@Misz... gefeliciteerd met Jorrit! De Chineze geslachtskalender klopt bij mij beide keren (tenminste als de drie echoscopisten het nu juist hebben met een meid!) Dag Ik heb een fijne dag gehad. Vanochtend schoonzus en zwager op bezoek gehad, vanmiddag gelunched met moeders en daarna minimuffins gemaakt (tractatie KDV). De dag ging lekker snel en Kick was de hele dag super lief. Lekker buiten spelen doet 'm goed. Hij heeft sinds dit weekend een zandbak!! Joehoe, groot feest! @ tante Mars... dikke knuffel (verder weet ik niet meer wat ik moet zeggen) @ Tink... Jeetje wat gaat het snel. Veel succes morgen. Ik hoop dat jullie een heerlijke dag hebben gehad met z'n 3-en! @Alpenmama... wat een mooie foto's! Heerlijk die bergen! Hier is het verder vandaag vrij rustig gebleven. Dat is ook wel eens fijn. Op dit soort dagen vind ik het ook niet erg dat ze nog even blijft zitten. Ach, meestal vind ik het wel prima.
Pip, meisjesnaam was ik het eerst over uit, jongensnaam zijn we heeeeeel lang mee bezig geweest om de "perfecte" te kiezen Alpenmama, was ik vergeten te zeggen, maar wat een mooi uitzicht!!
Nog meer mannen hier die het willen opbiechten??? Ik bedoel nu is je kans om je geweten schoon te maken!
Hoe is het eigenlijk met onze tweeling mama?? Silvia, ik zie dat je online bent!! Je houd je aardig lang binnen al meis!!
Nou dat vraag ik me dus ook al heel de dag af!!!! Dacht ik ga er 1 scoren na de VK maar ja doordat die zooo uitliep kon ik niet stiekem meer zo'n broodje halen want erik was inmiddels al thuis. En ja dan val je zoooo door de mand
Dan zeg ik een meisje! Bij Annemijn kon ik alleen maar op meisjes namen komen, en geen jongensnamen. Ik was er heilig van overtuigd dat ik een jongen zou krijgen. Maar alleen maar meisjes namen. Toen 20 weken echo en huh een meisje!!!
whahahaha maar ik ben zooo gehecht aan mijn schimmeltjes en candida Heb net een doosje suikerklontjes op.....niet goed?!