Hier dus ook al flink aan het opletten, maar het echte lijnen durf ik nog niet aan, ben bang dat ik te weinig binnen krijg... Ach we zien wel, voorlopig gaan de kilo's er nog aardig af Morgen gaat Fenna naar de gastouder en manlief werken, dus het erste dagje alleen met Mees Ben benieuwd maar komt vast goed
Ben ook wel benieuwd hoe mijn lichaam na de bevalling is. Ben nu 4 kilo aangekomen. Nu pas ik in maatje 36/38 en dat wil ik wel zo houden Oh ik heb weer zo'n honger, verschrikkelijk! Heb een bult friet op, met bamischijf, en zit nu aan mijn 2e appel. Maar voel me verder wel bluuuhh. Zo lekker weer in bad, hoop dat ik dan wat opknap.
Wou iedereen een fijna avond en een goede nacht toewensen! Ik ga even de laatste was opvouwen, en dan naar bed. Wekker gaat om 4uur weer af vannacht (ivm klysma). Zal proberen morgenvroeg nog te posten. En verder zal ik Marjon per sms op de hoogte houden xx
in het ziekenhuis zeiden ze tegen mij, zolang je aan patat kan denken ga je niet bevallen.. Nou om de donder wel hahaha... Ikke had maat uh *Schaam* 44/46 voor de zwangerschap.. Hubbie zegt al steeds zulke dunne pootjes heb ik bij jou nog nooit gezien lol..
Hahaha is al die ellende toch nog ergens goed voor geweest! Nou en ik heb een bult patat op, echt voor 2 personen volgens mij
@Loran: Succes met de bevalling morgen!!! @Aszz: Wat zeg je 34/36?! In mijn dromen... @tante: hihihihihi
ah voor die 34/36 gaan we.. Maar wel op de gezonde tour lol. Lekker he patat aszz geniet ervan!! ook al heb je nu vast een zere buik van het vele eten hahaha... *smelt* papa geeft Faith bv met een spuitje . Ze heb tussen 19 en 21 uur een vreetkick haha, dan heeft ze nit voldoende aan de borst, tussen door ff laten zakken en verschonen zodat ze weer goed wakker word.. Dan leggen we dr weer aan, en als ze stopt heeft ze nog meer zin. Maar dan geven we met een spuitje, ze kan nog niet zo heel lang aan de tiet hangen, dus lossen we het zo eerst op.. Wel zonde, hebben we een pak nutrilon hypoallergeen gehaald voor 4x kunstvoeding.. Kan ik dus weggooien.
ff bewaren voor de meeting, kan je vast nog iemand blij mee maken (eventueel tegen een kleine vergoeding )
Het is maar beperkt houdbaar als het open is.. Ah mischien spreek ik eerder nog wel af met Babe, dan kan die het wel hebben.
Loran ik wens je heel veel succes voor morgen en dat je maar vlot je kleine beebje in de armen mag hebben!
Helleu.. Hier ook een beroerde ochtend/middag, voelde me echt zwaar verrot, moe, chago en alles kon me gestolen worden! Vriendlief heeft ff het bad voor me vol laten lopen en ik ben ff 2 uren in bad gegaan. Hij en zoonlief zijn gaan voetballen, dus was echt totale rust hier....Heerlijk! Net ff een bord spaghetti op en daarna moest ik rennen naar het toilet...mijn god zoveel ben ik de afgelopen maanden bij elkaar nog niet kwijt geraakt...wahah Lucht ook weer op! Voor me gevoel kan ik er nu weer ff tegenaan.. voor nu dan! @ Loran: succes morgen!
Marjan, haha zwoel? Ingeltje, dat is idd scherp opgemerkt! Was me niet opgevallen!! Loran, succes morgen!
OMG weet niet wat ik heb, maar ik ben MOE!!! Ik had net hele irritante buikkrampen, ik dacht even "zou het" maar.... na een tripje naar de wc was er toch een andere oorzaak helaas!
Loran: Succes wijffie morgen, denk aan je! Deedtje: Jij rent ook gewoon richting de 39 weken he Hmm dat kan een voorteken zijn he Kimonootje: Vergeten te zeggen: Mooie foto's! Marjand: Je humor ben je in ieder geval nog niet kwijt Heb met je te doen meis, dikke knuf! Mars: Kraamzorg weg begreep ik? Ik vond het aan de ene kant jammer, aan de andere kant heerlijk weer het huis voor jezelf Assz: Hmm niet fijn, zo'n einde van je zwangerschap... Goed in de gaten houden hoor!
jammerrr! Heb hier al vanaf koninginnedag lichte krampjes, ene keer wat meer dan de andere keer... dacht ook eerst: zou het...? Maar nu begint het zelfs al te wennen haha (strax begint het echt, en denk ik van niet...) Maar de ha zei 2weken geleden, dat als ik geen praatjes meer heb, dat ik dan echte weeën heb... Dus ik wacht af
En iedereen zegt ook altijd: als het echt begint dan weet je 't meteen...!! Tja, maar misschien zijn wij wel zulke bikkels dat we t niet doorhebben