@Eekje... gefeliciteerd met Nora! @Tink... Ik was ongeveer 16 kilo aangekomen. Daarvan zijn er nu na 3 dagen 10 kilo weg en dus nog 6 te gaan. Ik verwacht eigenlijk dat het meeste vanzelf zal verdwijnen. Lijnen kan ik pas als ik stop met de bv. Wel probeer ik nu al op mijn eten te letten. (Snoep dus nauwelijks). Ik moet na de zwangerschapskilo's ook nog wat extra kwijt en ik kijk er naar uit dat ik daar ook weer mee aan de slag kan (lekker sporten enzo) Hier gaat het vandaag geweldig. Heerlijk schema (elke 3 uur één borst) en mijn borsten zijn inmiddels goed gevuld maar heb nauwelijks vervelende stuwing. Met dank aan de zeer goed drinkende kleine meid. Hopelijk hebben we een betere nacht (afgelopen nacht was erg lastig voor Pom.. Ze heeft een beetje last van teruggeven en dus zuur). Ook mijn eigen herstel gaat erg voorspoedig. Blijf wel last houden van spierpijn en mijn handen werken nog niet naar behoren (vandaar weinig achter de computer.. kan niet lekker typen) maar ik voel me wel goed. Vanmiddag een heerlijk tukje gedaan.
Zo ben weer thuis. Alles is zozo. Niet top maar ook niet slecht. Maar baby lijkt het goed te doen, dus daar doen we het voor hé!! Ik voel me waardeloos vandaag. Slechte nacht en ook nog een griep ben ik bang. Rein is friet aan het halen. Maar baal er wel van, zo'n slecht begin van de zwangerschap gehad en hoop dat het 'einde' toch wat beter is. Heb me voorgenomen een stuk meer rust te nemen. Lekker veel luieren en Rein wat meer laten doen. Arka, welkom thuis! Oh en nog 1 nachtje en dan mag ik ook legaal bevallen... HOERAAAAA!!!
Hallo allemaal.... @Eekje: GEFELICITEERD!!!! met de kleine Nora! @Aszz: Fijn dat de baby het goed doet....Wel erg jammer dat mama zich zo slecht voelt.....Rustig aan meis! @Tante: Snif,snif...jammer hoor tante Jet weg....Ben wel heeeel benieuwd naar de foto van Faith met een van je dogs! @Kimonootje: Wat kijk je zwoel op je foto's.....Mooie buik hoor! @Alpenmama: Jodela hiiiiiiitiiiiiiiie!!!! Alles ok? Hier heeft mn broer lekker de folie op de ramen van de babykamer geplakt. Ziet er zoveel beter uit. En al die nieuwsgierigen hier uit de buurt kunnen lekker niet meer binnen kijken (zo wat zullen die balen zeg!) Verder ben ik moe....heb nadat mijn broer weg was lekker liggen slapen met de hond. Snurk,snurk! Kunnen we allebei als de beste! Verder had ik begin van de middag weer van die krampen onderin mijn buik zo erg dat ik niet kon lopen....En nu?! Weg....helaas pindakaas!
@loran: succes morgen!!! @alle bevallen dames: gefeliciteerd! Ik zag in ieder geval Eekje met een dochter: gefeliciteerd! Ik zag dat er gisteren naar mij werd gevraagd! Ik lees eigenlijk elke dag wel mee, maar post niet zoveel. Jullie gaan namelijk veel te hard, dat kan ik niet bijhouden hoor! Hier dus ook nog steeds BIB. En het gaat nog steeds heel erg goed. Heb nog steeds nergens last van, al begin ik het wel zat te worden, maar dat zijn volgens mij de bekende laatste loodjes! En ik vrees dat na zo'n fijne zwangerschap er alleen maar een helse bevalling kan volgen.... Bij de laatste controle was de beebs al helemaal ingedaald en klaar om te komen, dus het is echt alleen maar afwachten nu! Heb veel harde buiken, maar verder eigenlijk niet! We wachten dus maar even verder af...
Weet jewat gaaf is aan deze foto? Je moet eens naar je schaduw kijken, jij kijkt naar de camera, maar jouw schaduw kijkt naar jouw buik!!
