Lieverd dat is echt normaal! Het is het einde van de dag! AJB laat je frustratie gaan, dat helpt echt niet. En gewoon proberen aan te leggen, en stoppen als het pijn doet. Vraag me maar raak, wat je wilt weten!!
babynieuws van Loran !!!!!! om 17:45 is onze dochter en zusje geboren , ze heet Vera en weegt 2930 gram ......... gefeliciteerd Loran , eindelijk je meissie in handen...
ben net heel stout geweest. heb ariadne toch aangelegd mét tepelhoedje, terwijl ze half in slaap was zodat ze nit te hard kon zuigen hihi ze heeft maar een paar keer gezogen en viel toen terug in slaap maar toen ze lostte zat er wel nog melk in het tepelhoedje en het deed ook helemaal niet veel pijn! ga morgen een bespreken met mijn nieuwe vroedvrouw, maar zo voorstellen om aan te leggen met tepelhoedje en dan nog bij te geven met fles als nodig én wat bijkolven. heb hier ook een weegschaal staan dus kan perfect haar gewicht volgen meiden, bedankt voor al jullie tips!!! i love you!
Hallo! Was ik ook weer....ctg was goed maar moet tot de bevalling om de dag aan het ctg. Is toch blijkbaar well een beetje vreemd dat ik de kleine maximaal maar 1 á 2 keer per dag voel. Mag wel bij mijn eigen VK blijven. Zo nu ff bijlezen!
Loran! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Vera!!!! Marjan, fijn dat alles goed was en dat je nu strengere controle krijgt, kan natuurlijk geen kwaad. Kalm aan en ik hoop dat je de kleine wat vaker zult voelen, want dat geeft je toch wat gemoedsrust.
Schrik me dood.. zit ik rustig te lezen.. BETRAPT Ik lees alleen mee Jullie gaan te snel joh En zoals tante mars zei, ik klets eigenlijk alleen in PCO Edit: vinden jullie toch niet erg hoop ik
Loran gefeliciteerd met VERA!! Marjan, fijn dat ze je zo in de gaten houden. Godver nu is de pomp wéér verstopt van de wasmachine. Gelukkig heb ik geen was op dit moment, dus Rein mag hem morgen weer even fixen. Oh en het lekken lijkt gestopt te zijn. Zal dus wel slijm zijn geweest. Erg vaag zoveel troep.
Marjan: fijn meis! Ze houden je goed in de gaten gelukkig. Ik hoop dat één dezer dagen de CTG gaat laten zien dat je al goeie weeën hebt!
@Loran: GEFLICITEERD meid met jullie meisje....Vera Welkom op de aarde!!! @Arka: Gewoon proberen aan te leggen hoor...Wat een fratsen allemaal.... @Aszz: Weer die klote wasmachine?! Grrrr. Ehhh rest al weer kwijt...solly...geen gekke dingen toch die ik vergeet?
Ja dat was nu niet hoor....hij stond nog net niet in de min.... Nee de hoogste uitschieter was 60 dus daar kunnen we geen baby mee werpen! En meiden inderdaad fijn die controle want op de ctg was tezien dat de beeb zich misschien wel 20 keer had bewogen dat uur...en ik heb niks gevoeld. Zo vaag...
Dames met babies, voeden jullie alleen als ze wakker worden en erom vragen? of ook om een bepaald aantal uren? ( en maakt het verschil als het om BV of FV gaat?)