ik heb sinds vandaag gewoon maandverband en nachtmaandverband, de kraamverbanden waren al op en ik had nog een "gewoon" pak dik maandverband in me verzekeringsdoos zitten... me wond is alweer goed geheeld volgens mij, alleen m'n schaambeen staat in de brand als ik te lang loop
@ Kimm: van harte gefeliciteerd met jullie Niek! En wat een super snelle bevalling zeg! Helemaal top! Ik teken oook voor zo'n bevalling ipv die helse die ik had van Mika
dat mag wel . en in het begin is het vlg mij belangrijk dunner maandverband te nemen waar geen plastic in verwerkt is (is nl niet bij kraamverband, en de dikte is alleen voor het geval het vloeien wel veel is). dus je zou even moeten kijken welk merk je neemt. en anders gewoon vaak genoeg vervangen en misschien nachten nog de kraam?
Kim gefeliciteerd. Tante ik heb van kotex dat dikke nacht maandverband die zit best lekker ben er alleen wel flauw van want vloei bijna helemaal geen bloed alleen eeerste 4 dagen flink gebloed sindsdien heel af en toe en vraag me ook af wanneer de hechtingen eruit gaan iemand een idee?
Kimm gefeliciteerd meis Dat is een topbevalling geweest zeg Inge: Fijn dat je gerust gesteld bent meis, goed ook dat je gebeld hebt Mars: Het schijnt idd dat er in Always meer plastic zit waardoor het kan gaan 'broeien' zoals ze het zo netjes zeggen Ik heb alleen de eerste 3 dagen kraamverband gebruikt, daarna over naar Kotex (daar zit dus geen plastic in). Vandaag toch maar Always gekocht, ik vloei echt amper meer, ik 'spot' eigenlijk alleen maar... Hoop dat het snel helemaal stopt, en de volgende keer gewoon weer tampons Hier alles prima Vandaag voor het eerst boodschappen gedaan met zijn viertjes, even de markt over en naar de AH met de duowagen! Ging allemaal prima, en TROTS achter de wagen Mees doet het perfect, het is zo'n lekker ventje.. En Fenna is ook weer in haar gewone doen, dus ultiem genieten hier! En ik blijf duimen voor jullie hoor, hoop echt dat jullie allemaal bevallen vanavond!!!!
Ik heb maar 2 dagen die grote lappen nodig gehad, en daarna de kleinere die in het pakket zitten. Maar pff die worden me nu echt te dik hoor. Ik zag nog een pak kleinere zitten, dus ga dalijk die proberen. Snachts doe ik nog wel de grote verbanden in, want de kraam zei dat t ineens weer om kan slaan door een beweging o.i.d. dus ff safe haha. Ik ga ff kolven, me uiers duwen.
dat pak kleinere heb ik dus ook al opgebruikt Mars maar ik heb wel aardig gevloeid nog t/m dag 6, merk wel dat als ik wat meer in beweging ben, ik ook meer vloei, maar het is niet alleen maar helder rood, beetje wazig meer... zien wel waart schip strand
Oeh, nee ik heb geen last van extra vloei als ik loop, en heb zo'n beetje de marathon gewandeld, zowel in huis als een blok er om en even de stad in .... K heb dus drie soorten verband in die doos, huge kleiner en nog kleiner.. Maar goed ik heb n compromi gesloten met het ziekenhuis. Heb het beroemde kopje teruggegeven en extra kraamverband en broekies mee genomen,, erg ben ik he .. Nu ga ik echt kolven..
Dames bedankt voor jullie reacties op mijn "bevallingsvoorbereiding". Ik heb besloten dat ik dus alleen nog een thermometer ga scoren, wat betreft die gazen etc. zie ik wel
Zo dat is weer 100 ml. Gaat wel lekker snel zo haha. Als het goed is komt ze over 5 minuten, maar madam is na 10 minuten uier tevreden voor zo'n 5 a 6 uur. En we mogen dr vandaag laten komen. dus niet standaart om de 3 uur.
Nou, Mem gaat ff series kijken met pizza op schoot, als het goed slaaptie nog wel een uurtje doegies!
Deze dame is altijd te vreden lol. Maar is volgende week vast anders... Althans daar gaan we maar vanuit. Veel plezier met pizza op bank, en genieten van de kleine man Doegies
Charlotte drinkt sinds vandaag maar 20 minuten aan de borst terwijl ze normaal een uur bezig is vind wel beetje eng maar denk dat ze nu na 20 minuten al voldaan is de nacht voed ik haar rond 24uur 3uur en dan rond 7uur overdag doe ik het om de 3 uur