@Cygnet: proficiat met je dochter Pom @Dag: proficiat met je dochter Esmee Over gebroken vliezen gebroken.... de mijne zijn vannacht "gescheurd" denk ik! Ik moest zoals gewoonlijk weer eens plassen. Eenmaal klaar daarmee stond ik op maar het bleef een beetje lopen. Terug in bed gekropen en 5 min later liep er wat langs mijn benen! vriendlief wakker gemaakt want ik kon het licht niet aankrijgen... En langzaam aan begonnen de krampen. In het begin wisselde het een beetje qua tijd 10, 7, 8, 5 min. Maar nu is het ong 10 min. AAAAARCH nu ook 1.....PFFFFF...... Mijn vriend ligt nu denk ik naast me te pitten terwijl ik het werk weer moet doen. Hij heeft de rust hard nodig zegt ie...haha, ik niet dan! Wel een gek idee dat ik misschien vandaag wel ga bevallen! Ik moest eigenlijk nog zoveel doen en de badkamer is nog maar net (bijna) af. Ik wilde zaterdag de box ophalen en de kinderwagen (stond bij prenatal ivm verbouwing). De koffer is nog niet helemaal ingepakt. Mijn ouders zouden dit weekend ruim een week op vakantie gaan... Haha het komt dus eigenlijk niet uit maar het zegt wel genoeg over de kleine in mijn buik... Net z'n ouders... lekker doen waar ie zelf zin in heeft. Maar hij of zij is zeker welkom en als de beeb er klaar voor is ben ik het ook denk ik. Ik ga over een uur de verloskundige bellen, Ik heb geen geduld en wil weten waar ik aan toe ben. Zo ik ben mijn verhaal even kwijt en ik heb weer ff afleiding gehad. Misschien nog tot straks anders een fijne dag!
Oehh queen wat spannend!! En je beeb trekt zich er mooi nix van aan dat jij t druk hebt nog hihi. Al gebeld??
Dag en Cygnet van harte met de geboorte van jullie dochters!! Mooi hoor vlotte bevallingen en ik vind Pom echt een te gekke naam!!! Spannend Queen! Ik had gister een valse start denk ik, zware menstruatiepijn, pijnlijke harde buiken die doortrokken naar rug en benen, ben gaan timen, ja hoor wat een regelmaat! Iedere tien minuten maar zo bleef het..urenlang!!! Daarna zijn ze weer wat afgezwakt en nu heb ik alleen wat rugpijn Ik snap er niets van. Straks controle, is het dan normaal om te vragen of ze even kijken of je ontsluiting hebt?
Spannend Queen!! Hier is het voorwerk ook begonnen.. verga van de pijn in mijn bekken en heb net wat wee-achtige krampen gekregen. Van mij mag het wel doorzetten.. ik heb het helemaal gehad, vannacht geen oog dicht gedaan van de pijn...
Hee dames, jullie maken het wel spannend zeg!!! Zet hem op als het zover is he!!!!!! Hier nog gewoon bib......
ik raakte het bij daan in 1 keer kwijt, maar merkte er zelf niet meer zoveel van. zat in een weeënstorm en beginnende persweeën dus ik heb het niet meer zo mee gekregen. cygnet: een droppie hoor! fijn dat het zo goed is gegaan!
joehoe misschien weer nieuwe baby's! hier nog BIB. ik wil s' avonds niet meer gaan slapen!! gister 1 1/2 u wakker gelegen voordat ik kon slapen (terwijl ik nog moe was van de 4 u wakker zijn vd nacht ervoor) of ik ben dus tussen 12 en 4 wakker.... klaarwakker.... vandaag kanik weer bijslapen omdat daan naar kdv is, maar morgen... mannetje werken en dan hoop ik dat ik toch beter heb geslapen. zo word het wel erg vermoeiend.. sorry zover klaagzang
Dag en Cygnet van harte met de geboorte van jullie dochters!! Esmee en Pom, mooie namen hoor!! En lees dat het bij meerdere dames aan het rommelen is, spannend hoor.. Succes allemaal. Hier nog erg rustig.. geeft vandaag ook niet echt.. volgens mij krijgt m'n schoonzusje vandaag haar kindje.. is een geplande keizersnede, maar ze willen de datum niet zeggen (wat ik logisch vind, maar manlief erg stom haha).. maar zou bij 39 weken gebeuren en ze was gister 39 weken.. denken dat het vandaag dan gaat gebeuren.. dus ik hou vandaag m'n benen maar bij elkaar Niet leuk als de kids dezelfde dag jarig zijn en natuurlijk ook niet handig voor de family..
@Queen78: Spannend! @Sol: ik zou het ook gewoon vragen, maar ontsluiting zegt helaas niet altijd iets. @vliezen: geen idee, bij mij hebben ze die gebroken in het zh vorige keer. Nog steeds BIB! Vriendinnetje is vannacht bevallen, ben zo blij voor hen maar ik wil nu eindelijk ook eens
@Dag.. was de VK wel aanwezig dan, omdat het opeens allemaal zo snel ging??? nu lekker genieten met z'n allen van alle mooie momenten die jullie nog samen mogen meemaken!!
Ken het gevoel.. van mij mag het vanavond ook wel beginnen en dan om 00.01 geboren worden Sterkte met wachtennnnnnnnnnnn
Dag en Cygnet van harte gefeliciteerd met jullie dochters... wat snel is het toch nog gegaan bij jullie... nu hopen dat de rest jullie snel mag volgen
zeker een rommelige ochtend! Alles rommelt mee, mijn darmen, mijn tempreatuur, dan weer koud dan weer loeiheet en mijn emoties; dan weer vol vertrouwen en zin , dan weer een beetje bang voor wat komen gaat, het grote onbekende... Hoort dat er allemaal bij of zou ik een soort griepje krijgen?
@Sol: volgens mij hoort het erbij, maar als je toch een griepje krijgt, moet je net als Cygnet bevallen en dan ben je ineens ook van je griepje verlost