MEI 2010 Mama's deel 6!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door BabeBabe, 22 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Goede avond! Wij zijn weer thuis. Alles gaat goed. Kleine Nora slaapt nu en Jana is samen met papa de geboortekaartjes gaan posten :p

Vorige nacht weer weinig geslapen. Nora heeft mij wakker gehouden tot 4u30 en er was super veel lawaai op de gang in het ziekenhuis. Hopelijk is deze nacht rustiger :p

Bedankt voor alle felicitaties!!!!

@Loran: gefeliciteerd met Vera!
    @Lvdb: gefeliciteerd met Viënne!

2. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @Babebabe: ik voed als ze wakker wordt en erom vraagt en anders na ongeveer 3 uur. Geef BV, dus das wel wat gemakkelijker zo op aanvraag.

3. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen

Ik voed overdag zowieso om de 3 uur maaar dan word ze ook meestal wakker doe dat eerst verschonen en dan voeden de nacht is 24uur rond 3a4uur en dan weer 6of7 uur. en als ze wakker is en ze ligt te happen dan voed ik haar ook.

BV mag je zo vaak geven als je wilt en FV mag niet te vaak

4. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Ik voed ondemand. Dus wanneer meneer zin heeft. Dat kan ook prima met FV.
    Ik denk maar zo: je drinkt wanneer je zin hebt, niet wanneer het moet.
    Sturen kan altijd, heb ik ook op een bepaald moment gedaan met Annemijn. Die bedacht 8 uur te gaan slapen van 19 tot 3 en daar had deze mama niet zo veel zin in. Dus toen ben ik haar aldoor gaan pakker tussen 23 en 24 en na een dikke week sliep mevrouw van 23 tot 7 :D

5. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Klinkt als of jij gewoon 2 voorbeeldige kindertjes hebt.....Heerlijk Meis!!!!:D

6. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Marjand: mooi dat ze het extra in de gaten houden! Heb je veel vruchtwater waardoor je de beeb misschien minder voelt??

7. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    tja... ik zit een beetje in dillema dus.... meneer heeft 3 uur 90cc schoon leeg gedronken, en is toen tot half vijf wakker gebleven, niet huilen, maar gewoon lekker helder in de box gelegen... toen begon het huilen en toen heb ik hem bij me genomen en istie in 15 minuten in slaap gevallen, en hij slaapt nu nog.... en dan twijfel ik, moet ik em wakker maken voor de fles... of wakker laten worden straks? wat is beter....? het zou mooi zijn alstie vanavond na z'n fles ook weer zoveel uurtjes pakt...

8. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Nou voorbeeldig is een groot woord, maar met de voeding loopt het tnt toe gewoon heel goed.

Kom hier maar eens kijken als Annemijn even door de kamer is gegaan, dan praat je wel anders over voorbeeldig:D:D;);)

9. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    gaf je dan bij die voeding van 19.00 uur minder?
    (dus minder lang aan je laten drinken?)

10. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Ehhh daar is dit keer niet naar gekeken. Vorige week zeiden ze vruchtwater is goed...wat dat dan betekend weet ik ook niet. Ze weten niet echt hoe het komt, want erik heeft het vanmiddag gevraagd. Ze zeggen het kan komen omdat ik zo klein ben en de baby klem zit dus als ie wat beweegt dat ik het niet voel...eigenlijk weten ze het niet, daarom moet ik dus maar om de dag terug komen. Ach het is niet zo ver rijden en het is niet anders...Nu maar hopen dat die luilak niet nog 3 weken wil gaan blijven zitten....

11. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    We hebben trouwens een vakantie geboekt, 3 weken Italie in september. Dit jaar wilden we eigenlijk overslaan, maar nu met alles bij elkaar, hebben we behoefte om weg te gaan. Maar niet gelijk, vind Floris nu nog te jong. En we willen graag naar Italie. We gaan in een kant en klare tent, echt heerlijk, niets opzetten en geen zooi mee. En zeker in het voor en naseizoen, heeeeeeeeeeel betaalbaar. Het is goedkoper een tent te huren dan een staanplaats te huren! Echt niet normaal.
    Ik heb er nu al zin in!!! Annemijn kan al Ciao zeggen, hahaha

12. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    Ehh, daar ga ik niet over! Ik heb net geleerd hoe ik zp een foto moet spammen, dus op die andere site heb ik helemaaaaal geen idee hoe iets moet haha:p
    Marjand en Mars zijn geloof ik de beheerders.

@LORAN & LORMAN, GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER VERA!!

@Tummetje, ja, gelijk betrapt:p

13. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Pizza en Vino :)

14. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    nee gewoon voeding, maar ik gaf/ geef de borst dus heb geen idee hoeveel ze kreeg. Vulde eigenlijk gewoon bij om 23 uur, haha. Maar de eerste paar dagen kwam ze heerlijk stipt tussen 3 en 4, grrrr. Maar ik heb door gezet en toen ging het dus goed.
    Ze was toen een week of 9 toen dat gebeurde

15. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Ik voed ook om de 3 uur.
    Geloof dat ik dat toen met darren ook deed.
    8 voedingen per dag ongeveer.
    Maar als hij eerder komt of blijft huilen krijgt hij gewoon extra!

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Bij mij was het ook 1 grote vlakke lijn hahahaha. Niks geen harde buiken of weeën. Beetje jammer :p

Maar echt raar dat je de kleine niet voelt. :(

Babe, Nathan heb ik altijd op verzoek gevoed met KV.
    Hij kwam netjes om de 3/4 uur. Soms wat eerder en soms wat later maar dan kreeg hij gewoon de fles hoor.
    En wakker maken heb ik hem nog nooit gedaan voor een voeding.

17. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Proscuttio Cotto/ Crudo, olijfolie, aardbeien met mascarpone, asti, mooi weer, lekker zwemmen, aaaaaaaaaaaaaaaaaa IK WIL NU!!!
    We gaan normaal altijd in juni, vandaar!!!!

18. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    tja, ik hoop alleen dat alsie nu zoveel slaapt... dattie dan niet straks wakker is......... snappie?

19. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Hoe lang pit ie nu al dan???
    Laat je hem ook overdag beneden slapen, wennen aan geluid en licht??
    Je kan prima sturen hoor, sommige beebies hebben dan nodig, die blijven hangen in het omgekeerde ritme. 's nachts in je buik hadden ze meer ruimte, omdat je dan ligt en je spieren niet aanspant.

20. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @Pip: Heerlijk vakantie!!! Zijn wij ook zoooooo aan toe. Maar eerst maar eens werpen.

@Aszz: Ja jammer he...op de ctg van vorige week had ik veel meer buik activiteit maar het hoogste was toen ook maar 65 ofzo... En tja dat niet voelen ik snap er ook niks van. Maar als dat ding zegt dat het goed is zal het wel..

Jij nog geen verder gerommel?

@Babe: Ik hoop het ook niet voor je...Jelmar moet lekker gaan slapen vannacht..

@Kimonootje: Eh wat is er met de site? Iets niet goed?

Deel Deze Pagina