Gefeliciteerd Meid !!!!!!! Een zoon , alweer , de mannen nemen hier een voorsprong !! Mooie naam trouwens !!!
Misz gefeliciteerd!! Super nieuws Hey allemaal! Lees al dat er nog geen veranderingen zijn bij Tante en dat Tinkebel morgen mag!? Super Tink! Verder niet bijgelezen, ben vandaag bij mijn vriendin geweest, lekker chips en ijs en taart gegeten.. morgen krijgt ze een nieuwe echo om echt uit te sluiten of er leven is in het vruchtzakje. We hebben samen even flink gehuild, maar ook wel een leuke dag gehad. Terugreis (normaal 1 uur rijden) was vermoeiend, half uur file gehad. Was kapot toen ik thuis kwam. Toen begon mannetje ook nog te zeuren over het eten en heb ik het dus nu even gehad. :x Ik ga zo maar een zak chips openbreken, want heb nu nog niks gegeten. Dan maar op de lekkers over
Misz86, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Jorrit!!! Hopelijk is het allemaal voorspoedig gegaan en kunnen jullie snel thuis genieten!!
Misz GEFELICITEERD met jullie zoon!! Zo, BBQ is op, nu Nathan douchen en op bed gooien. Wordt een latertje voor hem.
Gefeliciteerd Miszz met Jorrit!!! : Hier zo'n zere buik het past gewoon ECHT niet meer.... hebben jullie dat geveol niet? mijn bovenbuik staat zo gespannen steeds.... Hebben bij m'n Souders gegeten, dus daar geen drukte van gehad gelukkig, vanavond ff voetbal kijken (Barca) en dan weer een nachtje van links naar rechts draain
sorry dat ik zo'n zeur ben vandaag, normaal gesproken niet zoveel last van... maar wat alpenmama ook al zei... beetje snelle geiriteerd nu of janken inderdaad
Mcflurry Lion, is dat nieuw?? dat zou mij vast wel opvrolijken alleen jammer dat de dichstbijzijnde mac een half uur rijden is
ik ga kijken of ik Sven zometeen zo gek krijg. Ik mag ook nog steeds een keer naar de MAC. Dat zouden we nog doen in de zwangerschap maar dat is er niet meer van gekomen!8)8) Hoe was je kroket vanmiddag, die van mij heerlijk!!:as dat jij dat ook had gegeten. Had er ineens zo'n zin in!
Hallo.... daar was ik weer... @Misz: GEFELICITEERD!!!! met jullie zoon! @Babe: klagen mag! Heerlijk he....En het gevoel dat het niet meer past heb ik ook...Zit te vol. Denk soms dat monster over mijn ribben heen wil... EN wat je zegt je buik staat zo strak als je staat, loopt of wat dan ook... Gewoon ff lekker een potje janken kan wonderen doen hoor....(Zelf helaas geen last van lijkt me heerlijk elke dag ff janken, maar het wil niet) @Natasch: Spannend zo'n eerste dagje "alleen"....alles goed gegaan? En hier alles ok hoor, af en toe wat gerommel en druk op de poes...maar dat is het wel. Verder moest ik om half 4 bij de vk zijn....was daar een kwartier te vroeg...eigen schuld...Maar er zaten al 3 wachtende voor me?! Wat bleek ze liep enorm uit waardoor ik pas om kwart over 4 aan de beurt was....nu blikken kont. Maar goed ben weer apk gekeurd, hoef niet plat als de vliezen breken want hij/zij zit al in mijn bekken. Kan nog iets verder zakken maar zit er al een end in. Dus das fijn. Nu nog ff blijven zitten tot na het weekend in elk geval. Want morgen ga ik naar de feesttent..joehoe!!! Voor nu al een aantal dagen discussie met erik omdat hij niet wil dat we gaan....nou dan ga ik zelf wel....tssss ik bedoel is 5 min van ons huis vandaan. Ben zo thuis als het niks is maar wil het zelf ervaren of het gaat ja of nee.....Dus venga boys, george bakker here I come!!!!!