Dames, ik ga kijken of mijn ogen nog herinneren wat slaap is, ben kapot! Heb wat babynieuws gemist volgens mij, ik reageer morgen wel ff op wat meer mensen!! Mars, kom op meis, morgen word JOUW dag!!! trusten!
maar fijn dat alles met jou en de kleine goed gaat op wat ongemakjes na! lekker genieten, 't is je gegund!
oh en lady's heb net een PB van Come on Baby...ook zij is bevallen van een zoon ook op 29 april.... Jesse is zijn naam, weegt 4590 gr. is 52 cm en is om 13:50 geboren dus weer een jongen!!!!
Kom op Sterreke... alle bevallingen zijn anders... die van mij was echt heel goed te doen (doe het niet voor niets nog een keer enne... een ouwe vriendin van mij krijgt eind van de maand haar 7e (!!!!) kind... dus ook zij vindt het nog altijd te doen!) Niet bang zijn.. vrouwen over de hele wereld doen dit elke dag en wij hebben daarbij nog keuze voor pijnstilling ook!!!
Come on baby, gefeliciteerd!! Wat een gewicht zeg En WEER een jongen!! Babe, ik riep ook héél lang 1 x en niet nog een keer....
WOW!!! Nou dan moet ik vannacht maar een meisje op de wereld zetten... D, is stil hier hoor...) Come on baby... gefeliciteerd met Jesse... flinke kanjer (9 pond!!)
Babe: Lekker ventje,, hoeist met t kuiltje in ze kin .. T tekend m in ieder geval goed hihi.. Lekker mannetje.. Geef niks, joh.... Lekkur naar hus ta mei de lytse.. er is vandaag genoeg geklopt aan me deur (BLUH))) .. Genietze.. Come on Baby: Wat een groterd.. GEFELICITEERd, veel namen met een J zeg poeh poeh . Me moeder zus en tante zegger zijn vanavond ff langs geweest, heerlijk eindelijk t kleine manneke te zien .. Net ff lekker gedoucht, en ctg gehad. Zo meteen lekker slapen, morgen een nieuwe dag.. t kind zal dr toch n keer uit moeten.
Hey meiden, ben er ook weer even. Vandaag voor Dean spul voor z'n krampjes gehaald, ik hoop op een nachtje lekker slapen voor alle 2! Hij is vandaag van 5:30 tot zeker 13:00 uur aan het mopperen geweest, dus hoop dat hij moe is nu. Babe: wat een heerlijk kereltje!! Nogmaals gefeliciteerd! Morgen 2 mei, ben benieuwd hoeveel baby's er komen.
babe: ahhhh wat een schatje. wat een lieverd. mooie vent hoor! come on baby: gefeliciteerd metjullie zoon!! wat een flinkerd, en dat allemaal eruit ge..... zonder veel kleerscheuren? hopelijk wel!
Boh mijn buik wordt te klein voor de baby Heb het de hele dag al gigantisch benauwd, ook door het maagzuur dat hij naar boven schopt. En mijn ribben doen zeer, voelen helemaal bont en blauw. Kan ook alleen maar liggen, zitten werkt even niet zo goed. Beeeeetje jammer!!
BABEBABE: wauw wat een mooie foto's en mooi verhaal.. zit hier ook met tranen in de ogen.. je ziet er gelukkig uit!!
Slaap lekker allemaal!! Knuff voor Tante.. heb respect voor je meis!! Aszz: ik ken het.. ruimte is compleet op hè? Ik zit hier wijdbeens op de stoel, kan anders niet meer bij toetsenbord omdat die baby van onderen naar boven zit!
Babe, wat een mega schatje!!!!! Super leuk om jullie zo gelukkig te zien!!! Lekker genieten meis! Come on Baby, van harte gefeliciteerd met je zoon Jesse! Geniet ervan en lekker bijkomen nu! Hier nog steeds BIB, of eigenlijk DBIB: drukke baby in buik ! Pffff, wat een volksverhuizingen daarbinnen plaatsvinden weet ik ook niet, maar het heeft nog ruimte zat om te bewegen......
Babe: wat een cutie!!!! Tante: niet te geloven, jij krijgt wel echt het hele pakket! Hou je het nog wel een Beetje vol? Come on baby: gefeliciteerd met Jesse! Een flinkerd. En dat met 38 weken! Die heeft het heeeel goed gehad bij jou hier een rustige dag, lekker met kraamvisite en veeeuul kadoos