Goo Kimm! Ik heb (nouja mannetje heeft.. want ik durfde niet, kon alleen maar huilen ) de VK gebeld en mag om 12 uur even langs komen. Heb zo'n enorme dorst en honger en voel me echt shaky. En dan nog de pijn in mijn bekken... Bah.. ik weet gewoon niet wat het is en dat voelt shit.
goed dat je gebeld hebt meid , hopeijk kan ze je snel geruststellen ....en wie weet is het wel het begin ............Ik had 2 dagen van tevoren ook vreetzin en benen en rug ook trillerig .........
Ingeltje heel veel succes! Goed dat mannetje even gebeld heeft, want jezelf zorgen maken is helemaal niet goed voor de kleine!!
Goedemorgen! Thnx voor de peptalk ladies! Gisteravond weer die voorweeen en een bijzonder drukke beeb, maar weer niks echt doorgezet...afwachten maar weer! @ Ingeltje: goed dat je hebt gebeld! @ Kimm: spannend, zet hem op!
Goedemorgen (kan nog net he) Kimm zet hem op, veel succes, wij willen een beebje erbij en een persoon minder in de wachtrij Ingeltje succes bij de vk! Goed dat jij (eeeeeh mannetje) gebeld heeft
Hoi! Zo, terug van de vk en boodschapjes gedaan. Eindelijk is er iets gaande daar beneden....niet veel, maar beter dan dat ze zeggen het zit potdicht en megahoog. Beeb ligt nog niet helemaal vast in het bekken, maar wel al ietsje lager. De baarmoederhals is al wat korter, normaal 4 cm en nu 2 cm zoals ik begrepen heb. De buitenste baarmoedermond staat een cm open, de binnenste is nog wel gesloten. Er is in ieder geval wat veranderd! We gaan nu even wandelen en moeten misschien toch maar gaan seksen, hahaha, want morgen zou wel een ideale dag zijn. De goede gyn heeft dienst, een hele leuke verloskundige heeft dienst, het is moederdag en de familie heeft vakantie, dus die kunnen direct komen......kom op beeb! Ingeltje, goed dat je gebeld hebt meid. Sterkte!!
SEXEN Alpenmama, sexen moet je!! Ingeltje, wat zei de VK? Deedtje, klagen lucht op en dat kan hier ideaal
Ik loop al dagen bij mannetje te zeuren om te sexen maar hij is steeds te moe hahahaha dat is toch apart he
Goedemiddag, O wat een relaxedheid hier in huis. Annemijn is uit logeren, dus alleen mijn mannen in huis. OOOOOOOO wat lekker, zo rustig alleen een beebie. Gelukkig komt mijn dreumesje er vanmiddag wel weer, hihi @Kimm: Heel veel succes!!!!! @Ingeltje: Goed dat je gebeld hebt, je zo pokke voelen dat kan ook niet de bedoeling zijn!
Nou Alpenmama je hebt het gelezen! SEXEN!!!! haha Klopt wat je zegt Sterreke: begin en eind met sex, dat is wel een grappig idee!
hallo!!!!! @Kimm: succes!!!! @Ingeltje: goed dat jullie hebben gebeld! Laat je het ons weten wat het is/was? @Alpenmama: Klinkt goed....ff sexen joh! Hier een beetje licht gerommel van onderen...(heb vanmorgen Erik overgehaald voor een wippie!!!! Dus hoop dat dat kwakkie iets wil gaan doen vandaag of vannacht.....) Voor nu dus nog steeds BIB...grrrrr :x
Oh en het mooie is dat Erik er ook wel klaar mee is...die wil dus nu wel elke dag ff moeite doen voor me......hihihihi Maar om nou te zeggen dat het nog een leuke romantisch gebeuren....Ehhhh nee. Maar ja je moet er wat voor over hebben he?
Nou had ik het figuur van een kamerolifant nog maar....Het is hier meer walvis geworden...Enne tja de pijn in mijn bekken is ook al niet te harden ...maar ja ik wil dat baby er uit komt...dusssssss......... Wat een offers moeten wij vrouwen brengen he?! Ik weet wel dat als je het hebt over met sex beginnen en afsluiten...ik het begin vele malen leuker vond!