Aaahhhh wat een schatje natascha! En Marjan, fijn dat het hartje goed klonk en toch prettig om voor de zekerheid even een ctg te krijgen....
Marjand: Goed dat je gebeld heb. Kraamzorg: De eerste dagen ging het wel redelijk, maar het werd de laatste dagen pas erger en toen hadden we zo iets van nog maar 2 dagen. Dus hadden we ook geen zin meer in een ander Natas: Ook al zo'n mooi meisje
MarjanD: heel goed dat je tóch hebt gebeld.. soms ben je zelf te eigenwijs.. maar voor je kindje doe je zoiets dan toch hè! Succes bij je CTG.. misschien zien ze alvast wat wee-activiteit en trekken de de baby er alvast voor je uit Kimonootje: grrrr stomme boten en mannen klaag maar even lekker hoor.. ik denk dat we de komende 6 weken hier nog flink in de klaagstand gaan, vervolgens gaan we nog een maand of 3 door in het 'mama'topic en dan .. als alle babytjes lekker doorslapen worden we weer onszelf (op die 9 mndn ontzwangeren na dan) Cygnet gefeli met je man! Natas: wat een plaaaatje!! En balen van de wasmasjien zeg :x
Marjand.. succes bij de CTG!! Cygnet.. gefeliciteerd met hubs kraamzorg: als het meezit krijgen we dezelfde kraamhulp als bij Mick.. was zo'n leuke vrouw en zij vond het bij ons ook errug leuk. woont bij ons in het dorp, dus zij heeft nu aangegeven bij kraamzorg dat wij een voorkeursgezin voor haar zijn. als ik binnen nu en een week beval, dan komt ze zeker en anders is het nog ff afwachten...
Hallo dames, even voldoen aan mijn BIB-plicht... Pff druk dagje al vandaag. Vanochtend naar de vk geweest, alles was ok, daarna even naar mijn werk want ze hadden gebeld dat ze wat vraagjes hadden dus ik was toch in de buurt. Maar de kleine van mijn vervangster moest weer naar het ziekenhuis dus dat was wel K... heb ik daar toch nog maar even wat werk zitten doen, deus dat ik ben Nu zitten lekker de babykleertjes in de was en die gaan dan straks buiten aan de droogmolen! tenminste, als het weer ok blijft want aan de ene kant van het huis zie ik een grijze wolk en aan de andere kant is het blauw... maar ben bang dat grijs deze kant op komt!
MarjanD succes in het zh, goed dat je gebeld hebt hoor, ik doe het ook meestal niet maar slaat eigenlijk nergens op, gezondheid van onze beebs gaat bven alles! Ik ben nota bene vorige week tien treden van de trap gepleurd en ik heb niet eens gebeld... stomme ik en maar stoer doen 8) Kimonootje hmm lekker pedicure! Verder: mannen *zucht* je kunt eigenlijk beter kippen houden! Natas wat een heerlijk dotje die charlotte Cygnetgefeli met je mannetje en met 39 weken ! Surreyya ik moest idd ook meteen denken dat je nu 37 weken bent, dat zag er toch allemaal heel anders uit! Deze zwangerschap zal voor jouw gevoel wel onwijs lang duren, niet????
Ze zijn van de week geweest donderdag tot en met zondag. Maandag voelde ik me pas zo erg moe, denk dat het met hb te maken heeft. Wil ze ook niet te vaak uit logeren sturen nu, wil niet dat ze het idee krijgen dat ze voor mijn zwangerschap of voor de baby weg moeten. Komend weekend gaan ze weer als ze zelf willen. Anders als de baby komt, dat weten ze wel omdat ik heb gezegt dat ik dan naar het ziekenhuis moet. Süreyya blijft ook het liefst bij mij in de buurt op het moment. Vraagt de hele dag gaat het wel mama, schopt de baby weer, ben je moe ga maar even in je bed liggen. Echt heel lief, maar soms ook vermoeiend, ze wil constant bezig gehouden worden en dingen samen doen. Derya daar heb je geen last van en die slaapt nog s'middags en speelt rustig zelf in de box. Hoop dat je van ligplaats kan wisselen, is zeker een stuk makkelijker, al dat geklim in de laatste weekjes is maar niks lijkt mij.
Hoi controle gehad en beeb is nog niks verder ingedaald. Bmm zit nog potdicht.....dus zal nog wel ff geduld moeten hebben.....
gefeliciteerd met je man cygnet! Marjan, goed dat je gebeld hebt! fijn dat het hartje goed was, en de CTG dus nog ff afwachten en oh ja Bedankt voor het superleuke kaartje!!! Hier verder alles rustig, Jelmar heeft vanochtend hielprikje en gehoortest gehad, hij sliep overal lekker doorheen heerlijk! ligt nu nog steeds te maffen hihi, kraamhulp gaat em zo wakker maken, ff kijken of z'n temp al wat omhoog is hij blijft steeds tussen de 36,6 en 37 schommelen, steekt al z'n energie waarschijnlijk in het groeien ipv. warm houden Hier zwaar bezig m'n bekkenbodemspieren steeds maar wat aan te spannnen, hoop toch snel weer wat meer controle tijdens het plassen te krijgen hihi,
Och Alpenmama dat is balen! dan wordt je geduld behoorlijk op de proef gesteld ja... maar aan de andere kant kan het ook ineens snel gaan toch?
Weet niet of je het gelezen had, maar iemand gaf juist de tip om dat nog even niet te doen, is juist nog niet goed, laat het maar even herstellen! Bovendien is tijdens het plassen stoppen héél slecht voor je bekkenbodem, dat dus helemaal niet doen hoor!
Hahah gaat ze gewoon wérken! Ach.. als het maar voor eventjes is, is het vaak niet eens vervelend! Je weet dat je zo weer weg bent hihi.
Zooooo de monchou taart is klaar!!! Vanavond lekker oppeuzelen... Nu eerst even warme rijstepap maken met suiker en kaneel!
AAAAAH.. door het vocht wordt er op zenuwen gedrukt in zowel mijn linker- als rechterbeen!! Meisje, het wordt tijd dat je maar eens te voorschijn komt! Morgenochtend lijkt me een goed plan!!!!
Hahaha nou ik heb hier nou juist helemaal geen ervaring in hoor maar ik zou het zo naar vinden als ze straks bekken- of incontinentieproblemen er aan overhoudt
zo net weer controle gehad bij de vk en weer goed gekeurd! Is toch altijd een fijn gevoel! Ons meisje ligt helemaal ingedaald dus nu wachten tot ze er eens uit wil komen.... van mij mag het! Mijn vriend denkt allemaal dat het morgen is, heeft een voorgevoel.... misschien moet ik maar eens een middagdutje gaan doen.... nu kan ik nog slapen haha! Bij jullie ook alles goed? Na Tante geen babynieuws meer?