Bevalingslijst mei mama's. Uitgerekend op:Naam moeder:Bevallen op:Jongen/meisje: 1 mei, Pipelina, 19 april, Floris. 1 mei, Dag, 2 mei, Eekje, 3 mei, Alpenmama, 3 mei, Kimm29, 3 mei, Babebabe, 4 mei, Arka, 5 mei, Madeliefs, 5 mei, Yadi, 24 april, Abigail. 7 mei, YenD, 16 april, Dean. 7 mei, Misz86, 27 april, Jorrit. 8 mei, Tinkerbel1984, 9 mei, Mariekebr1, 10 mei, Linnie83, 26 april, Mike. 11 mei, Cygnet2, 12 mei, Natascha1, 22 april, Charlotte. 14 mei, Tante Mars, 14 mei, Kimonootje, 15 mei, Kaatje85, 16 december, Milou*. 15 mei, Come on Baby, 15 mei, LvdB, 16 mei, Marjand, 17 mei, LindaV, 18 mei, Ger29, 18 mei, Marjon2, 19 mei, Deedtje, 20 mei, Sterreke, 21 mei, Mamamei, 21 mei, Stralend, 21 mei, Nathalie83, 24 mei, Wupsie, 19 april, Luca. 24 mei, Loran, 25 mei, Sureyya, 25 mei, Sol, 28 mei, Nijntje27, 28 mei, Floor1974, 30 mei, Ingeltje, 30 mei, Mama2010, 31 mei, Aszz, 6 juni, Silvia009, Sta je er nog niet bij, of moet er iets veranderd worden? stuur dan een PB naar YenD.
spannend hoor!! Nog even en we hebben een nieuwe Baby!! Marjon, heel veel succes (had het je al gesmst!) Dat we snel een nieuwe kleine erbij hebben!!
oeh!!!! die zag ik ff niet aankomen.... Gaaf hoor, Marjon. Succes daar hoop dat het door zet voor je.
@hier, was om 6.00uur, niet helemaal wakker (sorry, dat jullie dan ook nu de buddy-nieuws horen). Maar hou jullie up-2-date! Ben nu aan mijn tel. + pc. gekluisterd
om 06:00 uur niet wakker? belachelijk! marjan, is het vanavond feest? of morgen?? Whoehoeeee marjon!! je kan het!!
Vanavond...en ik heb een mega bout nacht gehad..Dus ga zo nog ff proberen te slapen. Heb er wel zin in maar als ik zo moe ben....Nou alleen ff kijken om de hoek kan geen kwaad....
joeppieee.. vandaag weer beebs erbij!!! spannend hoor.. heb vandaag druk dagje, maar af en toe maar ff snel kijken voor nieuwtjes haha
Morning.. @ Marjon: sucses! @ Tink: jij ook meid, zet hem op! @ Yes: je moet de huisarts vragen om Movicolon, dat is een waanzinning ranzig poeder-drankje, maar daarvan word je ontlasting niet knetter hard! Dit mag je in de zw.schap gebruiken dus ik neem aan dat de BV periode dan ook gene probleem is. Ook kun je de huisarts vragen om Lidocaine creme, die creme verzacht de pijn..Werkt ook erg goed! Helaas ben ik ook helemaal bekend met het probleem aambeien.. The suck big time! @ ego: na het toucheren van gister heb ik behoorlijk meer last van harde buiken die langer aanhouden dan ervoor, ook verlies is nu echt dikke klodders slijm.. Nu ik weet dat er 2cm ontsluiting is heb ik ook zoiets van...Kom nu maar op
Hallo iedereen!! Hier weer even een berichtje van mij... De verjaardag was een geweldig succes! Dochterlief is helemaal op en top verwend! Zooooo veel cadeaus.. niet normaal meer!! En ook nog bonnen en geld.. die moet mama maar opmaken! hahaha... Maar ik kon het wel vernemen gisteren die drukte.. continue harde buiken.. heb geprobeerd zoveel mogelijk te zitten, maar ja je loopt toch wel de hele tijd heen en weer.... Ik heb ook steeds zo'n weeig gevoel in mijn onder buik als of ik mega ongesteld moet worden... ook vannacht al wat oefen weeen gehad... En ik voel steeds een samentrekking van de buik en dan met van die steken in mijn schaambot... maar het kindje is al ingedaald, dus daar zou het toch niet meer aan kunnen liggen... mijn buik voelt ook zwaar... het kindje is wat rustiger... Hebben jullie daar ook last van? De verloskundige had wel verwacht dat ik binnen nu en 2 weken zou gaan bevallen... maar ja we zien wel... beter dat ze nog tot volgende week wacht
joehoe marjon succes! mama2010: laatst ook voorweeën gehad. ik kende het nog niet. net of ie er zo uit donderderde. haha. ook heel laag zit de baby. dus ja ik herken het wel o ja , ik heb geen buddy dus mocht er bij mij wat komen dan horen jullie het daarna wel. ik ga voor de spido bevalling zoals vorige keer (5 a 6 uur..) haha
Goedemorgen ladies!! Dus Marjon vandaag ook bezig, marjon + tink zet em op Marjan, vandaag de hele dag op je luie gat zitten he, krachten sparen voor vanavond! "smerig bericht" Nou, ik weet ook eindelijk wat een slijmprop is toen ik vanochtend m'n onderbroek uitdeed... gatverdamme!!! wat een bende... (sorry) maarrrr, er zat bij mij geen bloed bij? was gewoon grote klodders slijm/geelachtige bende... Nou weet ik wel dat het verliezen van de slijmprop niks hoeft te betekenen... maar het geeft de hoogzwangere burger toch weer moed
ja precies, nou gewoon afwachten. komt er toch een keertje uit! kan inderdaad nog even duren, maar heel lang niet meer!
ik ga nog even een tukkie doen. dan op visite bij de vk die ik eigenlijk zou krijgen als ze niet zelf net zou zijn bevallen en misschien nog even lekkere sandwiches maken voor ons. bye
Babe, wordt nu dan inderdaad spannend voor jullie.. Nog 1 dag Hier roepen we al vaanf dec. dat 9-5 de datum wordt.. Maar nu 10-5(-10) vaststaat, vindt ik dat (ineens) een mooiere datum. Wellicht omdat naomi van 7-8-7 is en daar 10-5-10 bij past