@Alpenmama: prachtig zicht hebben jullie daar. Ik hou ontzettend van de bergen! Gingen vroeger altijd op vakantie naar de bergen, maar met kleine kinderen zie ik dat niet zitten. Nog effe wachten tot ze oud genoeg zijn om mee de bergen in te trekken @Arka & Marieke: ik herken het niet maar ik hoop voor jullie dat het wat betekent Geen idee of ze het vruchtwater checken... er wordt wel elke keer gevraagd of ik de beeb nog goed voel en dat is voorlopig nog steeds het geval Zo beneden gedweild! Oef. Boven moet ook nog maar dat is voor morgen. Ik kan namelijk de trap niet meer op die ik vanmorgen vernist hebt. Die is nog steeds niet droog. Kijk ik effe op de vernis. Staat daar: droogtijd 24u Hoop dat we toch rond 20u naar boven kunnen. Heb de voordeur en achterdeur open gezet zodat het hopelijk sneller droogt... Buren zullen wel denken ???
wat voor vernis is het? pas wel op he? want bepaalde vernissen zijn niet zo gezond tijdens de zwangerschap.
@Marieke: het is een natuurproduct. Zou geen kwaad kunnen. Maar er wordt wel goed verlucht hoor. Dat scheelt ook wel!
met 36 weken heb ik CTG gehad en een extra echo gehad en toen hebben ze vruchtwater geconrotleerd, maar daar doen ze verder geen extra controles voor zolang alles goed "lijkt" mem doet nu me teennagels ff lakken
zo hier even een rust moment en liggen lekker op de bank zijn naar de markt geweest en nog wat aangerommeld... nu even lekker niksen en dan vanavond even naar s. ouders
Helloooo! Iedereen van het lekkere weer aan het genieten? Heerlijk he 8) Over hoevelheid vruchtwater: Dat voelen ze aan je buik, ik heb dat laatst eens nagevraagd Mars: je klinkt wat rustiger na je uitbarsting, klopt dat ook? Ben ik blij om Hier: Rare dag vandaag, als je weet dat het morgen komt. Ben aan de ene kant heel ontspannen maar vind het toch ook wel weer heel eng Het grote 'voordeel' van zo'n geplande bevalling is dat je alles nog even in orde kan maken. Dus alle was is gedaan, huis is schoon, oppas geregeld, nageltjes gelakt etc etc. Nu maar duimen dat ze morgenochtend gelijk mijn vliezen kunnen breken en niet moeten gaan gellen etc want dan kan het wel eens een lange zit worden Maar daar gaan we niet vanuit, positief blijven Net de enveloppen geschreven, even een cake gebakken (doen cake met muisjes ipv beschuit) en de champagne koud gezet Nu nog even de vlag zoeken, want waar die is Wel leuk, mijn vader krijgt een leuk verjaardagscadeau morgen, een kleinzoon erbij
@Tink: Leuk verjaardagskado voor je vader! Jullie lijken er helemaal klaar voor. Was gedaan, huisje schoon, champagne koud . Handig wel als je het op voorhand weet! Ik duim dat allemaal vlot verloopt. Zal er morgen niet veel zijn ('s morgens CTG en daarna samen met mannetje het kamertje/bed/wiegje/... monteren en opmaken ), dus alvast veel succes voor morgen! Buik opmeten doen ze hier ook wel elke keer, maar wist niet dat dit met het vruchtwater te maken had . Dacht dat voor de groei van de baby was.
Idd Tink raarom te weten wanneer het gaat gebeuren ,..Bij Thijme wist ik het ook ..Gyneacoloog zei als het goed is heb je volgende week rond deze tijd beep in je armen .......Hij vroeg ok of ik er tegenop zag .........ik zei op zich niet hoop alleen dat het diezelfde dag ook gaat gebeuren ......daar moet je wel vanuit gaan zei die ...
