Durf er niet op te hopen....ik heb eigenlijk nog helemaal geen pijntjes ofzo...alleen veel harde buiken maar die doen echt geen pijn.... Heb het alleen bloed heet en slaap een gat in de dag...
@Babe: Jelmar doet het gewoon ff relaxed...vanaf morgen gaat hij er tegen aan met de voedingen.....en ik hoop voor je dat de stuwing inderdaad niet te gek wordt
Ga jij nog stiekem voor Tante bevallen Marjan? Nog nieuws van Tante trouwens?? Marjon, fijn dat ze aankomt! Babe, misschien nog wat vaker voeden, in kleinere beetjes? Geef je op verzoek? Oh ik heb teveel gegeten.... Ik heb al een dikke pens, maar knap nu helemaal uit mijn voegen.
Nee Aszz dat hebben we afgesproken...dat mag niet dus ik wacht netjes mijn beurt af. Maar ik heb d'r wel gezegt dat ik niet nog weken wil wachten. Dus of ze ff op kan schieten. @Natasch: Tja hoe zal ik het eens omschrijven...t'is nog al ranzig. geel/creme slijm lekker dik en heul veul...mega ranzig. Maar goed heb hier nog niet iets wat pijn doet dus zal wel loslopen. Veel harde buiken maar doet echt nog geen pijn...Dus we wachten gewoon maar rustig af. Tante is eerst aan de beurt dussssssss. @Aszz: Erg he als je bijna uit je voegen klapt door het eten...hier net pannekoeken gebakken en gegeten, maaar net als jij zitten er nu te veel in mijn lijf. Tante nieuws: ze krijgt weer gelletje (2de x vandaag) maar geloof dat er verders helemaal niks te melden is....en dat is K.U.T....
Marjan ikke eerst . Hier geen verandering, door de druk vant koppie is alles weer wat strakker.. Nieuwe gel erbij en hopen dat dat wat gaat doen.. Anders mag ik morgen mischien (als bloeddruk zo blijft) naar huis voor 1 of 2 dagen, zodat me lichaam tot rust kan komen.. En dan van de week weer terug om een nieuwe poging.. Alles wat z ehier in het zkh hebben qua inleid pogingen heb ik gehad. er is de afgelopen 9 dagen zoveel troep bij me naar binnen gebracht dat me lichaam daar wel aan toe is.. Maar goed, morgenochtend eerst weer een heerlijk inwendig onderzoek (als ik vannacht niet beval). En dan zien we wel weer.. Me bloeddruk is trouwen wel heerlijk ... 120/70 mjummie..
@Arka: Morgen om 14u moet ik weer op controle. @Tante Mars: schiet ook niet op zo. Maar snap wel dat je lichaam nood heeft aan een paar dagen rust. @Marjand: voorwerk spannend! Hier nog helemaal niets @YenD: vervelend dat Dean zo veel huilt. Misschien zijn het niet enkel krampjes, maar heeft ie nog ergens last van. Slaapt ie veel of eerder veel wakker? Check eens op symptomen van reflux. Daar hoeven ze niet altijd melk voor weer te geven (verborgen reflux). Helaas ervaringsdeskundige en ik weet dus hoe lastig/zwaar het is om steeds met een huilende baby te zitten waar je alles probeert voor te doen en niets lijkt te werken . Laat maar weten als je een paar tips wilt om te checken op (verborgen) reflux. Het kan natuurlijk ook nog iets anders zijn, maar daar heb ik dan geen ervaring mee. Moet je met Dean nog op controle naar kinderarts? Anders kan je het daar ook nog effe aangeven.
Oh ja, het is nu effectief mei en er is nog steeds geen baby in mei geboren! Waar wachten al die beebjes nu toch op? (De mijne inclusief ). Mannetje wil morgen eigenlijk niet meer gaan werken, die had vrijdag alles al afgewerkt. Het lijkt erop dat dat plan niet zal doorgaan.
Marjand klinkt idd niet egt uitnodigend. Lekker gedouched? Ik ben mijn slijmprop trouwens ook pas verloren tijdens de weeen terwijl ik had verwacht dat zoiets ruim van te voren zou gebeuren
dag dames, waar ik even benieuwd naar ben: waar kennen jullie elkaar van? is dat zelfde vk, zelfde stad, zelfde ziekenhuis, van vorige zwangerschap, leuke zw-meeting/cursus?? kom maar op babies. onze mag ook wel komen. buik is groot en pijnlijk en schaambot . geprobeer ananashart te eten, maar niet te vreten haha
hoi meiden! hier alles klote om maar zo te zeggen..... s.moeder heeft donderdag de uitslag gekregen kanker te hebben wat ook niet meer te behandelen is........ zijn er helemaal ondersteboven van ..... verder is er ook nog geen teken van een bevalling bij ons in zicht maar goed we zijn ook flink van de roze wolk gevallen zeg maar...... manlief is er ook helemaal kapot van en is ook nog eens opgeroepen voor ene gesprek met arbo maar die gaan we maar verschuiven want we zijn niet echt in de stemming om nu te praten....... drama allemaal dus....... hoop dat jullie er met zijn allen nog op zitten en lekker doorgenieten!
nee alleen maar uitzaaiingen gevonden en de hoofdtumor nog niet maar lever en alles is al vol met uitzaaiingen en helaas niet meer te behandelen... levensverwachting is gemiddeld 2-6mnd na diagnose...... en tja geen idee hoe lang het er nu al zit........... ga je dus voor een kleine vermoeidheid naar de ha....... een kleine 2 wkn later ben je uitbehandeld.......... erg hard.......
ik heb soms het idee dat mensen elkaar al kenden voordat ze op dit forum kwamen. of kennen jullie elkaar juist alleen vanuit dit forum?
Volgens mij kent niemand elkaar hier persoonlijk. Ik heel toevallig Pipelina van vroeger, de basisschool, maar da's echt toeval dat we elkaar hier tegenkwamen. De rest heeft elkaar volgens mij allemaal hier ontmoet! Zo gezellig Op mijn andere cluppie (september 2008 mama's) kende ook niemand elkaar, maar er wordt regelmatig afgesproken. We hebben ongeveer 4 grote meetings per jaar, met of zonder kindjes (laatst zelfs met mannen erbij). Verder heb ik mijn beste vriendin er aan over gehouden en ook nog een clubje met 7 meiden met wie we +/- maandelijks een date doen. Leuk hè!
Jemig Dag, wat een kutnieuws!!!! Is er geen mogelijkheid voor een second opinie? Desnoods in België? Heel veel sterkte, ook voor jullie familie. Knuff
jee super leuk is dat ja grappig hoe een forum daar aan kan bijdragen. ik heb ook wel met een zw cursus gehad. we spreken ook nog wel eens af. ik lees in ieder geval regelmatig bij, maar soms is het niet bij te houden... haha, maar nu is het wat rustige heb ik het idee