MEI 2010 Mama's deel 6!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door BabeBabe, 22 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Gefeliciteerd Meid !!!!!!!

Een zoon , alweer , de mannen nemen hier een voorsprong !!

Mooie naam trouwens !!!

2. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Misz gefeliciteerd met je zoon Jorrit!!!
    Leuke naam!

3. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    poeh, slopend zeg... hopelijk zet het snel door!

4. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Misz86 gefeliciteerd met je zoontje Jorrit!
    Foto spammmmm!!!!!

5. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    Gefeliciteerd Misz!!!!!!!!!!
    Lijkt een beetje op onze naam trouwens.

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Misz gefeliciteerd!! Super nieuws :)

Hey allemaal! Lees al dat er nog geen veranderingen zijn bij Tante en dat Tinkebel morgen mag!? Super Tink!

Verder niet bijgelezen, ben vandaag bij mijn vriendin geweest, lekker chips en ijs en taart gegeten.. morgen krijgt ze een nieuwe echo om echt uit te sluiten of er leven is in het vruchtzakje. We hebben samen even flink gehuild, maar ook wel een leuke dag gehad.
    Terugreis (normaal 1 uur rijden) was vermoeiend, half uur file gehad. Was kapot toen ik thuis kwam. Toen begon mannetje ook nog te zeuren over het eten en heb ik het dus nu even gehad. :x
    Ik ga zo maar een zak chips openbreken, want heb nu nog niks gegeten. Dan maar op de lekkers over ;)

7. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    van harte gefeliciteerd met jullie zoon Misz!!!! geniet er lekker van!

8. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Misz86, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Jorrit!!! Hopelijk is het allemaal voorspoedig gegaan en kunnen jullie snel thuis genieten!!

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

Misz GEFELICITEERD met jullie zoon!!

Zo, BBQ is op, nu Nathan douchen en op bed gooien. Wordt een latertje voor hem.

10. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Gefeliciteerd Miszz met Jorrit!!! :

Hier zo'n zere buik :( het past gewoon ECHT niet meer.... hebben jullie dat geveol niet? mijn bovenbuik staat zo gespannen steeds....

Hebben bij m'n Souders gegeten, dus daar geen drukte van gehad gelukkig, vanavond ff voetbal kijken (Barca) en dan weer een nachtje van links naar rechts draain :(

11. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    sorry dat ik zo'n zeur ben vandaag, normaal gesproken niet zoveel last van... maar wat alpenmama ook al zei... beetje snelle geiriteerd nu of janken inderdaad :p

12. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Dit is bruut!!! ik wil ook!!!!!!!!!!

13. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Misz! Van harte met de geboorte van Jorrit!!!!!

14. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Mcflurry Lion, is dat nieuw?? dat zou mij vast wel opvrolijken :p alleen jammer dat de dichstbijzijnde mac een half uur rijden is :D

15. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    wel veel jongens hoor :D

16. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Ja zag gisteren een poster in een abri! lijkt me zo lekker

17. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    hmmm, misschien krijg ik m'n vriendin morgen voor de lunch wel zo gek om naar de mac te rijden :p

18. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    stond ook in mijn chinese kalender dat ik een kerel ging krijgen:D:D

19. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    ik ga kijken of ik Sven zometeen zo gek krijg. Ik mag ook nog steeds een keer naar de MAC. Dat zouden we nog doen in de zwangerschap maar dat is er niet meer van gekomen!8)8)

Hoe was je kroket vanmiddag, die van mij heerlijk!!:as dat jij dat ook had gegeten. Had er ineens zo'n zin in!:D:D:D

20. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hallo....

daar was ik weer...

@Misz: GEFELICITEERD!!!! met jullie zoon!

@Babe: klagen mag! Heerlijk he....En het gevoel dat het niet meer past heb ik ook...Zit te vol. Denk soms dat monster over mijn ribben heen wil... EN wat je zegt je buik staat zo strak als je staat, loopt of wat dan ook... Gewoon ff lekker een potje janken kan wonderen doen hoor....(Zelf helaas geen last van lijkt me heerlijk elke dag ff janken, maar het wil niet)

@Natasch: Spannend zo'n eerste dagje "alleen"....alles goed gegaan? En hier alles ok hoor, af en toe wat gerommel en druk op de poes...maar dat is het wel.

Verder moest ik om half 4 bij de vk zijn....was daar een kwartier te vroeg...eigen schuld...Maar er zaten al 3 wachtende voor me?! Wat bleek ze liep enorm uit waardoor ik pas om kwart over 4 aan de beurt was....nu blikken kont. Maar goed ben weer apk gekeurd, hoef niet plat als de vliezen breken want hij/zij zit al in mijn bekken. Kan nog iets verder zakken maar zit er al een end in. Dus das fijn. Nu nog ff blijven zitten tot na het weekend in elk geval. Want morgen ga ik naar de feesttent..joehoe!!! Voor nu al een aantal dagen discussie met erik omdat hij niet wil dat we gaan....nou dan ga ik zelf wel....tssss ik bedoel is 5 min van ons huis vandaan. Ben zo thuis als het niks is maar wil het zelf ervaren of het gaat ja of nee.....Dus venga boys, george bakker here I come!!!!!

Deel Deze Pagina