gaaapie, teveel om bij te lezen allemaal, mijn mannetje is thuis, dus wij gaan richting bedje! trusten ladies!
eeeeeeh dat is een goede vraag! Ik maak niet zo heel veel mee nu ik al twee weken thuis zit, hahahhaa.... jij??
Hoi hoi... Nog even een snel berichtje.. Ben nl. druk bezig de gang (onder de trap) leeg te halen, en opnieuw (ordelijk) in te delen. Morgen gelukkig alleen de woonkamer veranderen, en dan helemaal klaar voor maandag!! Zag trouwens weer leuke foto's voorbij komen
Hier is alles goed Loran!.....maar ben de zwangerschap meer dan zat hihi.....maar wat gebeurt er maandag...word je ingeleid of zo?
Ben beetje aan het googlen enzo... maar ga zo maar eens proberen te slapen... beetje energie opbouwen voor het geval dat.. hahahaha Dusseh welterusten hier iedereen!
ja, maadag mag ik me om 7.30uur melden. Voor de inleiding Omdat mijn lichaam helmaal 'op' is van die weken.. En ik het ook niet meer trek (hoewel het nu voor de 2de dag goed gaat)
trusten mama2010 Spannend zeg Loran!.....nog even en lekker van je beeb genieten...je hebt negen maanden moeten wachten hihi