Nou, op mijn hyves kan nog niemand, want ik heb alles op "alleen vrienden" staan dus wie mijn hyves wil checken moet eerst personal vriendje van me worden hihi, Dit heb ik gedaan omdat ik het geneuzel van klasgenoten van 20 jaar geleden zo'n onzin vind...
Zooooo dames! Ik ga ff een potje schijten.... en dan effe lekker douchen..... Dan de logeertas van dochterlief in pakken... Dan onze auto ophalen van de garagen, manlief wegbrengen naar het werk... terug naar huis.... ff broodje eten etc.... Dan dochterlief 1,5 uur rijden hier vandaan naar oma brengen... Daar koffie drinken etc.... vanavond weer terug... iets voor mezelf te eten kopen/maken..... beetje tutten.... Vanavond wat met mijn vriendin drinken in 't dorp... Rond een uurtje of 12, weer ca. 50 minuten rijden... om manlief op te halen van zijn werk feestje... (zodat hij wat kon drinken)... En dan knockout naar bed denk ik....... Maar morgen wel lekker uitslapen omdat dochterlief pas zondagochtend terug komt! oh ja, interessant he!!!
yeps, gezellig he Ik weiger ook niet iedereen, wil alleen niet dat ook complete vreemden of zogenaamde "kennissen" alles kunnen zien... dus alleen mensen die ik echt accepteer