En het rotnieuws is dat mijn vriendinnetje helaas niet meer zwanger is... er is helaas na de innestelling niets meer gegroeid.. behalve dan dat ze al een flinke buik kreeg en ontzettend misselijk was... echt klotenieuws... ik duik dan ook maar mijn bedje weer in.. even bijkomen van alle shit
Das klote Hmm ik heb heel veel harde buiken ineens, even rustig aan doen en afwachten. Hoop dat ze wel minder worden, heb vanmiddag een etentje!
Ingeltje bah wat kl*te voor je vriendin.... sterkte en dikke knuf voor jou Marjon veel succes! Yadi hopelijk knapt Abigail snel op! Mars hopelijk schiet het bolletjesslikken bij jou meer op dan geldellen Babe gefeliciteerd met je slijmprop! Hier zo naar de vk, ben zenuwachtig... dinsdag ben ik van de trap gestuiterd (ongeveer tien treden op mijn kont naar beneden), daarna voelde ik de beeb normaal bewegen en sinds gisteren voel ik de beeb maar heel weinig... Dit is voor het eerst dat ik er naar smacht het hartje te horen, ben best wel bezorgd!!
Ingeltje, wat een naar nieuws voor je vriendin.. Kan me goed voorstellen dat je even moet bijkomen. Heb trouwens nog niets van Marjon gehoord...
Tink: GEFELICITEERD MET MEES!!!!!!!!!!!!! en weer een leuke naam @Ingeltje.. jeetje meis, dubbel hè. 1x prachtig nieuws en dan ook zulk slecht nieuws.. hoop dat je beetje kan slapen en bijkomen.. nou ga weer snel verder met de schoonmaak..
Tink, super gefeliciteerd met de geboorte van Mees!! Ingeltje, hele dikke knuffel... All, verder nog nieuws gemist? Ik ben even weinig hier geweest, want ik heb dinsdag te horen gekregen dat ik naar een andere school moet. Wel blijf ik mijn vaste contract houden, gelukkig. Daarnaast gister de beslissing genomen om de kleine te laten draaien. Vanmiddag gaat het dus gebeuren, als het goed is... Het was dus even lastig de afgelopen dagen...
Tink gefeliciteerd Geel zien onze Charlotte zag ook erg geel begint nu pas bij te trekken zo weer ff lekker wandelen vind zo moeilijk hoe ik haar aan moet kleden doe gewoon jasje aan en geen dekentje en natuurlijk mutsje op
tink: gefeliciteerd!!!!! ingeltje: jee wat erg, veel sterkte voor je vriendin.. arka: succes voor zo. vd trap af gestuiterd... auw.. nijntje: succesmet draaien. als het niet lukt, komt het ook vast goed! ex-collega ook met stuitligging kindje goed bevallen. Ik ga even een gezonden sandwich maken. net naar een babe van 4 wkn geweest. erg leuk, leuk om weer even te wennen. doet me ook wel beseffen wat voor relatieve rust we nu nog hebben (vandaag helemaal, wantdaan naar kdv). gister bij vk in ieder geval alles inorde. 6 pond geschat, netals daan
Daar was ze alweer Bedankt voor alle felicitaties! Verhaal volgt nog, maar inleidin is uiteindelijk niet doorgegaan Vannacht om 12 uur is het spontaan begonnen, en om 9.25 uur vanmorgen is hij geboren. Het was best heftig pffff, maar god wat istie lief Ben er helemaal zonder kleerscheuren vanaf gekomen, erg blij mee Nu languit op de bank met mijn kanjers, tot snel!
Super. Fijn hoor dat je lichaam het toch zelf gedaan heeft. Of zou het dan toch de voetreflex zijn geweest
He, zijn jullie nu al begonnen, verdorie helemaal gemist! Dus de volgende ronde mei-baby's is begonnen? De mijne is 16 mei een jaartje oud. In ieder geval allemaal gefeliciteerd!