Zoooo... ik ga proberen met dochterlief nog even te slapen! Hebben jullie nog leuke plannen voor morgen???
GRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, word net gebeld door VK.. ze heeft een bevalling, dus m'n afspraak van vandaag gaat niet door.. erg fijn voor de bevallende dame, MAAR ze zou me waarschijnlijk gaan strippen, dus ik baal er echt van!!!! Kan wel janken, stom hè.......................................................... Word straks gebeld voor een nieuwe afspraak. Hoop dat ik snel terecht kan...
Zo, weer even diep ademgehaald en maar weer positief blijven.. misschien dat de beeb zich spontaan meldt om me op te vrolijken... JAAAAAAA BEVALLUHHHHHHHHHHHH
@Kimm29: met die plannen ben ik het helemaal eens! Net terug van de CTG. En daar was deze keer wel iets op te zien . Zo elke 10 minuten (voor)weeën. En ik voel daar dus niets van . Hoop dat het dan nu gaat doorzetten, al gaven ze aan dat het zo ook nog wel een paar daagjes kan doorgaan... Blijft afwachten.
@Eekje: ohhhhhhhh, dat klinkt goed!!! zullen we dan afspreken dat we morgen allebei gewoon gaan bevallen!!!! en Nathalie, hoop dat jouw vriend z'n voorgevoel ook klopt
@Kimm29: AFGESPROKEN! Heb je al een nieuwe afspraak bij de vk gekregen? Hoop dat je snel terecht kan!
Zo ja daar was ik weer....ctg was goed en ja natuurlijk bijna aan het eind zie ik zo'n beetje de baby door mijn buikwand heen komen...(stond gelukkig niemand bij, voel me dan zo'n oen )...buik is wat onrustig maar geen heftige weeen te bekenen. Daarna ook nog een echo gehad en ook die zag er goed uit. Moet als ik morgen nog zoveel minder voel als normaal terug komen, ondanks dat alles er goed uit zag...Dus wel een fijn gevoel dat ze je niet een sukkel vinden als je belt... Baby weegt nu 3050gr en dat was netjes zeiden ze....ik geloof dat. @Natasch: Wat een poepie!!!! @Cygnet: als ik het goed onthouden hebt is jou mannetje jarig? Nou gefeliciteerd! @Sterreke: Ben je nou wezen werken??? gekkerd! @Babe: Heerlijk dat Jelmar zo lekker ligt te slapen....Hoe gaat het nu met je ei? Enne niet teveel oefenen hoor met die bekkenbodem...maar goed ik zag dat meerdere meiden dit al hebben gezegt.... @Eekje: Hoop dat het door zet!!!! DUIM voor je. @Kimm: Hoop dat dat inderdaad gebeurt morgen zal ook voor jou duimen!!! @Nathalie: Nou laat maar komen dan he...ik bedoel als ze er toch klaar voor ligt.... @ingeltje: eeehhhh wilde wat zeggen maar ben het kwijt ga weer ff terug lezen misschien dat ik het dan weer weet.... ehhh weet het echt niet meer...sorry @alpenmama: He verdorie open met die handel!!!
@Eekje.. nee ze heeft nog niet teruggebeld.. maar wel beloofd dat ze zou bellen, dus wachten het "rustig" af... @Marjand.. fijn dat alles goed was.. en ook geruststellend gevoel dat je morgen zo weer heen mag als het nodig is... verder weinig te melden..verveel me!! Buurmeisje is heerlijk met Mick aan het spelen; huis is helemaal schoon; alle klusjes zijn klaar dus nu maar beetje internetten
Cygnet: gefeli met hubster kimonootje: en ben je al onder handen genomen? Eekje: spannend moge de cm ook zo komen, lekker pijnloos Sureyya: woehoe vette mijlpaal bekkenbodem spieren: nu nog niets meedoen dames komt vanzelf. Iem had het over tijdens het plassen de bbs aanspannen. Helemaal niet doen, zo krijg je meer last. Mijn fysio heeft me op het hart gedrukt rustig aante doen. Een verzwikte enkel geef je toch ook eerst rust voor je hem weer gaat belasten?? En je mag toch stellen dat je onderkant redelijk verstuikt is na wat er door heen gegaan is! Marjand: heeeel goed dat je gebeld hebt. Ongerust zijn moet worden weggenomen. En mooi dat het CTG goed was alpenmama: potdicht hmmm het is dus veelste leuk daar vanbinnen !
zag wat voorbij komen over kraamzorg .. Ik ben zo tevreden over onze kraamverzorgster , ik wil haar wel houden !!!!!!!!!!! ZE is gelukkig een beetje streng voor me want dat heb ik wel nodig .....................Moet van haar genoeg rusten omdat hb niet goed is .................en doe dat nu ook erg graag omdat ik me niet goed voel.Vanochtend ging ik bijna van mijn stokje toen we Marit gingen badderen ......Zoiets moet ik niet hebben als ik volgende week alleen ben met 3 kids ......................
Nou zeker een mijlpaal. Alles eraan gedaan om haar binnen te houden en ik krijg nu steeds meer het gevoel dat mevrouw er dadelijk niet uit wil, hahaha. Heb al zoveel hardebuiken en weeen en ook pijnlijke weeen gehad waarbij ik dacht ik heb nu toch wel ontsluiting, maar nee hoor alles pot dicht. Donderdag controle en dan zien we wel weer. Hoop alleen dat ze wat aan die vermoeidheid kunnen doen. Voel me net een wandelende vaatdoek.
Bleeeeeeeeeeeeeeeugh ik ben moe en chago.. Mag nog lang niet klagen ten opzichte van de 40wekers maar ik wil nu ook. Bah. Ben het zat. Stomme gehandicapte lijf. Voel me net een bejaarde.
Ik ga zo even een opwekkend theetje maken! Kaneelstokje, kruidnagel en ingwer ( ik weet niet meer hoe het in nederlands heet!!!??? ) pfff even denken hoor...............denk denk denk............gember!!!!!!! Jeetje, dit bericht staat vijf minuten stil en heel eerlijk gezegd........ik heb het in het woordenboek gevonden. Hahaha errug. Maar goed, dat is een van de adviezen hier om de boel voor te bereiden. Dussss voor de andere dames misschien ook een idee.....
O ja Marjon de kraamzorg daar hadden we het over! IK MIS ZE! o wat een prinses hebt ik me gevoeld. Heerlijk. Heb er twee gehad en ze waren super. Huis aan kant, lief voor Annemijn. Iem vroeg ook of de kraam de oudste ook aankleedde enzo, dat hebben ze bij ons niet gedaan, maar dat kwam meer omdat Sven thuis was. Anders hadden ze het gedaan. Annemijn kreeg elke ochtend een ontbijtje en de kraam heeft haar een paar keer meegenomen naar buiten om te spelen. Echt top
Hahaha, nou en of! De thee is minder heerlijk!!! Ieuw! Nou ja, het is weg te krijgen. Morgen nog de hele dag doordrinken, kijken of het wat oplevert. Zaterdag alweer controle. Ben benieuwd.