Hahahaha statistisch gezien maak ik toch wel meer kans om als laatste te bevallen... met Assz en Mama2010.. maar dan moeten die wel netjes bij me blijven
Morning Hier beetje verdrietig, manlief is moederdag vergeten Had natuurlijk die BlackBerry gehad (althans ik zei zelf dat dat dan wel mijn moederdagcadeau was ), maar het gaat me helemaal niet om het cadeau... Ik wilde een ontbijtje op bed en een "mooie" tekening van Fenna, in ieder geval een teken dat er aan gedacht wordt.. Maar nee, ik kwam vanmorgen uit bed (was even blijven liggen) en toen had iedereen al gegeten en werd er niks van gezegd Dus toen zelf maar een opmerking gemaakt, waarop manlief schrok en zich nu verschrikkelijk schuldig voelt. Die hormonen helpen er ook niet aan mee, ben er echt verdrietig van *Einde klaagzang*
Morgen! Ik vind moederdag echt BS, dus Rein hoeft niets te doen. Heb van Nathan van de week al een mooi knutselprojectje gekregen Ga hier zo weer het ziekenhuis bellen. Werd rond 4 uur wakker, misselijk, pijn in de buik en baarmoeder, hoofdpijn. En nu nog steeds zo. Ben een beetje bang voor zwangerschapsvergiftiging. Nu eerst even ontbijten ( ik mocht blijven liggen )
Sur, vervelend meid dat je zo kapot bent en je kloten voelt. Ik hoop dat het voor jou niet te lang zal duren, want dan begin je gebroken aan de bevalling....knuff Marjan, ik doe mijn best hoor! Maar ja, deze alpenbaby wil er gewoon niet uit! Voel op dit moment echt helemaal NIETS meer aan gerommel.....dus balen natuurlijk....maar goed, niets aan te doen, dus ik wacht nog even.... Zo, deze foto gisteren nog even gemaakt:
ooooh Tink dat is ook zielig! ik zou zeggen, maak vandaag dan maar goed misbruik van het schuldgevoel van je man!! Alpenmama, wat zie jij er nog goed uit zeg!! mooie toeter ben benieuwd wat er straks uit komt rollen
@Tink: Hmmm jammer....Man lief is ook nog al druk geweest denk ik de laatste tijd.... @Aszz: Heb zelf ook niks met moederdag...Vind het comerciele shit. Behalve dan voor de kleintjes die wat op school ofzo maken..dat vind ik wel leuk. Maar elk jaar verplicht naar mijn s-moeder en moeder....hmmm ook niks voor mij. Hoop dat het mee valt in het ZH...Ga maar snel! Ik hoor het wel. Duim dat die kleine je lijf voor de gek houd..... @Alpenmama: Wat sta je er weer mooi op joh!!! Je straald nog helemaal....Echt mooi! @Ingeltje: Nee hoor als jullie willen voor piepen dan is het niet anders....Denk dat die kleien hier het blijkbaar nog te leuk vind in de buik...
Goedemorgen... Ook hier nog BIB @ mama2010: spannend, hopelijk zet het door! Moederdag: heb een geweldige mooie eigen-gemaakte tekening van een bloem gehad! Helemaal leuk! Verder doen wij er niks aan!
Ik geef onze beide moeders een foto van hun met Jelmar in een mooi lijstje, maar die krijgen ze vandeweek nog, want ben nog niet echt in staat geweest de foto's op te halen ofzo manlief is lekker vrij de hele week, dus dat mag hij ff doen Wat een liefie Natas!
Nou moet 2 pcm innemen en kijken of ik over anderhalf uur nog steeds pijn in mijn buik heb en hoofdpijn etc. Ben benieuwd.
Goedemiddag!! Hier een super moederdag cadeau gehad. Een grote foto-lijst, met 3 foto's , en een handafdruk En een bloempotje, met een mooie bloem erin . Hier nog steeds BIB, en begin toch wel zenuwachtig te worden voor morgen
Bijgelezen... Alpenmama moooooie foto!!! Die baby van jou weet niet wat tie mist, zo'n mooi kamertje! Natas, geweldig lief shirtje!! Ik voel me beetje beter, 2 PCM op. Ff douchen en daarna in t dorp Giro d' Italia kijken.
Moederdag: van mij hoefde het ook niet zo, vindt het ook meer voor kleine kinderen. Ik deed er eigenlijk ook jaren niets aan. Sven en zijn fam doen en deden het wel altijd. Moet wel zeggen dat ik het nu wel erg leuk vindt. Maar we gaan bv vandaag alleen naar Sven's moeder. Mijn mam zit in de nachtdienst dus die krijgt het van de week.
Nope geen sterretjes. Maar moet nu wel naar het ziekenhuis, ben op mijn ouders aan het wachten. Rein heeft de vluchtkoffer maar in de auto gedonderd. Heb het idee dat de baby eruit wil, en ik voel me er ook niet zo prettig bij