Oehhh auw auw! Leuk Dean aanleggen als me tiet overstroomd hahaha. Kan m'n ogen haast niet open houden hier
Bah, bah, bah.... ouderwets rugpijn...Kan niet goed liggen. Zo maar weer even proberen. Dit is nacht twee dat ik niet een beetje behoorlijk kan slapen... and counting! Nog activiteit hier?
Goedemorgen allemaal.. Tink je zult het vast niet meer lezen, maar wilde je toch nog even heel veel succes wensen vandaag.. spannend hoor.. en Misz.. GEFELICITEERD met je zoontje!!! leuke naam trouwens!! verder weinig nieuws toch?? heb ff heel snel teruggelezen. nou mocht ik wel iemand vergeten, Solly!!!
Goedemorgen, Zo heb ik me toch even vergist. Dacht echt dat ik vandaag afspraak bij de gyno had, keek er echt naar uit. Is het pas volgende week donderdag:x Heb het vanaf de afspraken kaart verkeerd op de kalender geschreven, hoe dom kan je zijn. Nou ja nog maar een weekje wachten dan.
sureya: shit das balen. helaas kan je niet anders dan afwachten. dan maar van ahet mooie weer genieten ! yend: ik bij daan ook naar dokter geweest. die kontoen alleen helaas niets voor mje doen. hoop bij jou wel? anders curanol? ik heb het alweerv ast in huis
Lvdb ik denk ook niet dat hij er veel tegen kan doen, maar m'n ontlasting is keihard, dus nu durf ik helemaal niet meer naar de wc, dus misschien heeft hij daar wel iets voor. Voel me net zo'n roodkont baviaan ik ga dat spul vanmiddag halen.
yend: je kan het niet bij alle drogisten/apotheken halen. je kan het wel via hun site bestellen, dan wordt het naar je opgestuurd en heb je het morgen inhuis. succes!
nope 1 baby van missz een jongetje...zie de site. Maar verder weinig. Tink gaat vanmorgen naar het ZH voor inleiding....dus oja das wel groot nieuws....
haha hier ook niet zoveelnieuws. bennu atwt aan het kijken. gister zowaar eerder in slaap gevallen dan half 12..
BUDDY-NIEUWS Ik kreeg om 6.00uur het volgende bericht van Marjon: Mijn vliezen zijn gebroken, en lig in het ziekenhuis. Heb weeën om de 4 á 5 min. Maar moeten nog wel krachtiger worden! gr. Marjon