Oh het lijkt mij heerlijk om te weten wanneer de baby komt. Ik ben een super controlfreak .... Daarom is nu al alle was bijgehouden, poets ik elke dag het huis, alles ligt klaar want het zal nu maar gebeuren * zucht * Vorige keer toen ik met Nathan thuis kwam, was er een bom ontploft, verschrikkelijk vond ik het. Nu heb ik mams ook in de buurt die wel even wil poetsen Vruchtwater, hier elke keer een echo en dan kijken ze ook naar het vruchtwater. Ze meten de baby niet elke keer op, maar voelen wel aan mijn buik of hij goed is gegroeid, en ik twijfel niet aan hun kunnen daarin. Ik zit er over na te denken om toch ook maar een bevallingsplan te maken, even kijken hoe het ziekenhuis daar tegenover staat. Nu heb ik al wel onze wensen ( en eisen ) doorgegeven, en het staat ook allemaal in de computer, maar toch. Zo wij gaan vanavond BBQen Heb de kip net gemarineerd en in de koelkast staan. Verder lekker worstjes, vis, saté en toch ook maar hamburgers ( lekker! )
Hallo Dames hoe gaat het hier? vandaag me eerste middag zonder kraamhulp en zonder me partner erg raar om alles alleen te moeten doen. Ben vanmiddag nogs tukje wezen wandelen 10 minuutjes hahah maar goed was een hele overwinning charlotte vond het heerlijk in de kinderwagen. Is hier nog iets belangrijks gebeurd? Hoe gaat het met me buddy Marjand?
ik ben heeeeeeeeeeeel rustig.. Me lichaam moet t doen, ik niet de beebie niet.. Ik voelde daarstraks buiten tijdens het kijken naar een kikker met een visje in ze bek een keiharde plop daarbeneden, nu hoop ik stiekum dat dat die verrotte bmmhals is geweest lol.. Zal wel niet maar goed. Ik vind het naar buiten gana HEERLIJK, lekker in de zon rond t ziekenhuis en stil staan bij een vijver vol vissen.. Wat kan je daar van genieten zeg.. Morgen komen paps en mams naar de camping, en morgen avond komen ze langs.. Pfff gelukkig maar.. Ik mis de kleine man van me zus zo erg,, maar hij mij (ons) gelukkig ook .... Heb hem al 2 week niet gezien ... Hoop dat hun van het weekend ook nog ff langs komen.. De gel van vandaag doet niks, geen buikpijn geen rugpijn geen harde buiken.. Dus waarschijnlijk alles voor niks geweest, maar het werkt heel lang na dus het kan zomaa losbarsten. Niet dat we daar vanuit gaan maar ja.. Morgen maken we er anders een rust dag van, anders denk ik dat me lichaam te gewent raakt aan de hormonen die er in gespoten worden.. En het helemaal niks meer uithaalt..
OOhh bleeg vreselijk dat wachten altijd bij onze vk is nog maar 1 keer gebeurd dat het uiliep en dat was een kwartier verder nooit hoeven wachten ideaal
hoop voor je dat de rustdag niet nodig is , of een rustdag met beep in handen , dat klinkt ook wel goed !!!
middag, Ik ben net als Aszz... probeer constant alles bij te houden omdat ik niet wil dat het een bende is als de kraamhulp komt... manlief doet vanavond de badkamervloer even voor mij, want ben al een aantal weken niet goed onder de kastjes geweest aangezien ik niet echt mee rop m'n knieen kan en dan is het hele huis weer schoon gemaakt vadnaag/gister.... maar goed, als het dan weer een week duurt.... zucht Na het nageltjelakken ff met mem naar de winkel geweest, nou kan wel janken na 5 minuten... zodra ik ga staan trekt mijn bovenbuik zo strak dat m'n vel gewoon van binnen en buiten zo'n pijn doet, heb dan een constante harde buik.... voelt zo klote... pfff, grote boodschappen doen kan ik eigenlijk al niet meer.... maar ben ook zo'n controlefreak dat ik het ook nietmand anders toevertrouw damn, wat zal ik blij zijn als ik straks weer een beetje gewoon kan lopen... hoef geen marathon te doen, maar gewoon weer boodschapjes doen en niet steeds uit m'n buikvelknappijn te hebben zo dat was weer een egozeurtje van vandaag... hihi