Flauw he, Marjan! Die krokettenverhalen steeds doen me watertanden......maar ja, niet aan te komen!!!! Oooh, wat is het hier heerlijk op het balkon. De vogeltjes fluiten, het dal is groen, de bergtoppen wit en de lucht blauw.....genieten!!! Zal later wel even foto spammen Marieke, hopelijk zet het door meid!!!! Zet hem op!!!! Van de collega's is beeb nummer twee geboren! Nu ben ik echt de volgende......
zoo, ff vissen gekeken in de vijver ff me ding gedaan. Heerlijk de vissen zwommen gewoon boven .. We hebben nog ff extra info ingewonnen over wat nu.. Het is gewoon wachten tot die baarmoederhals totaal verweekt is, dan willen en kunnen ze pas infuus doen. Tot die tijd gel maar om je lichaam het hormooon te laten accepteren is er een rustdag nodig. We hebben nu gekozen voor nog een gel (niet geschoten is altijd mis) het is gewoon af wachten of het iets doet. Als ze morgen komen en een rust dag voor stellen dan nemen we die. In de hoop dat het vrijdag wel aanslaat natuurlijk, of dat die bmmhals weg is, of dat me vliezen breken. Ben inmiddels 2x gestript dus alles is mogelijk. Nu kunnen ze gewoon niks meer doen, want mijnlichaam moet het ook willen. Buiten loop ik wat rondjes en hobbelen we in de rolstoel over gehobbelde weggetjes ja je weet maar nooit...
hobbeldebobbel, Johan reed zondag ook met opzet over die irritante weggetjes omdat een maat van em had gezegd dat het de bevalling kon triggeren haha
Heb dit weekend met de auto ook nog over hobbeldebobbel weggetje gereden (niet expres), maar heeft niet geholpen, was alleen erg onaangenaam Ik ga maar effe dweilen. Is eigenlijk wel nodig (helaas)!
hey meiden heb vandaag menstruatiepijn, niet heel erg, maar een voortdurend zurende pijn iemand die dit herkent?
hobbeldebobbel-weggetjes hebben wij ook per ongeluk gehad. Vroeg me alleen af of de baby er geen shaken-babysyndroom van zou krijgen Wat een mooooooooooooiiii uitzicht alpenmama!!! krijg je zo'n vakantiegevoel van. Arka....ja dat herken ik....dat heb ik al vanaf 2 uur vannacht en wordt nu erger.
hihihi hoe voel jeje nu marieke? ik ben er vannacht ook wakker van geworden, maar 't i!s dan toch weer wat verbeterd.... nog een vraagje: wordt er bij jullie gecheckt of er nog voldoende vruchtwater is? x
ja hoe gaat het...???? het enige wat ik denk te weten is dat ik mei niet ga halen op deze manier. Maar verder moet het echt nog doorzetten hier. Kan makkelijk nog stoppen.