Tante Mars ik vind dat je groot gelijk hebt, niemand heeft hier iets over te zeggen. Wat ontzettend vervelend dat er geen begrip is. Ik sta 10000% achter je!!
Marjan: wat zeg je het toch weer mooi en subtiel hihihi Ik geloof dat je met jou niet te vaak ruzie moet hebben
Mars, wat respectloos dat ze zo met jullie keuzes omgaan!! Zou ze volgende keer vriendelijk de deur wijzen, hoe bot dat ook is... Het is ook erg bot van hun om zo te reageren!
Zeg eh.. ik spam die 20 berichtjes gerust in m'n eentje vol hoor... ik heb een doel gezet voor vanavond.. maar wil wel zo naar bed.. ff meehelpen ladies! (of zijn we allemaal aan het voeden/slapen/bevalling opwekken?)
Klopt! Don't mess with me!!!! Nee hoor maar mars en ik hebben het hier al over gehad...En ik denk gewoon wat bezield die mensen. Respectloos!
Ik ben er ook weer hoor dames! een van de buurjongens had een hockeybal door onze ruit geslagen, dus we waren ff bij de buren op bezoek Helaas was de bal niet door de goede ruit gegaan, we hebben er nl. een waarvan het dubbel glas lek is
Mars wat een gezeik.. tuurlijk bepalen jullie wat er met de kleine Faith gebeurt. Schoonouders... wie heeft dat uitgevonden? :x
zeg je dat nu omdat je bang bent geworden,..... nee hoor mars is mn dinnetje...en die heeft de afgelopen weken genoeg rare dingen aan dr koppie gehad. en het gekke is die mensen horen dat te weten...zeur dan niet he?
Oh MarjanD: ik heb nog even wat speurwerk verricht voor de lijst met mama's die ons in het begin hebben moeten verlaten... Pooh82 is uitgerekend september 2010 1979kik in augustus 2010 Mik2sept in september 2010
marjand fijn dat alles ok was, kan me voorstellen dat het irritant is om de dag naar het zh te kachelen, maar ben je wel elke keer gerustgesteld en stress is natuurlijk helemaal niet goed voor het beebje!