haha yes grappig, voor jou misschien minder . maar ach. wel leuk zo met z'n drietjes. wipstoeltje misschien op douche zetten vlg keer? hier net even bijgeslapen. van 12 tot 5 heel veel wakker geweest, nog uitzending gemist gekeken enzo. ppff
Morgen!! Mamamei, gefeliciteerd! Hier goed geslapen, komen net pas ons nest uitgerold.... Nathan was om 3 uur wakker, beetje jammer maar daarna ben ik weer in slaap gedonderd. Yes, Dean is nog maar 3 weken oud. Het is heeeel normaal dat hij nog niet doorslaapt. Ik snap dat het vermoeiend is, maar hij gaat echt wel doorslapen als hij daar aan toe is
zooo hier twee kaartjes verstuurd via internet maar die ze wel in de brievenbus gaan ontvangen, de moeders dan. ik heb zondag geen zin om de deur uit tegaan. kan niet meer zo lang zitten, ploept er zowat uit... en wij zijn natuurlijk ook gezinnetje dat moederdag gaat vieren , dus blijven lekker thuis
Eehh...0,5 literflesjes...? of 1,5????? Wat kan nog meer 'helpen'? Wat voor iemand is het? wat voor soort humor/hobby's/enz. Meimama: gefeliciteerd met jullie zoon! Yes, haha grappig!!! Waarom durfde Darren ineens niet meer?
Kimonootje... tja wat voor iemand is het.. hahaha.. lastig zeg... Het is mijn man zijn peetvader, hele leuke vent.. 60+ dus.. maar jong van geest.. wel in voor een geintje.. hij zit altijd met mij te stangen/ouwehoeren.. hij is als een hele lieve opa voor onze dochter... heeft zelf ook al 4 kleinkinderen....
Pff het is zo jammer dat je niet weet wat precies de bevaling heeft opgewekt he, anders kon ik jullie tips geven Uiteindelijk heb ik best veel bitter lemon gedronken die week (sorry Mannin), ik heb die speciale thee gedronken, ik heb acupunctuur gedaan EN de dag voor de bevalling voetreflextherapie Hoe bedoel je ik was het zat Heb echt met jullie te doen meiden Wij hebben net onze eerste wandeling buiten gemaakt met zijn viertjes Fenna op haar driewielertje en Mees in de kinderwagen, mennn wat voelde ik me rijk Het is ook echt heerlijk om weer buiten te wandelen na een weekje binnen zitten... XXX
Hoe rot het ook klinkt.. jouw lichaam geeft zelf aan wanneer het er klaar voor is. Acupunctuur en voetreflexmassage geef ik nog de beste kans. Die andere middeltjes zijn allemaal maar fabeltjes. En ja, er zal altijd iemand roepen: bij mij werkte dat wel!! Maar daartegenover staan er 50 bij wie het niet werkte.. oftewel gewoon puur toeval
Dr zit een spier in m'n rug niet lekker als ik aan t voeden ben aszz, ik weet dat het natuurlijk nog helemaal niet hoeft, maar heb altijd t idee dat elke baby doorslaapt, behalfe de mijne
Ik denk ook niet dat het werkt... Ik heb ook al 2 x een hoogte punt gehad deze week maar er gebeurde niets... Heb nog wel een verse ananas... die straks met dochterlief maar eens oppeuzelen... Ik was wel vannacht aan de diarree en overgeven...dus manlief smste al vanmorgen, en nog niets? hij dacht dat het misschien een voorteken was... hahaha!
Mama2010, je bent toch nog maar 36 weken? Dan kan de baby naar mijn idee nog even beter blijven zitten. Het is niet voor niets 40 weken. Ik heb het ook wel gehad, maar wil echt nog niet dat hij komt hoor! Is alleen maar een risico. Yess, ja dat is kl*te. Maar iedereen zegt altijd dat hun kindjes doorslapen hé Trek het je niets van aan, elk kindje is anders.
hallo dames zie wat staan over het opwekken van de bevalling. Hier ook geen idee hoe het kan idd wanneer de kleine eruit wil komt zze ik heb die avond wel een kwart van verse ananas gehad en een heerlijke rug massage maar kan me niet voorstellen dat dat de druppel was ook was ik bijna een week aan de braamblad thee. Hier vanmiddag eind van de middag lekker emmen in met de kleine ff nieuwe kleren voor mezelf kopen en voor charlotte natuurlijk. om 15.30 komt de wijkverpleegkundige benieuwd wat die gaat doen
Nou ben weer terug van de gyn.. Had een invaller..wat een eerste klas sukkel zeg! Tjee Ik vroeg hem te kijken of er ontsluiting bij was gekomen, hij zegt: ja en wat dan als je van 2 naar 3cm bent gegaan? Nou ik zeg, dat is weer een stapje dichterbij! Hij heel droog: je zal toch op de weeen moeten wachten...JOH...duhhh Ik vroeg hem ook naar de mogelijkheid om te strippen omdat de boel verweekt is en er ontsluiting is en ik helemaal knetter gek word van die voorweeen iedere avond. Nouuu zegt hij: strippen is alleen een garantie van bloedverlies en extra slapeloosheid! Pfff..niks wijzer dus! De L*L Enfijn, wel nog een ctg gehad en echo en alles zag er keurig uit! Tis echt afwachten tot de echte weeen beginnen... @ mama2010: ik ben vorige week al voor het eerst getoucheerd en daaruit bleek al dat alles verweekt was en een ontsluiting van 2cm.. @ Tink: klinkt heerlijk..met zijn viertjes op pad.. Ik wil ook
Oh, ik lees nu net dat dat verbena wat ik er gisteren niet door had, juist weeënopwekkend is. Hier is een website met informatie, ook hoe het in nederland ook genoemd wordt, allerlei namen: IJzerhard - Verbena officinalis