekomen. Allemaal vocht!!!!! Lijk wel een olifant. verder met iedereen alles goed? Heb nog niet bijgelezen. k ga zo ff slapen ben kapot en het is toch geen mooi weer
mama2010, fijn dat je gerustgesteld bent Aszz, succes met autoshoppen! NOg geen update van Yend? dan moet het deze keer wel goed serieus zijn, want die meid legt haar Iphone egt niet snel neer Bij de VK was alles weer goed, kleine ligt vast en ingedaald en ook al errug diep zei de VK, maar dit zegt niets over of het snel zal gaan gebeuren of niet zei ze er nog bij... ach ja, we zien na het weekend wel weer es, maandag 38 weken, joepie ik ga ook ff lunchen, heb zin in worstenbroodjes
Wat fijn Wimjo en Babe dat jullie beebjes al vast liggen. En dat alles goed was bij de VK. YenD, reageerde altijd, dus dan zal het idd wel serieus zijn. Ben erg benieuwd...
YenD is er indd. bijna altijd Hoop dat ze nu op de 8cm. zit (of meer). Wie is haar buddy trouwens?? Hier net gedouchet.. pff... wat een opgave..