Tante Milky Way, succes!! Hoop dat ze nu de gel aan het inbrengen zijn. Marjon, spannend hoor dat je nu ook het tijdstip weet. De jongens staan goed voor, ach, het trekt altijd weer gelijk op aan het einde. Vannacht weer klote geslapen. Nathan is een paar keer wakker geweest, die had een zere neus/wang. Klote Rein!!! Hij ziet er ook heel zielig uit ( maar doet heel vrolijk hoor! ) zal zo misschien even een foto maken. En misschien vanmiddag nieuwe maxi cosi met easyfix halen...
Lijst wordt bijgehouden op de meimamasite...zie onder mijn banner...Yes doet het ook maar die is ook nog wat druk...
Ik weet het... mooie lijst ook maar ik vind het ook zo leuk om hier op ZP te zien! tante Mars... SUCCES!!!
Jeetje zeg, nu alweer een deel 6! Wat gaat dat snel zeg, ik heb het helaas niet meer kunnen volgen.. Zijn er nog nieuwtjes? Nieuwe mei kindjes? e.d Hoe is het met YenD, Pip, tante Mars en de rest natuurlijk?? Ps.; Vandaag alweer 38 weken!!! vanmiddag weer op controle!
heb je al pcm gehad? Kun je anders vragen of ze tussen middag koest willen zijn? of ff vluchten, naar een paps en mams huis?
PIP! Hoe is het met jou? en met de rest? en met Floris? En hoe zit je nu met de borstvoedingen? loopt het allemaal lekker meid?