natascha: oh wat schattig! helemaal moe ja! mama2010: super zeg, dat je gebeld bent voor een baan. mooi vooruitzicht!
silvia: spannend hoor! kanme wel voorstellen dat ze voor veiligheid kiezen, in jouw geval keizersnee. zal niet lang meer duren, dan hebje je kindjes inje handen!!
Tinkerbel: Thanks!! Dat doet de klagende mens goed Wat een supercadeau zeg!! Silvia: jeetje spannende dag joh..en heel logisch dat ze ze zonder risico willen halen..
Ff m'n hart luchten... Vriendin van me is 20 wkn zwanger, ze heeft een vruchtwtr punctie laten doen, omdat ze boven de 35 jr is. Nou kreeg ze de uitslag: ze doen 5 kweken opzetten, 4 waren goed, maar 1 niet. Dit kon zijn: een ernstige afwijking aan het kindje, of een fout van het lab!! Vandaag werd ze gebeld dat ze maandag de punctie opnieuw gaan doen, dan heeft ze woens de uitslag. Ze vergaat dus onderhand van de zenuwen en de angst! Als het niet goed is laat ze dr zs afbreken, omdat het zal gaan om een echt ernstige ziekte, zoals MS of leukemie. En misschien gaan ze dan niet opnieuw voor een zs want ze is al over de 35 jr en dr dochtertje is 5 jr. Vind het zo mega erg voor hun! Ik ga echt duimen dat alles gewoon goed is, en dat het een fout in t lab is. Moest het ff kwijt hoor!!
pfff, hier ff op bezoek geweest bij Smoeder die was jarig, daar dus op verkeerde stoel gezeten en nu weer zo'n last van m'n onderkant hechtingen enzo gaan wel maar m'n schaambeen/bekken, kan echt nog niet lang lopen, vink wel beetje balen maar goed... de rest van de bevallen dames, hoe gaat het met jullie herstel? ik heb 4 hechtingen en heb 50minuten moeten persen... dus was geen makkie... maar ook geen gigantisch zware bevalling, toch?
Babe, ik ben zo goed als de oude weer. Alleen als ik lange tijd sta of loop en ik ga dan zitten heb ikwat pijn aan m'n stuitje (daar duwde Dean heel erg met z'n hoofd tegen tijdens de weeën.) Herstel van darren heeft langer geduurt, heb die bevalling ook als zwaarder gevonden.
@yend: Pfff... das ook niks. Hoop dat alles goed is. @babe: Ik ben ook al weer bijna de oude,bij jordy duurde het ook veel langer. Had toen 5 hechtingen en die zaten veel te strak. Heb alleen nog als ik druk zet bij ontlasting dat het net lijkt of alles er van onder uit komt. (mijn blaas enz) Van mijn bekken ook alleen nog maar last na een nacht rust
Deedtje, kan me voorstellen dat je er doorheen zit! Hoop dat de baby snel komt. YenD, wat klote zeg Zooo heb lekker half dood in bad gelegen. Haarmaskertje, gezichtsmaskertje, scrubseltje, lekkere olie en even een zelf bruinertje. Ben helemaal fris en fruitig en voel me een ander mens 8) Ik verloor weer een zooitje 'iets' toen ik moest hoesten. Volgens mij kan ik mijn plas niet meer zo goed ophouden. Heb daarna op mijn hand lopen blazen maar toen kwam er niets. Ga er dus vanuit dat het geen vruchtwater is...
Arka, gefeliciteerd met jullie dochter!!! Pay back time for the girls!!! En dr waren dus toch al meer mei-mama's dan dat we eerst dachten, zijn er dus een paar stiekem bevallen De ingredienten gingen vanzelf uit het pak, in de oven...? Nog bedankt voor de reacties over het vliezenbreken! Het is dus afwachten, het is dus echt anders per bevalling... Pff, ben toch zo benieuwd hoelang het nog gaat duren!! Van mij mag het nu wel! Niet omdat ik het beu ben, of omdat ik het zwaar vind, maar gewoon omdat ik zo benieuwd ben naar wie me nou steeds schopt vanbinnen Wil de kleine zo graag vasthouden!!
Hier gaat t super, had geen scheurtje of knip. Dat is dan wel een voordeel. Heb 47 minuten geperst. Maar geloof dat er bij een eerste een uur tot ander half uur voorstaat. Heb alleen nog last van me linkerbeen dat had ik in de zwangerschap al en rug dat komt van het liggen van de laatste twee weken. Verder echt toppie..
Deetje: lucht je hart dat helpt! Mama2010: Wat een geweldige actie, komt de aanbieding zo maar uit de lucht vallen?? Alpenmama: spannend gerommel in de alpen en daar kan het spoken!!! hihi Tink: Gefeli met je tel! Zo ik ben lekker de stad in geweest met mijn mannen, Annemijn hebben we uit besteed . Heb moederdag cadeautjes gekocht, Sven een nieuw paar schoenen en toen lekker uit eten geweest! Heerlijk. Floris lag lekker te pitten en wij lekker eten. Allemaal rood vlees (sorry zwangere dames). En het was toch lekker! jummie!
Hallo, nog even een berichtje van mij.. @Arka... gefeliciteerd met Ariadne! Hier gaat alles prima. Vandaag al een lekker ritme: 8:00 - 10:30 - 13:00 - 16:00 - 17:45 - 19:30 en zo meteen zal ze ook wel weer komen. Het loopt dus wel lekker met de borstvoeding (nu nog geen echte voeding maar dat gaat wel goed komen in dit ritme). Tot halverwege de dag moest Pom nog wel echt even wennen aan de wereld (wilde alleen maar bij papa of liefst mama liggen) maar nu vindt ze het ook goed om in de box of in wiegje te liggen. Kick moest even de kat uit de boom kijken toen hij vanmiddag thuis kwam maar bij het naar bed gaan moest POoh (Pom) toch even een kusje krijgen en een aaitje... heel lief. Pijnstilling Nee, hier een thuisbevalling en geen echte pijn gehad in mijn beleving (ik voelde het wel hoor maar het was gewoon echt te doen). Ook pijn is voor iedereen weer anders. Probeer echt open te staan voor alles. Angst voor angst is heel ernstig! Persen Alle bevallingen zijn anders. Ik heb bij Kick bijna 2 uur (!) geperst en had één binnen- en één buitenhechting (3800 gram). Bij Pom ongeveer 20 minuten geperst en geen hechtingen (4100 gram).. Er valt niet zo veel van te zeggen. Het helpt om scheuren e.d. te voorkomen om goed te luisteren naar de instructies van de verloskundige. Alpenmama GO GO GO!! Gezondheid Wat betreft de bevalling voel ik me prima maar ik leef nog met de griep. Stik van de spierpijn (armen en benen). Kan niet goed lopen en niet goed mijn handen / armen gebruiken. Hopelijk is dat morgen beter want nu kan ik niet de trap op of af met de kleine meid. Manlief moet nu bijna alles doen... Gelukkig is het vloeien wel al een stuk minder. Tjonge dat was gisteren en vannacht niet zo gaaf. fijne avond nog allemaal! PS: mijn eerste broodje filet Americain was heerlijk!!
over filet americian gesproken, eet al bijna een week FA met de lunch, hihi, heb ik echt te erg gemist!
Haha, hier ook De koelkast is eindelijk weer voorzien van filet, osseworst, rosbief. HMMMMMMMMMMMMMMMMM