Tante gefeliciteerd met jullie dochter!! Het eerste mei kindje!!! Ben blij voor je dat de strijd eindelijk erop zit! Ga er maar lekker van genieten..... nu wij nog!!
Och wat een leuke mannetjes heb ik voorbij zien komen!! En.... een superdesuperdesuperschattig meisje van tante Mars!!!
Nee hoor, betekent gewoon dat die andere 17 mama's voor jou even moeten doorduwen hihihi... bedankt alvast!
Ingeltje is het de bedoeling dat ik vrolijk word van je wachtlijst ?? Ik sta op plaats 13..! Ten eerste duurt dat nog heel lang en ik ben bijgelovig
Oooh, wat een heerlijke toetjesmonsters!!!! Schatjes allemaal zeg! Mars, wat een mooi snoetje!!! Genieten genieten genieten! Je hebt het zo verdiend!!! Mannetje ook helemaal trotse papa? Ja natuurlijk! Stomme vraag he!? Heerlijk hoor..... Haha, mooi lijstje hoor van wie aan de beurt is! Maarruh, ik weet het niet....geloof niet dat ik zo snel aan de beurt ben....ben errug benieuwd morgen of beeb eindelijk een klein beetje is ingedaald....maar heb absoluut niet het gevoel dat dat zo is. Buik zit nog zo hoog.....nou ja, we wachten af he.....10 dagen na de uitgerekende datum beginnen ze hier met actie nemen. Dus het kan uiterlijk iets van 14 mei worden gok ik!
Hé nu Linnie erg druk is thuis, is het misschien handig dat ik even een andere buddy krijg? Dan kan ik jullie zo ook even op de hoogte houden in het ziekenhuis, als er iets is. Heb de baby nu al wel wat gevoeld, maar lang niet zo als normaal En het rommelt ook, heb allemaal nasty steken richten mijn liezen.
TANTE VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JE DOCHTER FAITH. eindelijk kun je haar in je armen houden geniet er maar lekker van. knuf
stuur me maar een PB joh.... Heb net Faith live gezien...zo sluis weer open ze is nog mooier zo als op de foto
Ik wil je buddy wel zijn hoor Aszz! Pb je nummer maar als je wil! Ik voer niet zoveel uit op een dag dus heb alle tijd om te posten als er iets met je is
Oh hihi er is al buddy concurrentie! Kijk uit met Marjand hoor Aszz die is volgens mij buddy met iedereen! Bij mij ben je nog speciaal...
hahahha lief aszz. Maar had voor zoiets wel ff tijd gemaakt om te zp-en Van al het baby nieuws wil ik natuurlijk wel op de hoogte blijven
Wow wat is het hier druk!! Er zijn 15 actieve gebruikers die momenteel dit onderwerp bekijken (14 leden en 1 gasten) ‎Ingeltje, ‎Aszz+, ‎come on baby, ‎Deedtje, ‎Eekje, ‎floor1974, ‎ger29, ‎linnie83, ‎Loran, ‎MamavanJordy, ‎natascha1, ‎Sterreke, ‎wimjo, ‎Wupsie Die komen allemaal Tante Mama gefeliciteren