He ja, wie heeft allemaal op de chinese kalender gekeken wat het wordt en bij wie klopt het of niet??? Die van mij zegt een meisje!
Zo d'r zit hier toch eentje een broek vol te schijten, Sjesus!!! Ligt gewoon lekker buik tegen buik, prrrrrrrrrrrrrrrrrttttttt Dat wordt zo weer aan de bak!
ik heb 2 bruine bolletjes met kroket gehad, jummmmmie!!! ik ga de chinese kalender ff bekijken nu Marjan, huilen lucht soms wel op inderdaad, keek dus naar Tienermoeders en daar werd beebje geboren... nou, toen had ik echt ff een "IKWILOOK" momentje... maar goed, het kan nooit langer meer dan 2 dikke weken duren... we overleven het vast wel
Tuurlijk dat ga jij helemaal kunnen...en jij bent echt een deze dagen aan de beurt..... @Pip: lekker poep ruimen zo.....
eeeh, verwekkingsmaand is dus augustus bij ons toch? en ik ben nu 24, en ik was tijdens grootste gedeelte van zwangerschap 23... beide gevallen een M... ben benieuwd
Ik ben ook benieuwd.....jij dus een meid...ik een jongen.....afwachten... Oh het is half 9 tijd voor het blok....tot zo. (Moet naar boven want erik zit aan de xbox)
Bij mij klopte in beide gevallen de Chinese kalender niet, want zou beide keren een meid moeten hebben Heb vandaag ook het gevoel dat de baby er via de voorkant uit wil, hij trapt me helemaal de tering. Maar mijn buik is ineens weer een stuk naar beneden gegaan volgens Rein. Dus wellicht is hij verder ingedaald. Ooh ik begin nu ongeduldig te worden. Wil de baby in mijn bugaboo zien liggen, lekker in de box en lekker op mijn buik. En ik HAAT wachten...
Verwekking zit volgens mij op het randje juli augustus, maar beide maanden geven een meisje, dus dat maakt niet uit..... Bij mijn collega klopte het beide keren.....ben errug benieuwd!
lieg jij dan niet gewoon over je leeftijd Aszz als het bij iedereen wel klopt behalve bij jou?? whahahaha, we wachten af hier... ik had nooit een gevoel, maar denk de afgelopen weken steeds dat het een jochie word.... en nu zegt die kalender dat het een meisk word hihi, spannnend
hahahaha dacht al die tijd al zo iets, zo agressief enzo...jij bent stiekem ook een man (de 2de al hier)