Leuke foto's allemaal hoor! Vooral van de kleine mannetjes Dean, Floris, de schattige Annemichelijn en natuurlijk de prachtige dochter van Marjon! En Marjand... dat is toch ook een geweldige babyfoto, ook al zit de baby nog in je buik!! Alle "overtijdmama's" succes... ik hoop echt dat jullie snel aan de beurt zijn en ook voor mezelf dat het niet te lang gaat duren Cygnet heel veel beterschap! Ik geloof ook wel dat de natuur zo ingesteld is dat de bevalling niet middenin een griep gaat beginnen!
Beterschap Cygnet! Jelmar slaapt nu na weer een hele fles leeggezopen te hebben, de krampjes zijn wat bekomen maar had nog niet gepoept... kraamhulp heeft met temperaturen ff wat bepanthen er op gedaan en even zijn anusje beetje gestimuleerd van binnen om te zien of het beetje op gang kan komen... als hij bij de volgende fles nog niet gepoept heeft gaan we ff langs de spoedapotheek voor infacol, helpt dat gelijk Yes?
Baby is hier trouwens nog steeds super rustig. Voel 'm wel, maar lang niet zo als voorheen. Vrijdag heb ik weer controle bij de gyn, zal het even aankaarten.
Mwaoh, de gyn van eergisteren zei dat hij nog wel wat ruimte had, terwijl een andere zei dat hij was ingedaald. Dus tsjah, ik weet het niet echt. Hij is iig een stukje ingedaald Zal het vrijdag weer even vragen, volgens mij heb ik dan weer een ander. Nathan was trouwens helemaal niet ingedaald toen ik beviel....
Want als de kleine is ingedaald dan gaat het bewegen heeel anders voelen, ik had echt alleen nog maar af en toe wat "duw bewegingen in m'n bovenbuik richting m'n ribben zeg maar, ik had geen stompen/trappen of uitsteeksels meer.
Hallo daar was ik weer.....Nou ik heb nog geen ontsluiting maar de baarmoedermond is wel al verstreken...Geen idee wat ik daar mee kan, maar het klonk positief. Verder zit de baby nu vast in het bekken en was mijn bloeddruk weer prima. Weer op mn donder gehad omdat ik pas na 3 dagen belde. Dus moest echt beloven dat ik dat voortaan zal doen. (ja mevlauw) @Aszz: hier dus ook zo'n rustige baby...brrr hou d'r niet van. Maar bij twijfel moet je dus bellen! @Babe: Arm jochie....hoop dat ie snel gaat poepen.
Babe hielp hier gelijk ja. Voor de voeding pipetje met dat spul geven, en dan voeden. Maar kv heb je ook speciaal voor darmkrampjes, als hij last blijft houden kan je overstappen daar op. Welk merk geef je?
Jaa, volgens mij zit iedereen te wachten uit nieuwsgierigheid haha! Ben ook wel benieuwd wie me nou steeds wakker houd en me schopt