Whaaa wat een schatje! Gefeliciteerd met Charlotte, Natascha! Veel geluk!!! Heb ik nog meer babies gemist? Hoe gaat het hier verder allemaal? Ik net weer goedgekeurd door gyn!
oh dat is het die mok zat in d'r poes....En moest er natuurlijk weer snel uit voor de gyn kwam....lekker onhandig allemaal
Floris de best! haha. Hij poepte en pieste gelijk al heel veel, dus hij is flink afgevallen. Maar ja zo snel gaat het op start proces nou ook niet van de melkfabrieken. Maar die doen het dus nu. Voeden, gaat prima. Hij was de eerste dag wat misselijk, maar nu lust ie er pap van! Hahaha. Is vandaag al 5 x geweest! dus dat gaat gooooeeedd!! hoest met dochter lief?
maar ik had gedacht dat ie er erg zou uitzien aszz. zo kun je best met hem gezien worden, zonder dat jeugdzorg op je af wordt gestuurd om uitleg te geven.
In het 'echt' is het erger hoor Maar hij lijkt er verder geen last van te hebben. Het is echt een monster, maar zo'n lekker monster. Zou niet weten wat ik er zonder zou moeten!!
natasch en wupsie: gefeliciteerd met jullie kindjes!! zo dat is even snel gegaan. heb ik nog meer gemist? xx