Zo, weer ff uit de zon Dag, fijn dat je man toch de knoop heeft doorgehakt, lekker genieten van het mooie weer volgende week!! bevallen, pijn, tja.... als het eenmaal begint zullen we er toch door moeten, kind gaat er hoe dan ook uit Mars, hoe gaat het nu met je?
ik ga even een ijsje eten peertjes smaak manlief is nu onderweg naar huis toe dus ga hem even hartelijk verwelkomen zo en dan al mijn aandacht even aan hem schenken! heeft hij wel even nodig Tante mars: veel succes met alles en toi toi toi knuf van mij en tot gauw meiden! PS JULLIE ZIJN LIEF
Haha, als ik mijn tong in de sneeuw wil steken, moet ik wel even een bergje opwandelen....hierin het dal ligt niet echt meer wat en dat wat er ligt is zwart omdat het al zolang ligt.....ieuw....haha grappig dat jullie beide hetzelfde zeiden!
Hmmm, het was gestopt met bloeden, dus ik uitgebreid kijken wat er nou zat, want er zit nog een bultje, vouw mijn tong een beetje dubbel en voila, daar gaan we weer.....gatver, begin er nu misselijk van te worden....
zwarte sneeuw is niet goed genoeg? is toch ook koud! *huppelt ondertussen naar de vriezer, want keb nu onwijs veel zin in een ijsje*
Haha, nou, zo baas boven baas is dat niet hoor....we hebben het maar een week volgehouden en zijn toen naar Oostenrijk gegaan. Het was niet te doen in Kroatië......onze wandelschoenen en bikes waren echt voor niks mee daar en in Oostenrijk hebben we heerlijk kunnen bergwandelen en biken, maar toch ook zonnebaden en zwemmen. Stuk beter!
zo weer "ff" bijgelezen allemaal.. zie dat ik nog geen nieuwe mei-kindjes gemist heb.. @tante Mars/milky way.. hoop dat het toch zo wel bij je door gaat zetten.. @Dag.. fijn dat je mannetje naar huis komt.. nu proberen het een plekje te geven en te genieten van de zwangerschap en beebie straks.. ga ook zo lekker de zon in.. en zo komen 2 vriendinnetjes met kids een bakkie thee drinken, dus kom vanavond waarschijnlijk pas weer online.. en oja.. kan die chili concarne deze kant op heb ook moeite met poepen haha..