Morgen dames! Hier ook nog hartstikke BIB, en ik heb het sinds vandaag eigenlijk wel helemaal gehad met dat kind in mijn pens... deruit jong! Ik slaap zo slecht, ben bekaf, sinds vannacht op zo'n k*tzeiltje wat ook niet echt heerlijk ligt, en van dit bokkeweer word je ook niet bepaald vrolijk! Ik begin ook echt te zeuren tegen mijn mannetje Maar ja... ben bang dat ik nog zo lang moet wachten want hier is echt nog niks gaande. overtijd-dames ik heb echt met jullie te doen, ik word nu al platgesmst of alles nog rustig is.... WAAAAAAAAAAAAH dat slaat toch helemaal nergens op????!!! Vliezen lijkt me zo raar als die ineens breken... hoop eerlijk gezegd dat de vk het moet doen bij mij... was bij mijn moeder ook 2x dus er is hoop.
Je bedoelt waarschijnlijk Kimonootje wel raar dat iedereen nu in de war raakt van onze banners die al vanaf het begin hetzelfde zijn "late-zwangerschaps-dementie ofzo"? misschien moet ik hem toch eens veranderen Balen van die krampen... dat jij dat kan voelen, het hoofdje! Ik voel echt niks als ik in mijn buik por maar ja ben ook minder slank
@Sterreke: De rust kan snel veranderen (had ik in voorgaande zwangerschap), kan helaas nog lang aanhouden ook merk ik nu en dat SMSsen, das echt vervelend! :x Mensen horen het toch wel als het kleintje geboren is. En als je dan zelf belt om iets anders te vragen "En nieuws?", "euh, nee, maar ik wou eigenlijk vragen..." @Sol: succes in het zh
Het hoofdje kan ik ook niet voelen, maar af en toe steekt er wel een voetje uit. Die kan ik dan bijna vastnemen Is echt grappig , maar lieve baby je kan er toch echt niet uit langs daar 't is vanonder te doen
hihi ja alsof je zou vergeten het te melden... Ik heb de laatste dagen ook echt het gevoel dat niemand meer iets anders aan mij te vragen heeft of met mij te bespreken dan die zwangerschap.... alsof ik verder niks beteken / niet interessant ben ofzo... dat ben ik ook wel behoorlijk beu! Denk dat ik mezelf maar de komende weken opsluit
Ik moet over een uur naar de verloskundige... ben benieuwd... Een week geleden was ze hier omdat ik de hele nacht weeen (valse dus) had... en heeft mij toen getoucheerd... toen had ik geen ontsluiting maar wel een verweekte baarmoedermond.... Zouden ze dan nu weer gaan toucheren? of moeten ze daar mee wachten tot na zondag om dat ik dan 37 weken ben?
Volgens mij wordt de baarmoeder wel licht geprikkeld door dat ze er aan zitten ofzo.... maar dat weet ik ook niet zeker... Ach ik vraag het wel gewoon en dan zie ik wel.......
ja precies. of ze willen je allemaal collectief met rust laten waardoor je nog meer aan het wachten gaat wanneer de baby nu eindelijk komt.... dan ga ik maar alleen naar de markt vanmiddag
oh dat is ook gezellig! Dat valt hier nog wel mee.... Maar ja bijna iedereen werkt, dus er zijn niet echt veel mensen available om af te spreken Maar ik vind het ook best lekker gewoon een beetje thuis te hangen en te rommelen in mijn upje...
Dag, gefeliciteerd met Esmee!! Cygnet, gefeliciteerd met Pom!! Wat een snelle bevallingen... Hier vandaag 37 weken!!!
GRRR ze zouden vanochtend tussen 9.00 en 10.00 een dakplataan komen bezorgen... nog geen mens gezien! Heel irritant! :x:x:x