Zooo lekker geslapen hier. Ik heb Madeliefs even gePB't. Ze is ook al over de 38 weken dus wie weet is die al bevallen!? Op 10 mrt heeft ze hier voor het laatst gepost, maar zag haar nog wel online op 20 april. Ben benieuwd of ze komt aanwaaien!
Ja best stil, iedereen buiten? ik zit nog lekker binnen met mijn lappie, buiten vind ik nog niet warm genoeg. Ingeltje goed bezig!
Er is natuurlijk ook nog de optie dat er een aantal stiekem aan het bevallen zijn... Babe kan toch ook in de tuin internetten?? HMMMM verdacht! 8)
HIer even een ego bericht. Net bij de vk geweest en de gyn. De vk heeft meer weer gestript, maar het is nog steeds rustig, dus zal wel nisk worden, maar het eind is in zicht. ALs ik van het weekeind nog niet bevallen ben dan wordt ik maandag ingeleid. Moet de verloskamers natuurlijk niet vol liggen Einde ego. Ga nu even 20 blz terug lezen
Jaaa linnie wat fijn!! Maandag D-Day! (deliver day maken we er maar van wie biedt zich nog meer aan? )
Ik kan helaas niet in de tuin internetten, ja dan zou ik een verlengsnoer mee moeten nemen want de accu van de laptop is stukl
Zo hoop niet dat ik veel gemist heb. Sinds gister dat ik geweest ben kan ik nu gewoon 65 pagina's gaan lezen. Sollie maar daar begin ik even niet aan hoor. Valt er een prijs mee te winnen als we de meeste topics hebben geopend ofzo.. Hier situatie nog steeds het zelfde, merk wel dat beeb steeds vaker in het midden van mijn buik gaat liggen. De lanseerhouding zullen we maar zeggen. Iemand enige ervaring hiermee? Of enig idee hoelang het nu nog ongeveer kan duren voordat ze echt gelanseerd wordt? Verder weinig nieuws te melden.
Ik wil ook naar buiten! Maar heb wespen/bijen rond vliegen die een plekje zoeken. Dus kan niet eens een raam open zetten
Ik weet niet wat je precies bedoelt met lanceerhouding, kleine ligt hier gewoon alle kanten op. Is al volledig ingedaald, maar draait nog regelmatig met z'n billen de andere kant op. Het heeft volgens mij ook niks te maken met een manier om er recht voor te liggen hoor!
is dat een teken dan dat ze in het midden gaan liggen? mini hier heeft vooral rechtsbovenin een heerlijk plekje voor z'n kont gevonden
Misschien een rare vraag maar wat is er mis met inleiden?? Ik lees dat veel van jullie daar van balen... Als ik mocht kiezen zou ik het vandaag nog willen, word gek van dat wachten en verveel me vreselijk! Alleen weet ik van vriendinnetje dat het pijnlijker kan zijn omdat je lichaam niet zelf de gelegenheid heeft om het "tegen de pijn hormoon" rustig aan te maken... maar dat zal ook wel weer anders zijn bij iedereen. Vandaag trouwens 36 weken! Wat gaat het eigenlijk snel! Maanden geleden zaten we nog te hopen dat iedereen de 12 weken zou halen..... Ik ga weer even zonnen!
Kunnen steken en samentrekkingen bij je schaambot iets te maken hebben met een bevalling? Of hoort dit bij het indalen?
Dan liggen ze met hoofdje ingedaald en dan met hun rug tegen de voorkant van je buik aan, en voetjes richting je ruggegraat.
Het is natuurlijk (bijna) altijd beter als de natuurlijk zijn gang gaat... maar verder niks mis mee volgens mij hoor! Het is maar mooi dat de techniek er is!