Nee, maar ik heb ook geen lange bevalling gehad en het was maar anderhalf uur echt pijnlijk. Bij Annemijn idem. Dus dat was te doen. Maar ja dat is natuurlijk heel persoonlijk. Ik had wel tegen de VK gezegd dat ik niet onwelwillend tegenover pijnbestrijding stond. Als het heel lang zou duren, of gewoon niet te houden is dan zou ik ook zeker pijnbestrijding willen. Maar het is niet nodig geweest!
Maar wat kunnen ze dan voor pijnbestrijding geven als je thuis bevalt... ? en hebben ze dat dan standaard bij zich?
Aaa lieve mama, heb het met je te doen!!! Dit pokke weer helpt ook niet echt mee, al die virussen die rond vliegen!! Sprayen en stomen is verlichtend bij een voorhoofdsholteontsteking!! En je hoofdeind van je bed een beetje omhoog doen, als dat kan, dan komt er niet zo veel druk op je holtes Ik hoop dat je korreltjes helpen, beeb heeft het wel goed bij je meis, 8 pond alweer!! ik ga hier duimen voor je!!! KNUFF!!
Ik mis mijn Buddy Arka!!! ik zag dat ze 3 mei voor het laatst was, heb d'r ff een sms gestuurd! FF horen hoe het daar in Belgie, gaat!
Mama2010 snap het helemaal, hopelijk komt je beebje snel! Ik ga ook sexen hoor.. ben het echt even beu :x alleen jammer dat mannetje pas rond acht uur thuis zal zijn
toevallig moest ik vanochtend ook aan Arka denken Pip! Die is ook al een aantal dagen overtijd... hoop dat je snel iets hoort
Thanks lady's!!! Ik hoop het ook dat die korrels helpen .... 't is homeopatisch, dus kwaad kan het niet.. maar hoop wel dat het toch misschien daardoor doorzet. En ik ben echt blij met deze verloskundige... ze is Duitse en nog niet zo heel lang bij deze praktijk, maar ze denk tenminste echt met je mee enzo... PIP, ik hoop dat die 8 pond nog mee valt hoor... whaaaaa! PIP, ken jij die korrels trouwens? of iemand anders ervaring daar mee? ik had er nog nooit van gehoord....
En ik ben ook wel heel benieuwd hoe het met Arka is... Het laatste wat ze had gezegd, was volgens mij dat ze 4cm ontsluiting had en een feestje.... en dat ze maar gewoon ging... Misschien heeft ze ondertussen al een kindje...
Jippie, mijn nieuwe jurk van DESIGUAL is net bezorgd... en nog wat andere jurkjes..... Ga meteen passen...... al is die van desigual eigenlijk voor na de bevalling Tenminste nog iets waar ik een beetje vrolijk van wordt vandaag!
BABY Nieuws!!!! Arka is 4 mei bevallen van Ariadne om 2:45 braken haar vliezen en om 4:55 is ze geboren! 4300gram en 52CM!!! Super gefeli ARKA!!!
Het gaat nu weer snel met de baby's. Arka, gefeliciteerd met jullie dochter Ariadne!! Mama2010, hopelijk gaan de korrels hun werk doen. Wel super dat je vk zo meedenkt!!
@Arka: Gefeliciteerd met jullie dochtertje Ariadne!!! En bevallen op 4 mei, mooi op de uitgerekende datum , voorlopig als enigste. @Mama2010: fijn dat de VK zo goed met jullie meedenkt! Succes.
Oke, even een ego bericht.....pfff, zit alweer met tranen nu, weet niet waar ik vandaag last van heb, maar ik vlieg van de ene emotie in de andere...... Eerst belde een collegaatje heel lief en heel gezellig, wel een half uur gekletst en gelachen, niks aan de hand. Toen belde mannetje en begon ik te huilen, zou misschien bij hem op het werk komen lunchen, maar had geen zin meer en had even helemaal nergens meer zin in. Toen dacht ik, kop op, doe eens normaal, lekker broodje gemaakt en Harry Potters klaar gelegd, ik moet er nog twee, dan heb ik ze allemaal gehad. Dus even gegeten en toen kreeg ik een mega agressieve schoonmaakbui en heb ik een half uur de wc en badkamer schoongemaakt, daarna wil ik dus harry potter gaan kijken, maar eerst nog even hier loeren en ja hoor, ik zie het bericht over Arka en daar ga ik weer....zit ik weer te janken....pfff ben een beetje moe van mezelf...... Nou, ga nu toch maar voor de buis hangen, kijken of ik daar wat relaxter en constanter van word..........