MEI 2010 Mama's deel 6!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door BabeBabe, 22 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Hier weer een wonderlijke nacht;

1 uur laatste tietvoeding gehad, kwart voor 7 werd madam wakker. Tiet gegeven beneden wou ze niet. Dus ben met haar naar boven gegaan, daar begon ze meteen te jengelen. Dus aan de tiet toen heb ze 20 minuten gedronken heb ik dr in de wieg gelegd, en om half 11 werden we zelf weer wakker :D.. Meisje was nog heerlijk tevreden en om 12 uur heb ze weer een voeding gehad.. Wat een lekker kind is het ook..

Vandaag even naar de winkel gelopen, met mijn moeder en de kleine. Wat lekker zeg :D even er uit .

2. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    leuk...! die lijkt op die van marjand... toch???

3. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Mooie buikfoto's dames!!!

Ingeltje, thanx voor je complimenten:) Ach ja, kan me wel vreselijk druk maken, maar daar komt de beeb ook niet sneller van. Zou wel handig zijn voor donderdag te bevallen, dan heeft zwager en vriendin vakantie en kunnen ze op kraambezoek komen :D
    Over teruggaan denken wij volgend jaar pas. Dit jaar nog genieten van ons drietjes en dan kijken we wel wat we willen en waar. Ik denk wel dat we teruggaan, vraag is alleen wanneer.......
    Oh ja, my god, wat een mega coole wandschildering!!!!!!

4. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Zooooo wordt helemaal gek van mezelf, dit is nu al de derde dag met jank buien.
    En ben normaal helemaal geen jankerd.
    Ben nu lekker alleen thuis misschien dat dat scheelt, mannetje gewoon naar zijn werk gestuurd.
    Als er wat is dan is hij met 20 minuten thuis.

Aszz, marjand en sterreke: Jullie beestjes doen volgens mij zo raar omdat jullie op het eind van de zwangerschap lopen en dat voelen ze aan, zijn net kinderen, die voelen het ook aan.
    Dus hoe gekker ze gaan doen hoe eerder jullie bevalling in aantocht is.:D:D

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja die van Marjan is een engelse, dus wat kleiner.

Surreya, nou dan moet de baby al 3 maanden lang komen want hij is al enige tijd zo vervelend.... :D

6. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
  7. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Nou die van mij heeft nooit echt gespoord, haha. Maar hij luistert gewoon een stuk minder goed nu. Hij is wel heel erg aan het slijmen de laatste weken (wil normaal nooit kroelen, en nu perse tussen ons in op de bank, dat soort dingen) dat komt denk ik wel omdat hij voelt dat er concurrentie in aantocht is... ! :D

8. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    wahaaaaaaaaaa schitterend! ik zie die van mij al liggen (= ongeveer 5x zo groot denk wahahaa)

9. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Dan zie je geen beebie meer hahahah

10. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Leuke foto Tante Milky Way !! Ons meisje drinkt het bese als ik lekker met haar boven op bed ga liggen , dan is het lekker rustig .....................

11. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    ;)Foutje, bedankt;)
    Had gekunt natuurlijk:D

12. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Ik leg haar sinds haar tweede dag al niet meer aan.
    De vroedvrouwen in het ziekenhiuis vonden het best dat ik eerst verder kolfde tot ik evenveel had als wat zij dronk....
    Ze heeft ondertussen al terug haar geboortegewicht.

Enfin, ben net borstvoedingsthee gaan halen, morgen komt de vroedvrouw aan huis, dan hoor ik wel weer hoe het zit.

Ik denk dat ik ook teveel slaap. Ariadne slaapt hele nachten door en ik dus ook wat erop neer komt dat ik gisteren om 21u heb gekolfd, dan om 4u vannacht en pas om 10u15 vanmorgen terug. Wat wellicht veel te weinig is om de borstvoeding goed op gang te krijgen.
    Ga vanavond proberen tot 12u op te blijven en dan te kolven en dan terug morgenochtend 6u als ze heel de nacht zou doordoen, anders nog eens tussenin...

bedankt voor al jullie tips!
    xxx

13. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Ongelooflijk!!!! Sorry dat ik het zeg, maar wat een kolder verhaal van die vroedvrouwen!!!!!

Het is echt vraag en aanbod en het is logisch dat je op dag 2 nog niet voldoende BV hebt, je melkfabrieken moeten nog opgang komen!Een daarbij een baby heeft voldoende reserves om een paar dagen wat minder te krijgen.
    Dus aanleggen dat meisje, en lekker laten drinken. Ook goed voor d'r zuigebehoefte.
    Wat je zegt over de nachten dat is inderdaad te lang voor je BV, nu wel in elk geval. 6 uur is nu wel een redelijke max. Je maakt nu receptoren aan waardoor je een bepaald minimum aan BV altijd hebt in je borsten.

14. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Jaa zat ook ff met verbazing te kijken,
    ik kreeg wel n kolfapparaat in het ziekenhuis, maar ze moest eerst proberen zelf te happen..
    Toen ik thuis was en de kraamzorg er was, was het rechts voeden links kolfen, en anders om. Die uiers moeten wennen aan de vraag van melk..

Zou proberen Ariadne gewoon aan te leggen, desnoods met tepelhoedje o.i.d.
    Die gebruik ik alleen op rechts omdat die tepel ingetrokken is..

15. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    de eerste dag heier helemaal geen borstvoeding dus in de nacht 1 keer kunstvoeding gegeven de 2 de dag kolv besteld begonnen met kolven kwam eerste keer niets uit uur latern weer geprobeert toen kwam er net 10 cc uit dat aan charlotte gegeven en de 3de dag elke keer om de 3 uur aan kolven gegaan en werd steeds meer vanaf de 4 de dag charlotte aan de borst gelegd met tepelhoedjes en vanaf toen is alles goed op gang gekomen

16. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ik kolf nu zo'n 60 a 70 cc per keer uit 1 uier

17. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Juist melkfabriekjes hebben de tijd nodig om opgang te komen!

18. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    hello meiden,

ga weer ff naar het zh voor een ctg....

Hartje klopt gewoon maar voel geen leven dus ze nemen het zekere vorr het onzekere...

19. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    da's balen marjand laat ze je daar in zh maar even geruststellen, komt vast goed! *knuf*

20. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    hopelijk stilte voor de storm Marjan!

Deel Deze Pagina