MEI 2010 Mama's deel 6!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door BabeBabe, 22 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    BOEJUH!!!

Grapje, succes hoor! ;)

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@Kimonootje.... je hebt het tijdens de bevalling nauwelijks door (als je het al door hebt!) en je hebt echt wel wat anders aan je hoofd. De vk is het meer dan gewend!!! Je vooral niet druk om maken.

3. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Fijn hoor DAG!!!!

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hallo poeperds!!

Wij hebben net paard en baby paard eten gegeven, er staat hier een Fries met haar veulentje, vind Nathan helemaal geweldig :D :D
    Het is echt super lekker weer, al hoewel de wind nog wel een beetje fris is.
    Wij gaan morgen naar Gelderland. Nog 1 x voordat ik beval, dan zijn we er maar vanaf ;)

Dag, goed dat je mannetje naar huis is gegaan!

5. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    Heeft er hier iemand trouwens een verschoningskussen van Stokke? Ik heb er hier 1tje liggen, maar is de verkeerde maat! Kwam er pas achter toen ik em uit de verpakking had gehaald en gewassen enzo!

Kan ik hier iemand mee blij maken?
    (stokke heeft 2modellen, het nieuwe model is een slagje kleiner, wij hebben het oude model!)

6. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Aszz: Dat klinkt gezellig paardjes voeren.....En tja morgen overleef je vast nog wel een x....Succes

7. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    nee dank je ik die van kidzimpulz

8. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    @cygnet, ik heb geen idee, maar het lijkt me zo moelijk voor te stellen dat je het dan niet door hebt! maja, de vk zal het idd vaker hebben meegemaakt!:)
    Ik vind het ook moelijk voor te stellen dat je zo in je eigen wereld zit op dat moment. Vroeg laatst aan een vriendin die ook pas is bevallen, of een pyjama of een tshirt makkelijker is... Ze zei ook al, dat het je niks meer uit maakt, en dat zij gewoon naakt op dat bed lag, ondanks dat ze ook vanalles had meegenomen...

9. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    ja zeker erg prettig dat het nu allemaal wat anders gaat worden... minder stress voor hem!
    lekker idee :D zeker nu!
    maar goed dit is pas stap 1 eigenlijks hé!
    we komen er wel!

@ aszz: helaas weet jij er alles van , van die bazen die gek doen :D

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja gekke bazen ben ik een expert in :p

Ik heb volgende week nog wel een etentje met collega's! Erg gezellig.
    Nu weet ik niet of mister superkneus er ook is, maar ik ga gewoon een gezellige avond hebben :D

11. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    ik ook, mijn mannetje zijn contract wordt ook niet verlengd, dus is ook op zoek! :(

12. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Sommige vrouwen keren helemaal in zichzelf (deed ik) en andere doen dat niet maar je hebt maar één ding aan je hoofd: dat kind moet eruit!!! Het zijn echt oerkrachten (ondanks dat ik geen persweeën heb gehad, had ik toch maar één doel: eruit!!!)

Je bent vrouw en dus kan je dit!!!
    (er is echt een reden dat mannen dit niet hoeven te doen... zij zouden bij de eerste wee als beginnen te piepen)

Jeetje, ik geloof dat ik wat werkverhalen heb gemist tussen al het gekeuvel (sorry daarvoor). Iedereen veel sterkte en laat je niet gek maken!

13. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    Wupsie is online! Hoe was het?
    Of beter gezegt: hoe is het bevallen?;)

14. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

En waarom een spoedks?

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ja hoor, gewoon 2 handen naar binnen en scheuren maar!

16. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Hallo Nelta! Ben je nieuw op dit forum?

17. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    Ja ik probeer er ook 'open minded' in te gaan, maar ben af en toe een control-freak:) (schrale troost, dit weet ik van mezelf;))
    Ene kant heb ik ook zoiets van: KOM MAAR OP!!:D
    Andere kant heb ik zoiets van: Oeh, hoe zit het met dit? Owja, en dat mag ook niet vergeten worden! Wat als het komt terwijl we nog varen? (we stoppen pas 7mei):(
    Oftewel: allemaal gekmakers, waar ik geen controle over heb! Probeer het wel van me af te zetten, maar affetoe... (ja, ik wordt soms ook moe en gek van mezelf!)

18. Wupsie

Wupsie Niet meer actief

Hahaha, wat een nieuwsgierigheid:D

Nou bevallen was in mijn geval een hel:p ik mocht niet natuurlijk bevallen omdat onze kerel in stuit lag en te klein was voor een natuurlijke bevalling. Ik had al thuismonitoring dus ze willen dan geen risico lopen.

Ik ben zondagavond nog in het ziekenhuis geweest voor CTG. Daarna had ik darmkrampen, maar dat was om 11 uur over. Gaan slapen. Om half 8 braken mijn vliezen uit het niks.. Om 8 uur kreeg ik weeen. Om half 9 waren we in het ziekenhuis en om half 10 was onze kerel er! Op dat moment had ik al 8 cm ontsluiting en persweeen. Het is dus niet normaal hoe snel het ging en hoeveel pijn. Want ik kon het niet meer opvangen!

En over het naakt liggen. Ik heb de verloskundige de mensen weg laten sturen aan de achterkant van mijn bed, ik vond dat ik geen kijkdoos was :$

19. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin

EEhh... say what??

20. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Dag, ik heb denk ik ook wat gemist, maar je mannetje heeft ook gezeur op het werk begrijp ik? Sterkte ermee! Ik begrijp dat hij er ook goed aan doet nu thuis te zijn.....ik hoop dat jullie beebje dan ook snel komt voor wat positiviteit!

Hier is het weer rustig. Geen krampen meer, heb toch wel aardig wat voorweeën gehad vannacht en vanochtend geloof ik. Ben zo benieuwd of het ook wat gedaan heeft. Dinsdag weer naar de controle....
    Na de slechte nacht toch nog drie uur kunnen slapen vanochtend. Even over elf was ik er pas weer. Heerlijk. Vandaag doe ik helemaal niks, want vanavond heb ik een afscheidsfeestje van twee collega's die terug gaan naar Nederland, dus daar spaar ik mijn energie voor!

Deel Deze Pagina