MEI 2010 Mama's deel 6!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door BabeBabe, 22 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Cygnet, van harte met jullie dochter!!!!

allemaal meiskes vandaag :)

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Dikke knuffel meis.. lijkt me heel rot om je zo te voelen.. snap dat je daar onrustig van wordt. Goed om aan te kaarten hoor!!

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Waaaaah!! Wat goed! Gefeli!!

4. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Cygnet: Gefeliciteerd met POM, wat een leuke apparte naam :D .. Net als KICK... Lekker genieten.

5. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Cygnet, man en Kick van harte gefeliciteerd met de geboorte van Pom!

6. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Cygnet hoe ben je op de naam gekomen? Ik heb hem echt nog nooit gehoord, wel even wennen hoor! Maar ik houd wel van zulke namen :D

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Gefeliciteerd met Pom!!

8. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Dag en Cygnet, GEFELICITEERD MET JULLIE MEIDEN!!!
    LEKKER GAAN GENIETEN!!!

9. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hallo!!!!!

ik ben op 5 mei bevallen van een meisje

Esmee Germine Willemijn
    46 cm
    2690 gram

klein maar fijn en oh zo welkom :D :D :D

de bevalling ging echt mega snel aangezien ik om half tien in de avond net aan een halve cm ontsluiting had en om half een snachts 4 cm. Om twee uur kreeg ik mega last van poepdrang en ben ik de douche uitgestapt en op bed gaan leggen en in een klein kwartiertje tijd ( 3 keer persen ) was onze kleine meid er!!! kon haar zo aanpakken !!!!!
    echt super :D :D :D

10. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Super dag!!
    Ook erg snel gegaan!!

Ga lekker genieten van jullie meisje!!
    En gelukkig heeft ze niet lang op zich laten wachten ;)

11. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    SODEJU,,

Er komt me toch een geluid uit die kinderwaggel, Klein Knetterkanon..

12. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Dag wat fijn dat het zo vlot en goed gegaan is! (ik had je al gefeliciteerd ;)) Ook zonder erge kleerscheuren?

13. Aszz

Aszz Niet meer actief

Dag, fijn dat het zo goed is gegaan!

WTF! Nu heeft onze vaatwasser kuren. Hij maakt de bovenste helft niet meer schoon. En rara wanneer wij hem gekocht hebben? 6 mei 2008... echt waar, is toch niet normaal?!
    Krijg ze nu natuurlijk niet meer te pakken, maar heb meteen gemeld. Vind dat wij er gewoon recht op hebben!! Bah, wat baal ik weer. Klote ding.
    Wat is dat toch met die machine's :$

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Sjonge niet te geloven.. wat een snelle bevallingen allemaal!! Ik word al angstig als ik aan de mijne denk.. zal wel weer een uitzondering op de regel gaan vormen ;)

Ik duik bedje in en hoop morgen rugpijnvrij wakker te worden (en babyvrij, maar daar gaan we maar niet van uit whahaha)

SLaap lekker lieve allemaal!

15. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    yadi: wat een mooi schatje!
    ingeltje: hier helaas ook veel striae... bij daan pas klein beetje 2 wkn van tevoren en nu zo'n jeuk!! straks zit het nog tot m'n boobs...!!!

16. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    DAG en cygnet: gefeliciteerd met jullie dochters!!! genieten maar!

17. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

DAG & Cygnet: Gefeliciteerd met jullie meisjes !!! Geniet ervan !

Hier Feyenoord - Ajax aan het kijken, en 2-0 voor dus helemaal blij :D

Natas en YenD, ik heb hetzelfde gevoel hoor :) Het voelt zo vreemd om hier over al die beroerde laatste kwaaltjes te lezen, terwijl wij al op die roze wolk zitten die ik iedereen zo gun hier :) Ik zou zaterdag uitgerekend zijn, bizar idee zeg ;)

18. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hierbij dan een fotootje van onze dame ongeveer 6 uur bij oma op schoot :p

En mijn bevallingsverhaal...
    Vanochtend om een uur of 8 bedacht ik me dat ik me naast megabrak van alle spierpijn door de griep misschien toch ook wel een wee voelde. Ik ben er eens op gaan letten en ja hoor, toch wel weeën. Niet erg regelmatig maar wel in kracht aan het toenemen. Manlief en ik hadden al geregeld dat Kick even een nachtje bij opa en oma zou gaan logeren ivm mijn ziek zijn. Om 9:00 ging manlief de deur uit. Ik heb hem toen gezegd: het rommelt flink! Om 9:30 ben ik maar eens gaan bijhouden. Om de 10 minuten maar wel ongeveer een minuut aanhoudend.
    Toen manlief om 10:40 weer thuis was, hebben we de verloskundige gebeld en die kwam eigenlijk gelijk. Nog voor 11 uur was ze er. Ze heeft alles gecontroleerd en kwam op 3-4 cm ontsluiting. We besloten gewoon lekker thuis te blijven en zij is haar spullen gaan uitpakken. Twintig minuten later riep ik: "het gaat mis!" ik had namelijk een enorme perswee! En dat kan toch niet zo snel... ik zag mezelf al tot mijn billen uitscheuren. Maar de vk stelde me gerust.. het kan wel bij een 2e... ze heeft me 10 minuten gecoached om te wennen aan het idee dat het wel kon. Om 11:55 ben ik echt begonnen met persen en om 12:14 was ze er! Geen hechtingen, helemaal prima.
    En de griep? Helemaal weg!! Te bizar voor woorden!!

Weer een prima bevalling. Pijn.. ach, leuk is het niet maar ik vond het weer goed te doen (echt Sterreke!! ;))

En de naam? Ik had een meisje op mijn studie zitten die Pom heet. Een leuk kind en ik heb het altijd een leuke naam gevonden. Ik word zelf Pien genoemd.. Manlief was gelijk verkocht toen ik het voorstelde. Het is ook een Surinaams gerecht maar daar trekken we ons gewoon even niets van aan ;)

19. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Zie dat er hier weer wat kersverse mama's bij zijn gekomen! Van harte met jullie kids! Las ook wat vlotte bevallingen... Fijn dat het zo goed is gegaan. Hoop voor de rest dat het ook zo goed zal gaan.

Hier veel harde buiken, vandaag bij de VK verhoogde bloeddruk (na altijd heel laag dus dat wijst op een beginnende bevalling binnen nu en kweetniethoelang), maar verder niks concreets. Morgen uitgerekend.

20. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Pom vind ik een erg leuke naam... Wat een mooi kindje zeg!
    Enneh, dat bevallingsverhaal... Kan me voorstellen dat je daar lichamelijk niet zo heel erg van bij hoeft te komen maar emotioneel wel ineens (voor je gevoel) bevallen bent! Dat moet je ook even verwerken zeg maar, maar zoals ik het lees heeft de VK je er goed in begeleid....
    Lekker genieten nu!

Deel Deze Pagina