Oeef die lag op het puntje van de tong hoor!! Maar eh.. die baby zit toch niet in je maag Marjan? Want dat is niet goed hoor, je baby opeten
Nog een 'zwoele' foto met voor aanzicht! Zijn er nog meer dames die een navelpiercing hebben/hadden? Mijn gaatje voor die piercing zit nu bijna een cm boven mn navel!! Verder begin ik nu ook uit mn velletje te scheuren, eerst bij de littekentjes van de laparoscopie, en nu ook een beetje onder mn navel Bekijk bijlage 70869
Wow Kimo: Nice Belly,, mijn navelpiercing gaatjes zaten ook zo hoog... Dat tijgervelletje word wel weer minder na de bevalling , mijn zijn al bijna foetsie
Nou had zo'n honger......dus ik dacht waarom niet?! @Kimonootje: Ja weer lekker zwoel hoor...denk steeds dat je me gaat bespringen....Maar netjes hoor....
Wees blij dat je geen dolfijntje als tattoo had.... dan was het nu een walvis.. hahahaha zaten we een vriendin altijd mee te pesten die een dolfijntje op d'r onderbuik had laten tattooeren..
Hihihi ooooooooooooooooooooooooooooooh zeg dat dan!! We moeten toch iets kunnen verzinnen om de boel te versnellen, niet? Collectief touwtjespringen.. Allemaal aan de (zelf) seks Bitter lemon mixen met ananashart, frambozenblaadjes en dat goedje over je enkels masseren?' Acupunctuurnaaldjes vaginaal inbrengen? Tante Mars: nog gel over? Deel es uit?
Ppfff ben zoooo benieuwd wat die verloskundige hier morgen kan doen! ze komt als het goed is bij me thuis... mijn baarmoedermond was al wel verstreken.. zou ze misschien strippen? ennn neeee 'bepaalde dames' ik bedoel niet dat zij gaat strippen voor mij maar mijn vliezen van de baarmoeder los maken..
thx hoop idd ook dat de streepjes snel weg zijn en dat mn piercing dat weer op de goede plaats zit haha! Ja, een vriendin van vroeger heeft een gekko naast dr navel getattoeerd... zei dr toen gelijk, als jij zwanger bent wordt het een dinosaurus...
ben ik al dagen mee bezig maar jullie beginnen maar niet, ja dan kan ik ook nks aan veranderen.. Jullie zijn gewoon lui
Nou.. ik heb toch alleen maar onzin te vertellen, ik ga maar iets nuttigs doen: in bed liggen. Ik eis een goede nachtrust óf een baby.. ze kiezen maar (moet eerlijk zeggen dat ik wel weer wat geduld heb trouwens hoor nu de pijn is gezakt.. heb wel zin in een baby, maar ik kán eventueel nog wel even wachten! Ik vind dat een aantal andere dames nu eerst mogen) Liefs allemaal en wou nog even zeggen dat ik het erg leuk vind dat ik weer zo welkom ben hier, na maandenlange afwezigheid, jullie zijn gekke mutsen en toch stiekem lieverds!