Veel plezier Trotse Mama1 , kom zeker nog eens ff spieken hoe het daar met de kleintjes gaat .. In juni is ook al 1 mama bevallen.. Vanmorgen het gaat zo snel..
Ik zie dat iedereen lekker op een oor ligt..... waarom kan ik niet meedoen??? Ik ben moe maar kan me draai niet vinden! Als ik 5 minuten lig dan doen me botten zeer, weer omdraaien... dan weer plassen.... heel irritant! En heb een beetje buikpijn..... bah Ga het maar weer eens proberen,...slaap ze allemaal!
Goedemorgen!! Hier alweer een uur wakker.. Heb slecht geslapen, maar toch ben ik wel uitgerust.. Net ruim 40min. geleden de klysma gehad, wat een nachtmerrie zeg. Die hoef ik niet weer. Nu aan een kop thee, en straks lekker een ontbijtje (als ik die binnen kan krijgen, heb geen trek). Ben op van de zenuwen, en hoop snel de kleine in de armen te hebben Over anderhalf uur gaan we op pad, schoonzusje halen, en dan rustig naar het ziekenhuis.. Dames, allemaal een fijna dag toegewenst!! Enne, zou zeggen, hou Marjon maar in de gaten (met de posts, die hou ik op de hoogte)
Bleh, eten gaat er niet in.... Zo maar even douchen... Buren zulle wel denken : HE daar brand licht, is er wat aan de hand?
Moge!!! Nee Yes slapen doe ik niet...Maar om nou achter de laptop te gaan zitten s'nachts...Hmmm doe ik ook weer niet! @Loran: Succes... @Marjon: Ook morgen!!!!!
@Loran succes vandaag.....zet hem op ik hoop dat jullie snel mogen genieten Hier ook slapeloze nachten maar ga ook inderdaad niet achter de laptop zitten. alles rommelt en doet maar babies blijven mooi zitten waar ze zitten pffff word er moedeloos van
Jij ook al....hier ook veel gerommel maar een baby???? nee hoor die blijft lekker zitten waar die zit...Stoute baby! Maar ja hij zal het nog wel goed hebben daar binnen....
Goodmornin'! Loran, succes vandaag!!!!! Hopen dat er weer effe een babyboom is vandaag (incl. mezelf als het kan haha) Strakkies controle, ben benieuwd of er wat veranderd is! Liefs Kimonootje
nou dat moet te doen zijn voor vandaag !! Ff voor wie de eer een nieuw te openen ???????????????????????????????
dat was mijn missie ook om in deel 6 te bevallen ............ missie geslaagd , ik hoop het voor jullie ook nog , krijgen we een spannend dagje en mega snelle bevallingen .... En nu me niet de hele dag tegen me eigen te laten lullen he , omdat jullie in dit deel nog willen werpen he !!