Grüezi mitenand! Loran, morgen is het zover toch? Zet hem op meid! Veel succes en geluk!!!! Assz, gelukkig doet beeb het goed, nu mama nog....beterschap en kalm aan meis! Mama2010, balen dat je zo'n last hebt van voorweeën zeg!! Sterkte ermee meis, kan ook niet veel anders zeggen!! Marjan, jodelahitiiieeee! Alles ok. Ik lig lekker in bad. Had weer wat buikpijn en dacht: eens kijken wat een bad doet. Nou die vermindert het volgens mij alleen maar, dus het zal geen voorteken zijn vrees ik......bij jou dus ook alleen maar vals alarm! Ach, dat houdt het spannend he !?
Ehhh lig je nu in bad?! Ben je niet bang dat je obiel in het water valt? Ja hier ook alleen maar een lijf wat grapjes uit haalt.... Maar ach we wachten dan maar rustig af!
Nee want mijn buik komt er zo'n stuk bovenuit, dat ie daar op zou vallen en die is droog! Plus dat ik natuurlijk een zeer vaste hand heb en altijd alles onder controle
Eekje, gefeliciteerd met je dochter Nora!! Zwangere die het zat zijn... Ik heb het echt met jullie te doen!! Hoop dat de baby's snel zullen komen! hier: zijn vanmiddag naar de Giro d' Italia gaan kijken in t dorp. Het was echt waanzinnig druk en gezellig! Muziek en lekker dansen!! Toen de wielrenners voorbij kwamen begon iedereen vet hard te juichen en gingen uit hun dak hahaha. Was wel gaaf, lekker sfeertje. Heb foto's zet er zo wel 1 op.
klinkt ondankbaar he yes...dat ik het zo zat ben. Maar kan er echt ff niks aan doen. Dat domme dikke lijf...grrrrr. Eigenwijze hark die erin zit wil gewoon niet buiten komen kijken! Maar ja, nog maximaal 3 weken! Zo dat klinkt positief!
@Eekje.. GEFELICITEERD met je dochter NORA!!! @nog te bevallen dames.. leef met jullie mee en hoop dat jullie snel ook van jullie kleintjes kunnen genieten... @Loran.. sterkte morgen @moederdag.. hier een mooi zelfgemaakt schilderijtje van Mick gehad en van het hele gezin een harddisk voor de computer (dus eigenlijk gewoon eigenbelang voor manlief haha) ons jongste poepie doet het echt heel goed.. lekker zoet, huilt amper.. wel heeft ie moeite met drinken aan de borst.. dus kijk het nog een paar dagen aan en anders ga ik over op FV.. vorige keer een maand lang lopen klote met BV en dat wil ik nu niet.. wil dit keer echt genieten..
Marjan ik vind het zeker niet ondankbaar klinken! Op het laatst is het gewoon super zwaar, en wil je gewoon je kindje zien!! Is echt niet raar hoor dat je het gehad hebt en dat je het zwaar vind allemaal! Maar het schiet al op voor je, voor je het weet heb je je kleine in je armen, en kan je je niet meer voorstellen dat je zo'n dikke buik hebt gehad!!
Marjand snap egt dat je het zat bent is helemaal niets mis mee hoor mag allemaal nu mag je nog klagen YenD waar blijft de foto>?? Hier vanmiddag voor eerst in onze nieuwe auto gereden met charlotte achterin en op visite geweest bij schoonouders nou ging helemaal prima Afvallen ik pas me eigen broeken nog steeds niet ze komen niet verder dan me boven benen erg jammer ben ook bang dat ik er niet meer in ga passen:S. geen idee wat ik nu weeg bewust geen weegschaal in huis. morgen ff naar CB Charlotte wegen laatste keer was de dag dat de kraamhulp weg is gegaan verder nog niet weer gewogen ben zo benieuwd wat ze weegt.
Kijk dat is natuurlijk veel beter ik pak Charlotte zo ook bij me gaan we lekker samen op de bank liggen. ze heeft vanmiddag trouwens laatste 5 minuten zonder tepelhoedje gedronken
Ik lig snachts niet wakker van Faith, ik lig snachts wakker, om te kijken of ik al een smsje heb van Marjan... Haha
Ik heb nu een broek aan die ik heb opgeknoopt, hij zakt me echt op de knieen als ik m niet vast zet met een elastiekje.. Ik was 5 kilo aangekomen, maar echt die ben ik zo ontzettend alweer kwijt, als ik me eigen broeken van voor de zwangerschap al niet pas, die vaak nog wat strak zaten ook.. Zegt wel genoeg.. Nu ff doorzetten , over twee weken ga ik shoppen voor nieuwe kleding, moet echt 2 a 3 maten kleiner hebben..