MEI 2010 Mama's deel 6!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door BabeBabe, 22 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Het kind is nu al 7 pond geschat... en mijn baarmoedermond etc was ook al rijp... ook al aardig wat voorween gehad.. dus ik heb zoiets van, laat maar komen...

Oudste is met 37+3 geboren... en was toen ook ruim 7 pond!

2. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    ASzz, en hoezo risico? de baby mag toch niet voor niets met 37 weken komen?

3. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

@ YenD: Volgens mij zijn er nog geen doorslapers hoor ;) Althans van wat ik gelezen heb hier :)

@ Deedtje: Oh dat zal je altijd zien, een invaller :x En nog een bijdehante ook :$ Kill and attack ;)

@ Natas: Ik stond net ook al voor de kast pfff.... Heb al mijn positiejurkjes eruit gehaald (stuk of 15) en nu is die echt LEEG :$ Ga dus binnenkort even lekker naar Primark, voor weinig even wat kleding kopen, daarna lijnen :D

@ Alpenmama: Haha zo vaag hoe dat in verschillende landen wordt geadviseerd! Hier in NL waarschuwen ze juist voor kaneel, en mag je er niet teveel van tijdens de zwangerschap..

Zo, Fenna ligt op bed, Mees krijgt nu de fles van papa en gaat dan ook weer naar bed. Ik ga even op de bank, merk echt dat ik alweer veel te veel wil omdat ik me zo super voel :D Vanavond lekker voetbal kijken met een wijntje, oei dat heb ik gemist :):p

XXX

4. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    heee waarom gaat de zon weg?!

5. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    MeiMama, Gefeliciteerd!!
    Baby nr. 2 (die in mei geboren is!!)

Wanneer volgt de 3de??

Hoop wel dat er een paar nog voor me aan bevallen, voor maandag!!

6. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Tink, ik geloof dat je hier ook niet teveel mag tijdens de zwangerschap, maar aan het einde dan weer wel om het op te wekken......tja, het is overal anders. Ik heb me zoveel mogelijk aan NL regels gehouden, ook wat betreft voedingen van de beeb straks en opmaken bedje enzo. Hier doen ze echt alles wat bij ons niet mag zoals dekbedjes en van die zachte randen in het bedje, etc etc.....

Hoe warm moet de babykamer eigenlijk die eerste dagen zijn? Later is dat rond de 18 graden, maar als beeb echt NET geboren is dan?

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja maar dat ben je toch nog niet?
    En 37 weken is een grens, het is niet voor niets dat je 40 weken zwanger bent. Na de 40 weken is het gewoon lekker tijd om te komen :p
    Ik snap alleen niet dat je bewust de bevalling wil opwekken voor de 37 weken.
    Nathan was ook een 7 pond met 38 weken, en de placenta was ook al aan het verkalken. Nu is de bm ook verstreken en heb allerlei krampen maar ik wil echt nog niet bevallen.
    Die laatste paar weken zijn er niet voor niets, ze ontwikkelen zich echt nog wel in de baarmoeder.
    Maar goed, het is niet lullig bedoelt hoor, maar ik snap het gewoon niet :)

@ Deedtje, gadver wat een oetlul zeg. Heb je volgende keer wel weer je eigen gyn? Wel fijn dat alles goed was!

Ik moet morgen weer, baby is nog steeds zo rustig. Hou er niet van!
    Ben benieuwd wat de gyn zegt.

8. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    ach ja ieder zijn eigen....

9. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @Mamamei: gefeliciteerd met je zoontje.

Vanmorgen weer aan CTG gehangen en alles was nog prima met onze kleine meid. Nog steeds 1 cm ontsluiting, maar wel nog lange baarmoederhals... Maandag weer terug voor CTG en dan dinsdagmorgen gaan ze inleiden. Tenzij onze kleine meid zich eerder meldt :p Maar denk dat ik daar voorlopig maar niet meer van uit ga.

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Spannend Eekje! Nu gebeurt er dinsdag sowieso wat.
    Dat lijkt me een lekker vooruitzicht.

@ Alpenmama, tot hoeveel weken laten ze je daar lopen?

11. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    hallo lieve meisjes,

alles wel???

12. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    gefeliciteerd mamamei!

Hier heeft het menneke eindelijk gepoept :) gigantische luier vol nadat de kraamhulp hem vandaag weer met de temperatuur gestimuleerd had, kwamt zo'n 10cm harde ontlasting uit en daarna gingie echt los hihi, het hield niet meer op! Ben blij dat het hem nu uit de weg is... hij heeft nog wel wat krampjes maar hebben gister dus INfacol gehaald en geven dat nu voor elke voeding, hoop dat het gaat helpen!

Doorslapen... tja, ritme: 23.30/02.15/05.15 en daarna wastie om 06.45 wakker door krampjes dus in totaal zo'n 6/ 6,5 uurtjes geslapen, nou voor een eerste week is dat volgens mij wel prima :)

13. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    voor Marjand :D

14. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @Babebabe: arm manneke. Gelukkig is het er nu uit, zal vast veel beter gaan nu :p
    @Aszz: ben blij met het vooruitzicht van dinsdag. Nog 5 daagjes te gaan :p.

15. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    #3835 marjand, 6 mei 2010
    Laatst bewerkt: 6 mei 2010
    Ahhhh Babe!!!! Wat gaaf....had vanmorgen die cape nog in mijn handen. Wil mijn baby er ook inwikkelen!!!

Het staat Jelmar goed hoor!!!! :D Fijn dat hij lekker heeft kunnen poepen, eindelijk!

@Eekje: Jeeee eind is in zicht! Fijn voor je hoor!

@Yadi: Ja hoor en met jou?

Hier net heerlijk aan de wandel geweest, lekker door gestapt. En jonge eendjes gezien. Vind ik altijd zooooo leuk!

16. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Je kleintje ligt er straks snel in Marjan!! :)

17. Aszz

Aszz Niet meer actief

Babe, wat kan je blij zijn met poep hé? Hahahaha :D

Wij hebben gister ook baby eendjes gezien, vind ik ook zoooo lief!

Ik zit te wachten op de kapper, Nathan en ik moeten even bijgeknipt worden.

18. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    en een grote zwaan op het nest.....(zit ook al te wachten net als wij) :D

19. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ja Babe langer dan 3,5 wk zal het niet meer duren.....eind is in zicht!

@Aszz: Alleen altijd zo zielig dat als ik nu morgen weer ga wandelen er in eens 2 eendjes minder zijn omdat meneer snoek denkt dat ie ze moet opeten....

(nog een lief lammetje)

20. Aszz

Aszz Niet meer actief

Daar moet je niet aan denken! Doe ik ook nooit :p
    Of zo'n vieze stink reiger ofzo..... Heb ooit zo'n foto gezien van een reiger met een baby konijntje in zijn bek :(

Deel Deze Pagina