Morgen! Marjon & Tink, spannend!! Succes!! Niet vanavond bevallen want dan ben ik er niet Bah wat een k*t nacht weer. Gister was het íets te leuk in bed, en dat heb ik vannacht moeten ontgelden.... En vannacht rekte ik mij uit, schiet er toch een kramp in mijn kuit. Moest er gewoon van gillen! Rein schrok zich rot. Het doet nu nog steeds zeer, kan er ook niet zo goed op lopen En natuuuurlijk begonnen ze bij de buren rond half 8 lekker te klussen, fijn zo'n uitbouw. Nou ik ben uitgeklaagd
9-5 is moederdag Loran, ook wel grapsig Tja, als ik dames hoor die al vele weken eerder hun slijmprop zijn verloren, of al weken met ontsluiting rondlopen dan denk ik van, ach, het zal wel weer niks zijn! vind ik zo gek joh, dat je zo lang met ontsluiting kan rondlopen, dat soort dingen weet je niet voor je het meemaakt of hoort ik dacht altijd als het begint, dan begint het ook hihi,
Oei ik mag me bij je aansluiten. Lig ook al 2 nachten vreselijk te draaien en last van m'n lijf te hebben... irritant :x
Ja heb ik ook.. pijnlijke wee-achtige samentrekkingen. Ook hier al helemaal ingedaald. Krijg ook beetje het gevoel dat het bij mij niet héél lang meer gaat duren (geen 6-7 weken dus)
hello dames! nog niet kunnen teruglezen, zijn er nog babies geboren? of babies op komst? gisteren op controle geweest: 4cm opening! De gyn heeft wat getoucheerd, gisteren dus ook nog wat weeën gehad, maar.... 't is alweer stilgevallen. Moet nu twee keer in de week aan de monitor gaan liggen. Komaan zeg: 4 cm opening, wanneer gaat die baby nu toch komen?!!!!
Zooo hier dus ook beroerde nacht gehad. Bleeugh. Ik had het gevoel dat ik van die 'restless legs' had. Ga eens even googlen of je daar iets tegen kan doen .. irritant gevoel. Mijn vriendin is op dit moment bij de gyn.. om te kijken of er misschien toch een klein hartje klopt op de echo. Ze is nu iets meer dan 8 weken. Dinsdag zag de VK niks.. dus het is nu nog slechts hopen... op een wonder... ben vreselijk emo hier...
Bij Nathan ben ik deels de slijmprop verloren en de volgende dag braken mijn vliezen. Ik heb vandaag nergens zin in merk ik alweer
Wel Ingeltje, dat vind ik nu eens ook gyn zei gisteren nog: ja we zien heel wat weeën op de monitor, dus misschien komt het straks vanzelf die snapt er ook niks meer van denk ik hahahahaha waarom heb ik toch zo'n koppige kindjes?!
arka, ik hoop voor je dat het door zet. ingeltje, duimen voor je vriendin. mijn schoonzus kreeg vorig jaar ook te horen dat het kindje een grote groeiachterstand had en niet levensvatbaar zou zijn ( toen ze net zwanger was) . in dec is haar kleine geboren.... maar ja, dat is niet altijd zo, maar hopelijk toch nog goed nieuws vanmiddag...
Gisteravond is de sleutel overleden van de auto . Dus die moet zo naar de garage. Kijken of het de batterij is, of toch iets met de chip (lang leve een platte sleutel/sfstandsbediending). Gisteren met een hele omweg de auto op slot gekregen.. Pff.. die ellende kan ik nu niet gebruiken, dus maar op pad zo (gelukkig hier erg dichtbij ). Zodra ik nieuws heb over marjon, dan meld ik het hier