De bedoeling was dat mijn vorige berichtje in het blauw zou staan... Hihi maar lukt niet helemaal met mijn telefoon
Ach sterreke, zo snappen we t ook ik wordt helemaal gek van de muziek hier, wat een kolere herrie! Wel gave nummers btw, maar niet als je wilt slapen! Voor t eerst dat ik dit hoor, normaal sta ik op t feest zelf. Gelukkig zijn de bands om 01:00 uur afgelopen (nu dus) en kan ik lkkr slapen.
Tja als dat eens kon!! Zit nu weer beneden... ik kan ook alleen hier reageren op ZP... op mijn telefoon kan ik alleen lezen... snap daar ook nog steeds niets van..
Weer in slaap gevallen tijdens het voeden!!!! Komt die schat heel lief om 3:20 heeft zijn moeder ruim 4,5 uur geslapen, val ik weer in slaap. Kind heeft maar 1 tit gehad, maar gelukkigis ie zelf ook in slaap gevallen. Schrok net wakker om half zes, maar meneer heeft niet zo'n trek net 1 borst gegeven en meneer is comateus, hmmmmmmmm
Ooooooh ik ben ECHT shagerijnig bleg! Wat een kut nacht. Gisteren deed Dean het echt goed, op onze zij drinken. Maar vanacht natuurlijk weer niet. Alleen maar huilen en piepen. En volgens mij heeft hij krampjes. Eerst overstrekt hij en dan haalt hij z'n benen helemaal op, en hard huilen erbij. Kut herrie van de Koninginnedag kon er ook nog wel bij, om 4 uur allemaal geblèr buiten, gsus!!