Waarom dan, je geeft toch de fles, dan kan het helemaal!! Ik heb vanaaf ook een heerlijk rood wijntje gehad. Had net gevoed, dus kon prima!
Ik heb ook zeker 2 wkn filet gegeten. Ben net wakker geworden voor Dean z'n voeding, maar man man wat ben ik toch moe! Zo gelijk weer verder maffen.
Wij gaan ook slapen, ben benieuwd wat de nacht brengt. Gelukkig is baby weer even actief, alleen Nathan wil niet slapen Die heeft zo'n fase dat hij overal bang voor is, vind dat erg moeilijk! Truste dames.
Bah voel me helemaal naar hier. Als ik lig, lijkt het wel of de bloedtoevoer niet lekker loopt in mijn lijf. Benen voelen trillerig en baby wordt dan heel druk in mijn buik. Durf niet echt te gaan slapen. Wat dit nou weer is? Extreme honger, dorst, het zal toch niet zoiets geks als suiker zijn ofzo? Ik voel me maar raar. Pff kan ik niet gewoon weeen krijgen ofzo, haha, kan ik gewoon simpelweg de vk voor bellen
Goede morgen dames! Gisterenavond nog naar zh omdat ik zo ontzettend pijn had in de rug. Ik dacht dat het begonnen was, maar dat bleek niet het geval. Aan CTG gelegd en er was wel veel activiteit, maar niet het echte 'werk'. Dus dan maar weer naar huis. Vannacht in bed gelegen tot 2u30 (weeën elke 8 min. dus slapen zat er niet in) en toen was ik het beu en ben maar opgestaan. Rond 5u30 weer gaan slapen, weeën waren afgezakt en nu dus alweer op. Volgens mij nog steeds niet genoeg weeën, maar ik denk/hoop dat het wel gaat doorzetten. Mannetje ligt nog gezellig in bed :x die was nog moe en wou niet opstaan
Eekje, spannend meid!!! Hoop ook dat het doorzet voor je! Hier is het weer helemaal weg hele avond licht zeurderige pijn gehad onderin buik en rug, maar daar bleef het dus bij. Ik zal mijn vriendin zeggen dat ze nog geen carriere move maakt naar waarzeggen.....haar gevoel nam haar in de maling. Maar mijn gevoel ook wel beetje, gisteren was zo'n rare dag en toen die krampen die ook wel zijn toegenomen maar op een gegeven moment dus niet meer....ik dacht ook wel ff, hmmm zou het straks gaan beginnen? Maar helaas. Dus gaan we om 10.00 uur weer naar het ziekenhuis voor de controle. Moest nu alweer na vier dagen. Ben benieuwd, ga ervan uit dat er niets veranderd is.
@Alpenmama: spijtig dat je vriendin geen waarzeggers krachten heeft . Succes op controle! Hopelijk zien ze toch vooruitgang Hier is het nu ook afgenomen :x Is nog wel aanwezig, maar lang niet snel genoeg achter elkaar. Kan net als bij Jana nog wel uren duren.
Ja... een beetje! Ik weet niet wat het was.. vond het maar eng. Heb maar even wat suikers gedronken en gegeten en kon pas laat de slaap vatten. Maar goed, BIB, en de pijn in bekken is van een 9 naar een 8 gegaan, het gaat de goede kant op. Ik duik er weer in. xxx
ff snel een berichtje.. een uur geleden z'n m'n vliezen gebroken!!! jippie... vorige keer braken de weeen meteen heel heftig door, maar nu af en toe een verdwaalde wee. VK komt toch zo langs om ff hartje te luisteren en nu dus afwachten.. weet alleen niet wanneer ik weer wat van me kan laten horen.. heb geen buddy, dus probeer zsm wat te laten weten.. x Kim
Morgen! Kimm, spannend zeg, succes Ingeltje, hmm wat raar. Als je het niet vertrouwd gewoon je vlos bellen. Ik heb weer heerlijk geslapen, niks spannends dus. Baby was gister drukker dan normaal, dat was wel erg fijn. Maar nu is het weer vrij stil. Vanmiddag komen mijn zwager + schoonzus op visite ( meteen een hele middag, het woont allemaal in Arnhem en omstreken ) en ze blijven eten. Zal vanmiddag dus even een bult nasi maken.
Hup Kimm!!! Bij mij was het bij Kick ook even stilte voor de weeën begonnen na het breken van de vliezen maar hij kwam gewoon diezelfde dag hoor.. En een tweede gaat vaak sneller!! (zie bij mij.. 4 uur! hahaha)