Oeh ik zie dat ik nog maar 30 dagen te gaan heb Jeeeuhh. Rein schrok er van toen ik het zei Wij gaan bij mijn ouders op visite, gezellig!
Hier een K-nacht overigens.. Max. 2uur geslapen. Of naomi was wakker, of mijn vriend snurkte.. Vanmiddag laat ik lekker mijn nagels doen, staan die er tenminste mooi op, als ik moet bevallen . Arka, spannend! Het kan of nu snel gaan (kijk maar naar Babe , maar het duurt i.i.g. geen weken meer . Tante, heel veel succes.. Hoop dat het de gewenste resultaat oplevert!! @ rest, sorry, vergeten Maar denk wel aan jullie hoor!
Goedemorgen! Op 29 april 4 baby's geboren!! Ger, proficiat met jullie zoontje Jason! Marieke, proficiat met jullie zoontje Joost! Marjon, gefeliciteerd met jullie dochter Marit! Tink, gefeliciteerd met jullie zoontje Mees! Babe, gefeliciteerd met jullie zoontje Jelmar! De jongens zijn wel ruim in de meerderheid zeg...
HAHA, dat had mijn vriend gisteren.. We plakken nl. nu elke dag een sticker (heb een giga-rups gemaakt voor Naomi). Tot volgende week zondag. Nu nog 8! dagen stickers plakken, dan gaat Naomi bij opa en oma slapen , en ze weet dat wanneer ze gebeld wordt door 'papa' , dat haar zusje is geboren , en ze naar het ziekenhuis gaat . Ze verteld het ook heel trots aan haar (speel)vriendinnetje
Tante heb niet terug gelezen maar neem aan dat je eindelijk infuus met weeen opwekkers heb? OOhh spannend egt super zeg dus vandaagf je beebje?
He Mars, een infuus lees ik. Nu maar hopen dat deze zijn werk snel en goed gaat doen. Succes meid, blijf hier zo af en toe even spieken kijken hoe het ervoor staat.
vraagje he! Vannacht om 1 uur werd ik wakker van weeen... die rond de 5 minuten kwamen... uiteindelijk om half 6 maar de verloskundige gebeld.. die was langs gekomen... de baarmoeder mond was wel verstreken ..... maar ik had nog geen ontsluiting... Dus het was afwachten of de weeen over zouden gaan in krachtige ontsluitingsweeen of toch zouden afzwakken... Nou ik ben dus uiteindelijk in slaap gevallen.. en de weeen zijn afgezwakt...... Mijn buik voelt wel nog gespannen... maar geen weeen of wat dan ook meer.... Nu zit ik even in dubio.... we hebben vanmiddag verjaardag van ons lieve nichtje in Utrecht... 1.15 uur rijden voor ons... Kan ik daar nu wel naar toe gaan?
Kan ik denk ik weinig nuttigs op zeggen. Kijk als jij je goed voelt zou ik zeggen lekker gaan. Twijfel je lekker thuis blijven dan. Als het voor werk is kan het zo nog dagen duren, is het echt begonnen tja...ik voel niet wat jij voelt.... Succes met de keuze maken....
@mama2010.. Denk dat je wel heen kan gaan.. Aangezien er nog geen ontsluiting is. En je bijna 36 weken zwanger bent.. Ik heb al vaak weeën gehad, en ik loop er ook nog steeds . Maar vertrouw op je eigen gevoel..
succes Tante!!!! Mama2010 is inderdaad moeilijk, als ik al telkens had moeten thuisblijven... dan was ik de voorbije weken nergens meer heen gegaan. Ik ga nu gewoon altijd, ook al heb ik al 4 cm en verwachten ze dat het plots zeer snel zou kunnen gaan als jij je goed voelt zou ik dus gaan...
Hoi meiden! Bij mijn controle v 2wk geleden was ons beebje al goed aan het indalen, maar zat nog niet vast in mijn bekken. Ik voelde de baby toen heel vaak en hij was heel druk. De billetjes gingen van links naar rechts, van rechts naar links en veel schopjes en uitstekende lichaamsdelen. Sinds een paar dagen is dit sterk vermindert, ik voel wel leven. Maar niet zoals eerst. Het zijn meer langzame verschuivingen nu en niet zo frequent als eerst. Donderdag had ik mijn laatste controle en daarbij bleek dat onze baby nu volledig ingedaald en vast in mijn bekken zat. Kan de baby hierdoor minder beweeglijk zijn? Ik maak me toch wel een beetje zorgen zo op het einde. Ik vind het zielig dat de baby zo weinig beweegt, straks heeft ie het niet meer naar zijn zin in mijn buikie. Ik ben aan het twijfelen of ik hiervoor het spoednr van de vk moet bellen.
Stralend ik denk dat je niet hoeft te bellen hoor! Ik heb het ook gehad van de week, een dag dat ik de beeb bijna niet voelde. Volgens de vk kan dat rond deze termijn, omdat ie gewoon minder plek heeft, inderdaad redelijk vast ligt, en nu eenmaal de ene dag drukker is dan de andere! We zijn even ver dus ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken . Ik voel dat "schuiven" van links naar rechts nu bijna niet meer, vaak alleen een schop in mijn zij ofzo. En een paar keer per dag de hik!