Wat een schijtverhalen trouwens hier zeg haha! Ik wil ook meedoen: ik heb gister 2keer gescheten! Ben ik nou ook cool...?8)
Huzarensalade uit een bak mag je gewoon eten hoor... Alles wat je langer kan bewaren dan twee dagen bevat GEEN rauwe eieren! (gepasteuriseerde eieren...) Enne... rauwe eieren worden niet specifiek afgeraden voor zwangeren maar voor iedereen ivm salmonella (kans zeeeeer klein) Pfff.. hier veel steken in jeweetwel.. ik durf de deur niet uit... ben niet bang om te bevallen (dat zal nog wel even duren) maar met die kleine man en dan echt pijn hebben.. nee, dat is niet handig. Gelukkig komt manlief vroeg thuis en hebben we een tuin waarin Kick lekker kan ravotten (mag het favoriete klimtoestel is toch mama!!!)
Keb nog een flinke portie chilli con carne over van gister! Kan ook wel effe lekker pittig voor je koken
Babe bij mij helpt het om 2 yakult te drinken op een dag....Maar wij doen veel het zelfde want ik heb ook sinds 2 dagen moeite met het poeppie doen...
ik heb vanochtend al aan de kiwi gezeten en ik drink toch ook wel aardig water.... hmmm, misschien spaart het zich op om straks in 1 diarreerace eruit te gaan net voor de bevalling chili con carne, jummie!
of tijdens de bevalling... schijnt ook regelmatig te gebeuren! lijkt me zo lullig als je de vk onderschijt.... Wat moet je dan zeggen? 'eeh sorry..?'
hey hallo! zo manlief eindelijk zover dat hij zo naar huis komt en voor zichzelf kiest! hij is ook wel gerustgesteld met het idee dat het zo gaat lopen en dus voorlopig thuis alles op een rijtje kan zetten....... rust in zijn koppie... scheelt een hoop gestress met over en weer mailen om hem maar enigszins de dag door te helpen....... dank jullie wel meiden voor de steun hierin! van mij mag ons beebje zich dan ook wel snel aanbieden zodat we iig wat positiefs hebben om naar uit te kijken!
Dag goed van je mannetje dat hij eindelijk naar zijn verstandige vrouwtje luistert! poepen geen last van, ik schijt elke dag vrolijk de hele pot vol...
ben ook gelijk weer verdwenen , vanaaf pas weer terug , kindjes wegbrengen en weer een middagje in het ziekenhuis vertoeven ..Tot Later !!